vreemdgaan...

Extisi

Wijs gebruiker
Ik ben best wel iemand die vaak zou vreemdgaan. Ik wil al heel snel met iemand mee.
Als het dan écht dichterbij komt...dan haak ik af en word ik nerveus.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zo werk ik samen met een heel erg leuk meisje, die altijd op haar vriend loopt te mopperen. Ze wonen net samen in hun eigen huisje. Ze heeft me al twee keer gevraagd of ik haar thuis kon brengen, omdat ze niet alleen naar huis wilde.

Ik ben nog steeds niet uitgestapt, en heb haar netjes bij haar voordeur afgezet.

Nee. Ook al vind ik t een heel leuk meisje. Ik zal nooit iets uithalen met t meisje van een ander.

Dan zal ze eerst minimaal twee weken bij m weg moeten zijn, anders ben Ik de gene die er voor zorgt dat ze uitelkaar zijn.

En dat is een kutstreek, die ik nooit of te nimmer zal uithalen.

Flameon

Badass junkie
wat is de rede van vreemdgaan denken jullie?
mist iemand dan iets in zijn relatie? loopt een realtie dan slecht?
Je doet het denk ik nl niet zomaar....... je vergapen aan een ander

nito98

Belezen gebruiker
Ik vind vreemdgaan echt niet kunnen, de ander heeft geen enkele kans om zich te verdedigen. Heb een vriend die niks anders doet snap het echt niet hoe hij nog langs zijn vriendin kan liggen en al die leugens nee dankje. Vertrouwen is de basis van een relatie. Ik zelf ook al situaties gehad waar het echt heet aan toe ging zeg maar, maar nooit iets gedaan. Ik hou van mijn vriendin en wil haar niet kwetsen want dat zou ik zelf wel zijn en dat heb ik al een keer meegemaakt en dat wil ik nooit meer.

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
heb een relatie van ongeveer 8 maand nu, met een meisje waar ik nog heeeel lang wil mee doorgaan, zolang ik nuchter ben denk ik net zoals veel mensen: "ik doe het nooit"
jammer genoeg, als ik gedronken heb wil deze gedachtegang al is veranderen :flushed:

zo kwam ik een keer dronken/stoned thuis, en zat me zus met een goede vriendin van haar nog een film te zien, na de film was enkel men zus gaan slapen :cry:

heb men vriendin toen bedrogen, ze weet er zelf nog niets van, maar zelf kan ik het ook niet meer lang verzwijgen, kvoel me zo schuldig tegenover mijn vriendin omdat ik het haar niet heb verteld, maar als ik het haar vertel raak ik haar waarschijnlijk kwijt :(

weet echt niet wat ik moet doen, ik wil niet tegen haar liegen, maar wil haar ook niet kwijt
en een van de 2 moet ik doen :(

Mindgamer

Badass junkie
^Wat mij geholpen heeft in zulke situaties, is door je geweten deze daad te laten relativeren, door geld uit je vriendin haar portemonnee te pakken, en dit te schenken aan prostituees die met rode lippen aan je aanhangsel slurpen om je te laten voelen wat masseren nou daadwerkelijk inhoudt.

quattro

Experimenterende gebruiker
Devils Reject zei:
nicolai zei:
Devils Reject zei:
Ik vind het RANZIG..
Als je het lef hebt om vreemd te gaan moet je het ook gelijk aan je
partner vertellen en daar lef voor hebben vind ik.
Niet zown aktie van he ik heb een SOA maar ik neuk al jaren alleen
met jou? En dat je vriend/vriendin dan gaat denken hoe kendat nou?!?!
Ik vind dat je iemand nooit aan het lijntje mag houden
je haalt hiermee iemands zelfverzekerdheid weg en zelfrespect.
Zoizo als je behoefte hebt om vreemd te gaan moet je gewoon de relatie
beeindigen voor je het doet of iemand zoeken die een open relatie wil ofzo.
het getuigd niet van lef om het aan je partner te vertellen. het getuigd juist van zwakheid vind ik. je haalt hiermee alleen maar je eigen schuldgevoel weg en de ander voelt zich belabberd omdat je bent vreemdgegaan. het getuigd niet van lef als je iemand de grond instampt.

Dat is totale onzin wat jij nu zegt want wie is er nou zo dom
te geloven dat een partner zoiets niet aanvoelt.
Als je een hechte relatie hebt merkt je partner dat er iets is,
of je moet een schizofreen zijn ofzo.
En als je dan gaat liegen en je parnter komt er dan ooit TOCH achter,
tjah dat is echt het ergste wat kan gebeuren in een relatie.
Dan is al het vertrouwen foetsie.
Ik hoor liever hey schat ik heb in een dolle bui ff geneukt met iemand en ik
heb er spijt van, dan dat ik te horen krijg hey schat ik heb gewerkt vanavond en dat je er
dan inneens via via achter moet komen dat dingen niet kloppen en je partner dus
loopt te liegen! :kots:

ben het met d.reject totaal eens!je moet wel erg verziekt zijn om met mensen om te gaan als zijn het produkten! mentaliteit is bij te veel mensen compleet verneukt en respekt volledig uit de woordenschat gemaaid. komkom als je buiten de deur gaat neuken is er iets niet pluis en hoor je niet meer in deze relatie thuis :wink:

Bovenaan