Vreetbui Tijdens speed

WildBilly

Newbie
Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.

Bobsacamano

Badass junkie
Het is een beetje vreemd maar euhm nou niet vervelend ofzo haha. Ik kan best eten met pep maar trek heb ik echt niet. Maar alleen maar chill juist dan crash je ook minder hard de dag erna.

DefectedTechno zei:
Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.

lotske1984-

Wijs gebruiker
DefectedTechno zei:
Die heb ik ook dat ze mij vragen op werk of ik weed snuif inplaats van speed..rommel speed he..

Bobsacamano

Badass junkie
Echt ik kan jou nooit zo goed volgen ... No offence hoor,

lotske1984- zei:
DefectedTechno zei:
Die heb ik ook dat ze mij vragen op werk of ik weed snuif inplaats van speed..rommel speed he..

lotske1984-

Wijs gebruiker
Bobsacamano zei:
Echt ik kan jou nooit zo goed volgen ... No offence hoor,

lotske1984- zei:
DefectedTechno zei:
Hoe je kan niet volgen hoe bedoel je.?

Bobsacamano

Badass junkie
Je zin snap ik niet helemaal. Ik neem aan dat weed weer is. Tenminste tenzij je weed snuift maar lijkt me beetje raar.

En verder denk ik dat je bedoeld dat als je veel eet op je werk dat ze dan roepen dat je aan de speed zit?

En dat je speed troep vind?

lotske1984- zei:
Hoe je kan niet volgen hoe bedoel je.?

Fool

Badass junkie
Volgens mij moet je haar zin nog een keer lezen, Bob, zo vreemd is deze niet in de juiste context. :P

ooscaar

Wijs gebruiker
Dit is juist een van de betere Lotske-zinnen toch :P

En ik denk ook, hoe vaker je speed gebruikt, hoe groter de kans wordt dat je gewoon honger krijgt onder invloed.

MeejheM

Badass junkie
soms heb ik geen trek, maar als ik dan toch iets eet krijg ik ook wel de neiging om mn maaltijden in 1 keer in te halen. ik kan trouwens gewoon alles eten als ik snuif. van ovenpizza tot 3,5 uur freten in een steakhouse.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je zegt dat het niet normaal is, omdat hij niet dagelijks gebruikt. Dat betekent dat het wel normaal zou zijn als hij wel dagelijks zou gebruiken. Maar vervolgens ben je het ermee eens dat het dan ook niet normaal is. Dus wat was je punt dan?

ooscaar

Wijs gebruiker
1. Vreetkick bij niet-dagelijks gebruik is niet normaal
2. Vreetkick bij dagelijks gebruik is niet normaal

Defected techno volgt zin 1. Dus is vreetkick niet normaal. Je zou wel kunnen zeggen dat er te veel woorden worden gebruikt.

WildBilly

Newbie
ik leg het nog even uit beste mensen. ik gebruik niet vaak speed om de 2/3 maanden ofzo.ik heb sinds me laaste twee sessie's ook geleerd om gewoon te eten erbij om de kater te verminderen.alleen deze keer nadat ik wat gegeten had kreeg ik ineens gigantische honger apart genoeg. sorry voor de late reactie :grin:

MeejheM

Badass junkie
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..

HopsaPlop

Newbie
Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:

MeejheM

Badass junkie
HopsaPlop zei:
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick :grin:

Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.

lotske1984- zei:
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..

Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
HopsaPlop zei:

Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.

lotske1984- zei:

Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.

Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.

MeejheM

Badass junkie
ik heb dat eigenlijk elke dag wel, ook al kan die 72 uur duren... op een gegeven moment heb ik trek, en als ik eenmaal aan het eten ben haal ik gelijk de 2 gemiste maaltijden in. Anorectisch vind ik het niet, ik kan geen 20 uur zonder maaltijd hoor, met of zonder speed.

Soms heb je geen zin in eten, maar wel honger. Ik heb voor mezelf allerlei dingen gevonden die ik best naar binnen krijg, en daarna krijg ik meestal wel een vreetkick, als ik me niet aan de normale 3 maaltijden gehouden heb.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Tommie_K zei:
Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.

Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Krijg zelf geen hap door de keel maar m'n vriend eet gewoon rustig door. Pas als hij een pauze van een weekje of 2, 3 inlast merkt hij dat eten wel een stukje moeizamer gaat als die dan weer aan de speed zit. Misschien gebruik je te regelmatig?

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".

Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.

Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Tommie_K zei:
Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".

Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.

Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lotske1984- zei:
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..

Iets anders gevonden of ga je de troep in het algemeen vaarwel zeggen?

Bovenaan