DefectedTechno zei:Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.
Die heb ik ook dat ze mij vragen op werk of ik weed snuif inplaats van speed..rommel speed he..DefectedTechno zei:Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.
lotske1984- zei:Die heb ik ook dat ze mij vragen op werk of ik weed snuif inplaats van speed..rommel speed he..DefectedTechno zei:Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.
Hoe je kan niet volgen hoe bedoel je.?Bobsacamano zei:Echt ik kan jou nooit zo goed volgen ... No offence hoor,
lotske1984- zei:Die heb ik ook dat ze mij vragen op werk of ik weed snuif inplaats van speed..rommel speed he..DefectedTechno zei:Mischien een stomme vraag maar zat laast weer lekker aan de pep op me zolderkamertje.Had al een paar lijnen op toen ik ineens een vreetbui kreeg is dat normaal?.
lotske1984- zei:Hoe je kan niet volgen hoe bedoel je.?
Ah komop, deze zin snap jij ook wel.MeejheM zei:wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Nee weet ik wel..Exceptional Insight zei:Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
Wat is je punt dan?lotske1984- zei:Nee weet ik wel..Exceptional Insight zei:Als je wel dagelijks gebruikt, is dat ook niet normaal hoor. Eten wordt hooguit iets minder moeilijk, maar een vreetbui zou ik dat niet noemen.lotske1984- zei:Ik veronderstel dat defectedtechno niet dagelijks gebruik dus..is da nie normaal..
hahahaMeejheM zei:wat was het nou, qwerty of azerty, mr cryptoloog?
Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..MeejheM zei:ik gebruik ietsjes vaker dan om de 2 of 3 maanden(meer kwartier ofzo), en als ik eenmaal goed gegeten heb ben ik soms haast niet meer te stoppen. als ik een verpakking opentrek van iets gaat het meestal toch wel op, maar ik eet dan ook niet netjes 3 maal daags.
HopsaPlop zei:Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick![]()
lotske1984- zei:Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..MeejheM zei:HopsaPlop zei:Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet.
Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick![]()
Dat is de normale reactie, niks om je zorgen over te maken.
lotske1984- zei:Ja iets moet je wel proberen te eten..maar niet om het half-uur of 1 uur terug honger krijge gelijk iets da mag gewoon niet..
Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
lotske1984- zei:Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..MeejheM zei:Ik snap werkelijk niet wat je wilt zeggen.
lotske1984- zei:Ja als je iets geten hebt pak en lijntje en daarna kei veel honger krijgen..
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zinTommie_K zei:Speed is erg goed voor de concentratie. Het is altijd moeilijk om weer te stoppen met een activiteit. Sokken sorteren, bloemetjes op het behang tekenen, iets Googlen en dan een paar uur later expert zijn op het gebied van dat onderwerp. Misschien is dat het.
Iets serieuzer: beginnen eten is me altijd zwaarder gevallen dan daarna nog iets eten. Een echte vreetbui associeer ik met vier dagen of meer achtereenvolgens aan de speed zijn, de tijd die het duurt om een tolerantie op te bouwen voor de anorectische werking van speed.
Wat zegt ze nou weerlotske1984- zei:Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
In dan vroeger wel..
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..Tommie_K zei:Anorectisch als in "de eetlust onderdrukkend", niet "leidend aan anorexia nervosa".
Ja ik kan het ook wel hoor. Lekker cornflakes bikken en dan vergeten de lepel uit mijn bek te halen die dan zo meewipt bij het kauwen dat je er een pingpongballetje op kunt hooghouden.
Activiteiten van speed..daar heb ik geen zin
Geen euforie, geen energie en geen zin om iets uit te voeren. Zelfs op je werk wordt er gevraagd of je nog wel speed snuift. Dagelijkse gebruiker. Heb ik dat zo goed samengevat?
lotske1984- zei:Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..
Hoop binnekort op betere..Tommie_K zei:lotske1984- zei:Ja maar dat gaat in kort veranderen..dan zal ik wel terug zin krijgen om dingen te doen enz..geen rotzooi meer..
Iets anders gevonden of ga je de troep in het algemeen vaarwel zeggen?