Vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinus

Wijs gebruiker
Wat is er loos dan? Dat je op een forum naar wildvreemde mensen zoek om nog niet genoemde drugs mee te gaan consumeren?

Gerriegensam

Experimenterende gebruiker
Okay dan snap ik het. Klinkt vast ongeloofwaardig, maar ben het zat om alleen te basen. Maar goed. Excuses voor het overtreden van de regels

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Je bent natuurlijk altijd welkom om je verhalen hier te delen of mee te praten. Dan leer je uiteindelijk vanzelf mensen kennen.
Ik denk er maar heel weinig of zelfs geen mensen ingaan op zo’n vraag om te gaan gebruiken met een vreemde.

Gerriegensam

Heel begrijpelijk.. drugs met name base.. laat mensen(lees ik) hopeloze dingen doen zoals zo'n vraag stellen. Niet zo hopeloos dat ik mezelf verkoop ervoor. Maar sjonge

De Apotheker

Badass junkie
Okay dan snap ik het. Klinkt vast ongeloofwaardig, maar ben het zat om alleen te basen. Maar goed. Excuses voor het overtreden van de regels
Dit klinkt gewoon als vragen om drugs via via,
Als je echt mensen wilt leren kennen dan stel je je toch op zijn minst voor? Waarom zou iemand zomaar met een wildvreemde ff lekker komen basen.

Als je echt opzoek bent naar mensen dan moet je hier gewoon de tijd nemen en langer rond hangen.

Gerriegensam

Goed geprobeerd.
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers

De Apotheker

Badass junkie
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
Begrip voor wat? Je legt niks uit en stelt Je niet voor. Je gooit nu zelf iedereen over een kam lol

Gerriegensam

Ik snap jullie argumenten allemaal! Maar ff serieus.. op een openbare drugsforum site. Mezelf voorstellen.. hoe zie je dat voor je?
Begrip voor mensen die het zat zijn om alleen te gebruiken... maar k kan hoog of laag springen. Het oordeel staat al blijkbaar.

Een veilige, oordeel vrije plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is drugs 🤔🤔 okay okay duidelijk

De Apotheker

Badass junkie
Ik snap jullie argumenten allemaal! Maar ff serieus.. op een openbare drugsforum site. Mezelf voorstellen.. hoe zie je dat voor je?
Begrip voor mensen die het zat zijn om alleen te gebruiken... maar k kan hoog of laag springen. Het oordeel staat al blijkbaar.

Een veilige, oordeel vrije plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is drugs 🤔🤔 okay okay duidelijk
Het zal je misschien verbazen, maar ik ken ondertussen bijna een tiental mensen persoonlijk van hier en dat was gewoon door de tijd te nemen.

Wie weet ga je mij in stukken hakken en ook basen.... Je weet het niet.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Zeker. Maar de pogingen van dit nieuwe lid zijn iets te doorzichtig.
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.
Hij heeft z'n verontschuldigen al aangeboden dus heeft niet veel zin om er blijven op door te drammen. Beating a dead horse.

Lemmy

Badass junkie
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.
Hij heeft z'n verontschuldigen al aangeboden dus heeft niet veel zin om er blijven op door te drammen. Beating a dead horse.

Bekijk zijn laatste bericht naar mij eens. Meer woorden maak hier niet meer aan vuil hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan