Gerriegensam
Experimenterende gebruiker
Op zoek naar gebruikersvrienden omgeving rdam
Is deze vraag niet toegestaan?
Dit klinkt gewoon als vragen om drugs via via,Okay dan snap ik het. Klinkt vast ongeloofwaardig, maar ben het zat om alleen te basen. Maar goed. Excuses voor het overtreden van de regels
Das duidelijk dan maar ff rondhangen
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikersGoed geprobeerd.
Begrip voor wat? Je legt niks uit en stelt Je niet voor. Je gooit nu zelf iedereen over een kam lolHoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
Het kan echt hoorVrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
lol, lotgenoten, dat klinkt lekker positiefHoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
nou, nou,nou, het gebeurd wel degelijk hoorVrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
Het zal je misschien verbazen, maar ik ken ondertussen bijna een tiental mensen persoonlijk van hier en dat was gewoon door de tijd te nemen.Ik snap jullie argumenten allemaal! Maar ff serieus.. op een openbare drugsforum site. Mezelf voorstellen.. hoe zie je dat voor je?
Begrip voor mensen die het zat zijn om alleen te gebruiken... maar k kan hoog of laag springen. Het oordeel staat al blijkbaar.
Een veilige, oordeel vrije plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is drugs 🤔🤔 okay okay duidelijk
Heb hier zat goeie vrienden die ik ook al meermaals in het echt heb gezien hoor.Vrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.Heb hier zat goeie vrienden die ik ook al meermaals in het echt heb gezien hoor.
Het gaat voorbij drugs. Het is een gemeenschappelijke interesse maar het gaat niet enkel en alleen om gebruik.Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.
Hahaha.. sjonge jonge.. hoeveel mensen hebben jou genakt of gebruikt op jouw kosten? T zit je dwars ofz?Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.
Zeker. Maar de pogingen van dit nieuwe lid zijn iets te doorzichtig.Het gaat voorbij drugs. Het is een gemeenschappelijke interesse maar het gaat niet enkel en alleen om gebruik.
Hahaha.. sjonge jonge.. hoeveel mensen hebben jou genakt of gebruikt op jouw kosten? T zit je dwars ofz?
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.Zeker. Maar de pogingen van dit nieuwe lid zijn iets te doorzichtig.
Wat een gezellig topic! 🤩
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.
Hij heeft z'n verontschuldigen al aangeboden dus heeft niet veel zin om er blijven op door te drammen. Beating a dead horse.
Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?Maar goed ik wil wel komen basen maar dan neem ik wel mijn 11 ooms mee
Is die net zo knap als jij?Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?
Nee hoor. Ik breng wat Belgische biertjes mee.Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?