Vrijdagavond

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Zou weer is pillen gaan doen dus had 4 blauwe peace nootjes gehaald. Nouhja kwam mooit uit kreeg 2 testertjes dus had in feite voor 5 euro 4 snoepies (2.50 p/s)

Nou ik nam er 2 tegelijk bij een maatje thuis we zaten daar met zn 3en ik ging relaxed hard echt vet uit mn dak maar zonder enig spoor van agressie haat woede.. alleen maar liefde geluk enzo. Belandde in de fase van "gozer ik hou van je weet je dat?"

Toevallig want heb dat echt lang niet gehad en had het er die avond nog over. Nouhja later lopen we ff buiten met een groepje rond 3 uur snachts worden we opeens gestalkt door een jood met burgerauto.
Hij vroeg of we ergens weg wilden gaan en toen gingen we weg kwamen we hem erges anders weer tegen dus dat vond ie niet leuk bleef ie steeds slim de route nemen waar wij toch wel weer uitkwamen echt behoorlijk kansloos.. maja btje de schuld ook van een maatje van me bij hem zag je het zo erg aan zn gezicht dat ie had zitten snoepen zn ogen hangen altijd helemaal dicht en je ziet het aan die hele kop.

Hij zag er trouwens nogal onecht uit vond ik vanmorgen..
Iig 1 van de betere pillentrips die ik heb gehad afgelopen half jaar.. echt goed

En nu moet de zaterdagavond nog komen dus kom maar op hehe..

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
jawel maar toen vond ik het plotseling zonde van mn typwerk om het daar te laten staan en het stond daar volkomen misplaatst..
hier komt het beter tot zn recht
:hearteyes: slim he

A

Anonymous

Gast
Ik had gister xtc en coke gedaan, ben nu van bijna al me kiezen door de zenuw! Ik heb zo'n hulplijn gebelt en ze zeggen dat ik 125-500 euro vooruit moet betalen voor een spoed geval :openmouth:.

Ik stop met die ongein, voortaan maar een jointje of bier.

caatje

Badass junkie
Gelegenheidsgebruiker zei:
jawel maar toen vond ik het plotseling zonde van mn typwerk om het daar te laten staan en het stond daar volkomen misplaatst..
hier komt het beter tot zn recht
:hearteyes: slim he

heeeeel slim :wave:

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:
Ik had gister xtc en coke gedaan, ben nu van bijna al me kiezen door de zenuw! Ik heb zo'n hulplijn gebelt en ze zeggen dat ik 125-500 euro vooruit moet betalen voor een spoed geval :openmouth:.

boh dat is wel heftig, hoe kan dat dan dan moet je tog wel heel erg veel gegooid n gesnove hebbe

A

Anonymous

Gast
veel xtc en weinig coke, maar ik denk dat ik door het verdovende effect helemaal niet doorhad dat ik zat te knarsen.

caatje

Badass junkie
ik knars ook nog wel eens maar zo dat al mn tanden en kiezen naar de maan heb ik nog niet meegemaakt. (ook niet bij vrienden) Ik heb t mezelf afgeleerd. Mezelf er constant op gewezen, t hielp bij mij misschien een tip voor de volgende keer?

Bollie

Bewuste gebruiker
Nou ik nam er 2 tegelijk bij een maatje thuis we zaten daar met zn 3en ik ging relaxed hard echt vet uit mn dak maar zonder enig spoor van agressie haat woede.. alleen maar liefde geluk enzo. Belandde in de fase van "gozer ik hou van je weet je dat?"

Natuurlijk zonder enig spoor van agressie...
Mdma zorgt voor vriendschap, liefde, hechtheid, samenzwering enz...
Alleen maar positieve dingen.
Ik heb nog nooit iemand agressief gezien ze door de bollen, jij wel dan ?
:openmouth:

Bollie

Bewuste gebruiker
Je zou verwachten dat een "badass junkie" intussen wel op de hoogte is van het feit dat het door kauwgom alleen maar erger wordt..

Het is ook niet nodig om als compleet nieuwe member een oud lid op z'n paard te willen zetten...

J0rrit

Badass junkie
Je zou verwachten dat een "badass junkie" intussen wel op de hoogte is van het feit dat het door kauwgom alleen maar erger wordt..

ljikt me niet? je tanden lijken me langzamer te verslijten zo

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
DarkScope zei:

ljikt me niet? je tanden lijken me langzamer te verslijten zo

Tuurlijk maar het wordt ook steeds erger dus kan je misschien beter een andere oplossing zoeken lijkt mij?

Gelegenheidsgebruiker schreef:

Het is ook niet nodig om als compleet nieuwe member een oud lid op z'n paard te willen zetten...

Oke het viel me alleen op.
En niet dat het ertoe doet maar ik kwam hier een tijdje geleden ook al geregeld maar ik ben mijn gegevens vergeten hehe, gezien ik toen altijd ook al standaard ingelogd stond. (en zo oud is dat lid ook weer niet haha heeft alleen veel posts :wink:)

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Heb nog wel een klein tipje tegen het knarsen, heb zelf namelijk fisio-therapie gehad voor mijn kaken. Wonder boven wonder was dat in mijn pre-drugs periode!

Ik heb toen een aantal ontspanningsoefeningen gehad, en die voer ik nu nog wel eens uit als ik doorheb dat ik bekken loop te trekken of mijn kaken enorm span na pilletjes. Ik leg dan mijn tong tegen mijn gehemelte, net achter mijn boventanden, en doe mijn mond langzaam open en dicht. Helpt echt ontspannen. Het ziet er wel een beetje idioot uit, maar goed, dat zie je toch wel als je maar hard genoeg loopt te kauwen en knarsen.

Van de week op Awake liep een vriendinnetje van me ook zo, en bij haar hielp het ook. Ik heb ook geprobeerd steeds even die oefeningen te doen, en ik heb nauwelijks kaakkrampen gehad na Awakenings.

caatje

Badass junkie
Miss-Behaviour zei:
. Ik leg dan mijn tong tegen mijn gehemelte, net achter mijn boventanden, en doe mijn mond langzaam open en dicht. Helpt echt ontspannen.

Het ziet er wel een beetje idioot uit, maar goed, dat zie je toch wel als je maar hard genoeg loopt te kauwen en knarsen.

maakt toch niet uit, we zien er toch al maf uit tijdens een avondje gebruik. Daar kan dit ook nog wel bij hihi :grin:

A

Anonymous

Gast
BobG zei:

Wow raar dat berichtje van een tijdje geleden, ik d8 toen echt dat me gebit naar de klote was maar ik was nog vet aan het spacen. Ik weet nu precies wat ik toen had genomen, 7 pillen en 4-5 lijnen sos.
(eerst de pillen en later de sos)

Was een vette leipe avond (we worden trouwens gezocht voor wat we toen hadden gedaan), maar ze hebben toch geen enkel spoor van ons.

Intoxicated

Wijs gebruiker
haha, das ook lachen...
veel schade aangericht?
ons avondje stond een keer het volgende weekend in de regiokrant :flushed:
zonder namen en foto's gelukkig :grin:

HDA

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
haha, das ook lachen...
veel schade aangericht?
ons avondje stond een keer het volgende weekend in de regiokrant :flushed:
zonder namen en foto's gelukkig :grin:
Zolang het niet bij de sectie "weekendongevallen" is...

A

Anonymous

Gast
Ja een beetje ruzie. Maar ik zeg er verder nix over.
(Beetje parra)

Bovenaan