Vuiligheid in coke.

Hey,

Ik heb me speciaal aangemeld om deze vraag te stellen.
Ik heb zojuist een brokje verkruimeld en vond zwarte dingetjes. Sommige waren haartjes en sommigen waren van plastic. Weet iemand wat het is en hoe het erin komt? En het zat echt in het brokje dus niet dta ik het verkruimelde en dat het er in kwam.

JohnnyQ

Newbie
Ik weet niet wat voor "brokje" jij bedoeld, maar ik denk dat ie versneden is geweest op een niet al te zuivere plaats. Als je coke in een bommetje steekt en wat samendrukt krijg je ook terug 1 geheel. Als je echt een hard "brokje" bedoeld, dan zou het er in het buitenland in geraakt zijn denk ik, zou me er niet te veel zorgen om maken dan, eruit halen en volgende x andere dealer.

JohnnyQ zei:
Ik weet niet wat voor "brokje" jij bedoeld, maar ik denk dat ie versneden is geweest op een niet al te zuivere plaats. Als je coke in een bommetje steekt en wat samendrukt krijg je ook terug 1 geheel. Als je echt een hard "brokje" bedoeld, dan zou het er in het buitenland in geraakt zijn denk ik, zou me er niet te veel zorgen om maken dan, eruit halen en volgende x andere dealer.

Ja ik bedoel echt een brokje van 0.5 gram coke, gewoon alsof het zo een uit groter stuk komt.
En die plastic stukjes zijn ook lang en dun.. tenminste lang van 0.3 cm :P
Misschien dat als ze er genoeg ingooien toch het gewicht omhoog hebben gebracht...

Laat ik dan nog maar ff meteen een andere vraag stellen, weet iemand toevallig hoeveel het kost om in Den Haag die drugs test uit te voeren?

Judas

Wijs gebruiker
Kap toch met die zooi...
Als je zoiets uit elkaar haalt en ziet wat voor dirt het is...dat wil je toch niet in je body :angry:

Meestal is het smerige versneden troep, ook al zie je het er niet aan af.

Echte goede kwaliteit sloopt je hart echter in een rap tempo. Dat is ook niets.

Dump deze substantie uit je bestaan nu het nog kan :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Het kost geen zak, 2 euro geloof ik. Maar vrijwel niemand heeft het geduld om de uitslag af te wachten. Je gaat die sos toch snel opmaken en er is geen garantie dat de volgende keer de kwaliteit hetzelfde is bij dezelfde dealer. Die weet vaak zelf niet wat ie verkoopt.
Bespaar je de moeite.

Try to get a real life :wink:

Bovenaan