Vuurwerk & LSD, Go, or No Go?

Intoxication

Bewuste gebruiker
hoi ik ga binnekort nog eens lsd doen, er is een groot vuurwerkfestival in duinbergen bij ons aan zee in belgië dus, om de 2dagen is er vuurwerk en er komt dan elke keer een land zich vertegenwoordigen om zo hun beste vuurwerk af te schieten om nadien de eindprijs te winnen, het duurt zo n halfuur, maar is het wel een goed idee, de knallen zijn soms enorm, zou dat een trigger zijn?
vind het trouwens al heel prachtig als ik nuchter ben :hearteyes:
grtz :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou wel oordoppen in doen. Het geluid zal wel hard zijn en dus te overweldigend. Maar kwa visueel schouwspel lijkt het mij een echte aanrader. :)

Oom Klaas

Badass junkie
Jep, oordoppen of zo'n huge koptelefoon die van die bouwvakkers dragen als ze met heftig materiaal bezig zijn, ziet d'r ook nog vet uit :grin:
Vuurwerk en lsd = :hearteyes:
Zolang je het zelf maar niet aan hoeft te steken, maar met een show zit 't dus wel goed.

Wacky

Badass junkie
Oh, ik dacht dat je zelf afsteken bedoelde.

Als het alleen om kijken gaat, absoluut Go :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
lol zelf vuurwerk afschieten, NOOIT zelfs niet als ik nuchter ben lsd en vuurwerk afsteke dan een pijl in je aars, je bent schizofreen voor je leven :(

azgaza

Badass junkie
Absoluut niet zelf afsteken natuurlijk, maar er naar kijken is juist best wel vermakelijk, heb ook op oud en nieuw wel eens LSD genomen, wel net ná het ergste vuurwerk, maar toen waren er ook nog wel wat knallen en ik vond het helemaal geweldig. Denk wel dat het alleen werkt als je nuchter ook al van vuurwerk houdt, gewoon niet te dichtbij komen, geen stomme dingen doen en genieten van wat je ziet?

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb afgelopen oud en nieuw ook lsd gebruikt. We bleven binnen zitten, maar toen het 12 uur was geweest en het vuurwerk af werd gestoken, hoorden we knallen komen van alle kanten. Dit gaf mij een gevoel alsof mijn maag in de knoop ging, door al die impulsen die van beide kanten kwamen. Ik vond het niet prettig en mijn vriendin ook niet.

Desalniettemin denk ik dat als je oordoppen oid gebruikt je wel goed zal zitten, je moet er niet middenin gaan staan zeg maar, of omsingeld zijn door groepjes die vuurwerk afsteken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Stighar zei:
Desalniettemin denk ik dat als je oordoppen oid gebruikt je wel goed zal zitten, je moet er niet middenin gaan staan zeg maar, of omsingeld zijn door groepjes die vuurwerk afsteken.
Haha juist wel, maar niet te veel nemen en uitkijken waar je loopt. Het is wel gevaarlijk en niet voor iedereen natuurlijk. Maar als je weet van jezelf dat het wel kan is het wel erg vet!

Bovenaan