Waanbeelden van keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Badass junkie
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.

Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.
Koorts in de vorm van ?

Mijn broer heeft ook tevaak teveel gedaan wel in minderen maten als mij. Maar als die jongen ook maar iets van drugs aanraakt krijgt die buikgriep en kotst die de longen uit zijn lijf 3dagen lang.

Vooral bij pep/xtc coke is nog het eenige wat goed gaat though

Ganggang💯

Badass junkie
Koorts in de vorm van ?

Mijn broer heeft ook tevaak teveel gedaan wel in minderen maten als mij. Maar als die jongen ook maar iets van drugs aanraakt krijgt die buikgriep en kotst die de longen uit zijn lijf 3dagen lang.

Vooral bij pep/xtc coke is nog het eenige wat goed gaat though
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
De laatste keer (begin dit jaar) werd ik er ook echt ziek van erna... Mijn weerstand voelde ook zo laag direct na het mdma gebruik... Daarna eigenlijk voorgenomen permanent te kappen met mdma. Ik vond het dat plezier het ziek zijn compleet niet waard.

Maar nu met @Syl lijkt het ons wel heel bijzonder om eens samen mdma te ervaren... Maar ik ben huiverig want straks word ik misschien weer ziek... Er was ook niets mis met mijn mdma ofzo, mijn lichaam gaat er gewoon feller tegen protesteren lijkt het wel.

Maar toch... Samen mdma doen klinkt wel heel aantrekkelijk... En voor hetzelfde gaat het goed...

geflipt

Wijs gebruiker
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:

Xtcboy7908

Experimenterende gebruiker
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:
Bijnemen als je je hoogtepunt al bereikt hebt is idd nutteloos... je kater word er alleen maar erger door!

Xtcboy7908

Experimenterende gebruiker
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...

Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...

Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!
Ik ervaarde ook veel angst toen idd... ga ik zeker niet meer doen! #RavenIsLeven

heyol

Bewuste gebruiker
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?

Tjonge niet echt een coole reactie...

En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken. :wink:

Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).

Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...

En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.

heyol

Bewuste gebruiker
En dat situaties zich precies opnieuw afspelen of harde deja-vu gevoel ook wel al vaak gehad; vooral door de mdma ipv de keta dan.

Ganggang💯

Badass junkie
Tjonge niet echt een coole reactie...

En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken. :wink:

Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).

Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...

En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Don't feed the troll!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen.
O dat doe ik zeker maar ik ben echt zo 1 die zelf zijn snuif speed weegt als ik thuis ben. Op een feestje met speed wat minder maar ik weeg echt alles af.
dit zal het probleem wel zijn
Nee niet de wiet of de keta maar de zeer hoge dosis M is de grootste boosdoener geweest. Echter was het de combi gebruik die voor de laatste druppels zorgde waardoor het emmertje over deed stromen. Je mag denken dat alleen die laatste druppels de boosdoeners waren maar het emmertje zat al vol door je shitload aan M.
Enuh Ik ben wel degelijk serieus naar feestjes geweest en ik denk zelfs op meer festivals en feestjes geweest dan er dagen in een jaar zitten. Vaak ook teveel gebruikt waar ik hier en daar nu spijt en dus last van heb. Maar 750mg M zal ik denk ik nooit op 1 avond gehad hebben. Daarbij heeft de hoeveelheid drugs dat je neemt niks te maken met of je " serieus" naar een feest gaat.
Maar nu met @Syl lijkt het ons wel heel bijzonder om eens samen mdma te ervaren
Hmm lijkt mij voorlopig niet verstandig maar wil me absoluut niet bemoeien met andermans keuzes natuurlijk. Maar iemand M geven die net heel heel veel moeite heeft gedaan om van een ernstige verslaving af te komen, lijkt het me dat jullie hier heel voorzichtig mee om moeten gaan. Iemand zei in deze topic dat we ook op elkaar letten en dat doe ik dan graag in deze.
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Dit lijkt mij sowieso leuk! Bij jou thuis? :grimacing:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hmm lijkt mij voorlopig niet verstandig maar wil me absoluut niet bemoeien met andermans keuzes natuurlijk. Maar iemand M geven die net heel heel veel moeite heeft gedaan om van een ernstige verslaving af te komen, lijkt het me dat jullie hier heel voorzichtig mee om moeten gaan. Iemand zei in deze topic dat we ook op elkaar letten en dat doe ik dan graag in deze.
Is ook meer voor de lange termijn hoor. @Syl zit nog aan de AD. Dat gaat sowieso al niet samen.

Maar mdma is natuurlijk wel wat anders dan amfetamine. Ze ervaart de eerste helemaal niet als verslavend.

Bedankt dat je even meedenkt hoor. :blush: Al zijn we er zelf ook heel voorzichtig mee.

Syl

Badass junkie

Super lief dat je je zorgen uit..!! ♥️
Het is iets wat vooral mij wel wat lijkt om een x samen te doen.
Voorlopig zit dat er ook nog lang niet in.
Dit ivm mijn depressie en medicatie gebruik.
Daarbij is @Mindless ook super zorgzaam.
Hij zou niet willen dat ik er door in de problemen kom.
Hij vind mijn welzijn heel erg belangrijk.
Maar het is iets wat me leuk lijkt in een verre toekomst om gewoon eens samen te doen.
Lief dat je mee denkt!! 😊❤️

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bedankt dat je even meedenkt hoor. :blush: Al zijn we er zelf ook heel voorzichtig mee.
Super lief dat je je zorgen uit..!! ♥
Ja daar zijn we voor toch? Zeer kleine moeite elkaar hier en daar te waarschuwen en op elkaar te letten. Natuurlijk ken ik jullie beide ondertussen al een aardig tijdje en ging ik er wel van uit dat jullie hier voorzichtig mee om zullen gaan. Toch kon ik het niet over mijn hart verkregen het niet even te zeggen :) .

Maar inderdaad een MDMA avondje met je geliefde kan in mijn ogen zeker geen kwaad. Vaak versterkt zo'n avond behoorlijk de band met elkaar. Stiekem kunnen er dan toch dingen gezegd worden wat je anders niet zo zeggen bijvoorbeeld. Is mij nooit tegengevallen in ieder geval.

Kwak

Belezen gebruiker
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta.
Tja, wat valt er over dit te zeggen? "Maar niet extreem"

Je brengt niet alleen jezelf in gevaar. Maar er in dit topic genoeg gezegd, denk ik.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja daar zijn we voor toch? Zeer kleine moeite elkaar hier en daar te waarschuwen en op elkaar te letten. Natuurlijk ken ik jullie beide ondertussen al een aardig tijdje en ging ik er wel van uit dat jullie hier voorzichtig mee om zullen gaan. Toch kon ik het niet over mijn hart verkregen het niet even te zeggen :) .
Het wordt gewaardeerd. :blush:

Maar inderdaad een MDMA avondje met je geliefde kan in mijn ogen zeker geen kwaad. Vaak versterkt zo'n avond behoorlijk de band met elkaar. Stiekem kunnen er dan toch dingen gezegd worden wat je anders niet zo zeggen bijvoorbeeld. Is mij nooit tegengevallen in ieder geval.
Dat zou nog het allermooiste zijn!

Ik heb dit in ieder geval wel met vrienden ervaren. Dat door mdma en met name psychedelica samen te doen, dat dit de vriendschap blijvend heeft verdiept.

geflipt

Wijs gebruiker
Herken ik zo hard dit. Ik heb ooit oog in oog gelegen met mijn beste vriendin, voor een uur of 2, zonder een woord te zeggen... Sindsdien is onze band onsterfelijk geworden. Magisch...

jordyj2000

Newbie
Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs.
Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje)
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had.
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?
Groetjes anoniem

Van 750mg MDMA ga je heftig hallucineren.
Van 2CB krijgen de hallucinaties nog een tintje + je manier van denken word anders.
Van keta word je bewustzijn weg gefilterd en kom je in je onbewustzijn terecht.
Van wiet word je paranoïde.

En van deze 4 tegelijk?
Dit dus.

C-Man

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens kleuren waargenomen. Blauw, rood & groen...

Niets extreems, maar toch...

C-Man

Bewuste gebruiker
Ik ultraviolet in een compleet verduisterde kamer. 1😶

Had jij ook dat gevoel dat de muziek die opstond direct uit je hoofd leek te komen?

Daarbij aansluitend: die eerste keer was ergens dicht bij een drukke weg, maar door de Keta leek die vlak door het huis te lopen. En toch was het niet onaangenaam.

CuriousExplorer

Badass junkie
Had jij ook dat gevoel dat de muziek die opstond direct uit je hoofd leek te komen?

Daarbij aansluitend: die eerste keer was ergens dicht bij een drukke weg, maar door de Keta leek die vlak door het huis te lopen. En toch was het niet onaangenaam.

Nee, wel dat het waaide in die verduisterde afgesloten ruimte.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan