Waar lachgas te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik ben al een paar dagen het internet af aan het zoeken, maar ik krijg overal alleen oude topics van 5 jaar geleden enzo, dus weet ik niet of ze nog steeds betrouwbaar zijn. Pas ben ik met een maat van mij naar de blokker in eindhoven geweest, daar hadden ze geen lachgas patronen meer. Bij de makro hebben ze ze wel, maar daar heb ik geen pas van en dat is te ver weg. Dus weet iemand waar ze wel lachgas verkopen? Bij de blokker in Boxmeer toevallig? of verschilt dat per winkel? Alvast bedankt en sorry voor dit dubbelzinnige topic

justmakepeace

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
In de makro/sligro inderdaad.

Bij de blokker en marskramer niet meer dan? moet ik dan echt naar de makro/sligro of op internet bestellen? want ik heb geen makro pas dus dat wordt vrij moeilijk :tongueout: en heb het eigenlijk dit weekend al nodig :tongueout:

Paperplane.

Wijs gebruiker
justmakepeace zei:
Paperplane. zei:

Bij de blokker en marskramer niet meer dan? moet ik dan echt naar de makro/sligro of op internet bestellen? want ik heb geen makro pas dus dat wordt vrij moeilijk :tongueout: en heb het eigenlijk dit weekend al nodig :tongueout:
Internet bestellen dan? Voor 22:00 besteld? Morgen in huis!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Paperplane. zei:
justmakepeace zei:
Paperplane. zei:

is al te laat, morgen om 3 uur moet ik alweer weg, plus dat het niet echt iets is wat ik aan mij ouders wil laten zien. Ze controlleren mij rekening en zullen waarschijnlijk eerder aan de deur staan dan ik. Niet echt zo'n goede optie dus. maar weten jullie zeker dat het niet bij de blokker te halen is? Ik kom morgen langs de blokker in boxmeer.

Paperplane.

Wijs gebruiker
justmakepeace zei:
Paperplane. zei:
justmakepeace zei:

is al te laat, morgen om 3 uur moet ik alweer weg, plus dat het niet echt iets is wat ik aan mij ouders wil laten zien. Ze controlleren mij rekening en zullen waarschijnlijk eerder aan de deur staan dan ik. Niet echt zo'n goede optie dus. maar weten jullie zeker dat het niet bij de blokker te halen is? Ik kom morgen langs de blokker in boxmeer.
Dan had je het gisteren moeten bestellen. En wees nou ff eerlijk. Zitten jouw ouders elke avond te kijken of je iets via internet gekocht hebt?

justmakepeace

Belezen gebruiker
[/quote]Dan had je het gisteren moeten bestellen. En wees nou ff eerlijk. Zitten jouw ouders elke avond te kijken of je iets via internet gekocht hebt?[/quote]

zouden ze toch wel achter gekomen zijn, maar ik heb al wat geregeld dus dat gaat helemaal goedkomen van het weekend. Kun je lachgas trouwens goed combineren met alcohol of wat gebeurt er dan? is het effect dan ook anders?

Bosmongool

Newbie
justmakepeace zei:
Kun je lachgas trouwens goed combineren met alcohol of wat gebeurt er dan? is het effect dan ook anders?
Lachgas is in mijn ervaring goed te combineren met alcohol (en vooral ook xtc). Schijnbaar kunnen sommige mensen er misselijk van worden, maarja, da's met bijna alles. Alcohol versterkt voor mij het effect van lachgas. Op de een of andere manier ga ik dieper.

Wat lachgas kopen betreft zou ik ''slagroompatronen'' googlen en het eerste resultaat pakken. En als je er ervaring mee hebt meteen een doosje of 3 of zelfs 6 per keer inkopen (scheelt geld). :wink:

justmakepeace

Belezen gebruiker
Goed met alcohol te combineren, je moet alleen een beetje kijken van te voren of je niet al draaierig in je hoofd bent als je ligt en je ogen dicht doet. Maar het ging zeker wel goed, ja leek wel of ik wat dieper ging maar in verhouding met combinatie van lachgas en blowen is het niet zo'n grote versterking van het effect naar mijn idee.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
alcohol+lachgas, zwakt het effect van de lachgas eerder af.
wiet+lachgas, versterkt het effect van lachgas en houd iets langer aan.
tripmiddelen+lachgas, is de BOM... versterkt elkaar enorm en lachgas werkt veel langer door.

al is dit gezegd uit persoonlijke ervaring...

grts

justmakepeace

Belezen gebruiker
dus binnenkort ga ik met wat maten 2cb gebruiken, dan is lachgas dus een grote aanrader? tenminste als we al niet hard genoeg trippen :tongueout:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
geen ervaring met 2cb, wat ik wel weet de combi lachgas met paddo's, lsd, lsa, truffels of cactus is uitermate fascinerend.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Zoek naar een keukenspeciaalzaak bij jou in de buurt. Daar heb ik die van mij ook vandaan.

mrflame zei:
Zoek naar een keukenspeciaalzaak bij jou in de buurt. Daar heb ik die van mij ook vandaan.
Daar verkopen ze de patronen in doosjes van 10 stuks en betaal je ruim 10 euro. Voor dat zelfde geld heb je een doos van 50 stuks. Ook slagroomspuiten zijn daar erg duur of van plastic.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Nu heb ik dus wederom een klein probleempje.
Ik moet een cracker via internet bestellen en ik moet patronen hebben.
Nu kan ik die patronen dus wel bij de makro aankomen, als ik een makro pas kan krijgen.
Maar die cracker kun je nergens in winkels kopen met contant geld volgens mij en mijn moeder kijkt regelmatig mijn rekening na, dus staat het een beetje raar als er een N2O cracker en 50 lachgaspatronen besteld zijn. Weet iemand mogelijkheden om een cracker aan te komen, met patronen het liefst, waarbij je contant kunt betalen? Of een manier om te betalen op internet zonder dat het op je rekeningsoverzicht komt?

boenkeng

Bewuste gebruiker
Marktplaats of Ebay staan ze der ook wel op misschien kun je het ff op een ander rek nr over maken oid

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik heb vorige week woensdag een cracker besteld op lolgas.nl heeft iemand ervaring met deze site? er stond dat ik hem binnen twee werkdagen de cracker in de bus had, maar hij is er nog steeds niet na zeker drie werkdagen en een weekend. Misschien ben ik gewoon te gehaast, maar ik wou gewoon even vragen wat jullie ervan vonden.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
justmakepeace zei:
Ik heb vorige week woensdag een cracker besteld op lolgas.nl heeft iemand ervaring met deze site? er stond dat ik hem binnen twee werkdagen de cracker in de bus had, maar hij is er nog steeds niet na zeker drie werkdagen en een weekend. Misschien ben ik gewoon te gehaast, maar ik wou gewoon even vragen wat jullie ervan vonden.

Gewoon even bellen of mailen waar hij blijft.. Kan geen rare dingen vinden dus het lijkt me een prima shop
justmakepeace zei:
Nu heb ik dus wederom een klein probleempje.
Ik moet een cracker via internet bestellen en ik moet patronen hebben.
Nu kan ik die patronen dus wel bij de makro aankomen, als ik een makro pas kan krijgen.
Maar die cracker kun je nergens in winkels kopen met contant geld volgens mij en mijn moeder kijkt regelmatig mijn rekening na, dus staat het een beetje raar als er een N2O cracker en 50 lachgaspatronen besteld zijn. Weet iemand mogelijkheden om een cracker aan te komen, met patronen het liefst, waarbij je contant kunt betalen? Of een manier om te betalen op internet zonder dat het op je rekeningsoverzicht komt?

Heb je geen vrienden met minder bezorgde ouders? Anders een keukenwinkel of sommige blokkers inderdaad...

justmakepeace

Belezen gebruiker
Heb je geen vrienden met minder bezorgde ouders? Anders een keukenwinkel of sommige blokkers inderdaad...[/quote]

Ik laat ze ook bij een maat van mij afleveren, als de cracker binnen is bestellen ze er zelf ook een en dan bestellen we 50 patronen online per persoon, dus dat komt wel goed als ik mijn cracker maar binnen krijg :tongueout: ik moet alleen nog wel ergens op mijn kamer een plekje zien te vinden waar ik ze veilig neerstal :tongueout: en ik kan niet precies inschatten of mijn ouders het zullen horen als ik een ballonetje maak, maar waarschijnlijk wel :tongueout:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
justmakepeace zei:
SmartieAndMe zei:
Heb je geen vrienden met minder bezorgde ouders? Anders een keukenwinkel of sommige blokkers inderdaad...

Ik laat ze ook bij een maat van mij afleveren, als de cracker binnen is bestellen ze er zelf ook een en dan bestellen we 50 patronen online per persoon, dus dat komt wel goed als ik mijn cracker maar binnen krijg :tongueout: ik moet alleen nog wel ergens op mijn kamer een plekje zien te vinden waar ik ze veilig neerstal :tongueout: en ik kan niet precies inschatten of mijn ouders het zullen horen als ik een ballonetje maak, maar waarschijnlijk wel :tongueout:

haha zachtjes opendraaien dus :tearsofjoy:

50 patronen p.p... Ik hoop toch niet dat je die op 1 avond gaat gebruiken? :confused:

justmakepeace

Belezen gebruiker
Oh nee zeker niet, maar gewoon zodat we een cracker en patronen hebben als we hem nodig hebben :tongueout: en dan af en toe een keertje wat als ik alleen thuis ben ofzo als ik er zin in heb :tongueout: Ik ben wat dat betreft een lachgasmonster en eet ze bijna letterlijk als koekjes :tongueout: maar ik hoop dat hij nog binnen komt :tongueout:

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik schijn zelf iets fout te hebben gedaan met het bestellen, er was ook niks van mijn rekening af dus ligt het niet aan lolgas :grin: Komt helemaal goed denk ik ! :tongueout:

justmakepeace zei:

Beetje rare site van lolgas, veel foutmeldingen, je moet lang zoeken naar prijzen (slagroompatronen erg duur, alleen peperdure piepkleine slagroomspuit) en op de hele site is geen afdres en / of telefoonnummer te vinden. Persoonlijk bestel ik niet bij een site waar geen gegevens van bekend zijn.

Benny69

Newbie
Beetje rare site misschien...maar geen foutmeldingen bij mij in ieder geval.
Zo hard zijn die prijzen nou ook weer niet te vinden toch?
Maar wel betrouwbaar, heb er vorige week nog een pakketje besteld, was er binnen 3 dagen.
Natuurlijk kun je altijd even naar de makro rennen, maar als je lui bent aangelegd, zoals mij... :wink: heb je wel meteen alles in huis wat je nodig hebt...crackertje, patronen en balonnen.
Goeie crackers trouwens...voor echte Pro's! :tearsofjoy:

justmakepeace

Belezen gebruiker
Vandaag heb ik een nieuwe cracker besteld, de vorige keer ging er iets fout met de bestelling (eigen schuld) dus ik kan de site niks kwalijk nemen denk ik :tongueout: ik zal wel vertellen wanneer die binnen is :wink:

Benny69

Newbie
Slagroomspuit blijft handiger voor als je 2 patronen in de ballon doet...
Alleen minder handig als je em mee moet nemen naar je matties.
Weten we ook meteen wat voor gebruiker jij bent.
:tearsofjoy:
En als je toevallig je cracker aan je sleutelbos hebt hangen, kun je op straat nog eens iemand tegen komen die wel patronen heeft maar geen cracker en kun je een dealtje sluiten...jij gebruikt mijn cracker? Ik jouw patronen! :smoke:

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik ken ook iemand met zo'n spuit, maakt wel een vet leip geluid als je die patronen open cracked met dat ding :tongueout: haha LACHGAS!!! maar toch trip je het aller hardst als je in je eentje naar je pik aan het kijken bent in een wc van een vierkante meter :tongueout:

justmakepeace

Belezen gebruiker
haha nou laat ik het even uitleggen :tongueout: een maat van mij zou hem bestellen omdat hij er zelf ook een nodig heeft en zijn ouders minder op de post letten XD en nu sprak ik hem dus aan gister en had die lamlul hem nog steeds niet besteld :tongueout: dus heb ik hem gister op zijn flikker gegeven en heeft hij hem gister pas besteld :tongueout: dus dan moet ik hem volgende week binnen krijgen hoop ik :tongueout:

justmakepeace

Belezen gebruiker
En het is eindelijk zover! ik heb mijn cracker!
Heb hem bij lolgas besteld afgelope maandag en hij was dinsdag al binnen gekomen bij een maat :grin:
gelukkig net op tijd, want morgen staat een truffel trip op de planning :tongueout:
Say hello to the N2O!

justmakepeace

Belezen gebruiker
ja kijk een maat van mij zou ze bestellen, maar dat vergat die de hele tijd :tongueout: maar gelukkig heb ik hem net op tijd en had ik van tevoren ook geen lachgas nodig eigenlijk :tongueout: maarja ik heb hem en de trip van vanmiddag was zeker geslaagd!

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik had een snelle vraag, als ik lachgas ga halen bij de makro met mijn vader zijn pas, kan hij dan zien dat ik lachgas gehaald heb of krijgt hij een andere melding van een aankoop? Als dat zo is dan kan ik geen lachgas halen bij de makro, maar wel bij de blokker wat heel veel duurder is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan