Waaraan ben je verslaafd?

matthijs

Badass junkie
Hmm, het is van Apple ja, maar het draait ook gewoon op windows hoor. ..
En om muziek van je iPod af te halen moet je dat programma installeren en daar je serienummer invoeren. En iemand anders heetf natuurlijk een ander serienummer ingevoerd. Die kan dan alleen zijn eigen iPod bewerken lijkt me...

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik weet het niet, je haalt eigenlijk niet vaak mp3's van de iPod af. Maar ik geloof dat ik dat wel kan hoor....(heb eigenlijk geen zin om dat nu te gaan proberen, andere keer beter)

matthijs

Badass junkie
Ja, maar dat kan dus niet, je kan niet nummers van de iPod op een andere computer zetten (zijn wel programma's voor op internet trouwens)
Ik dacht dat je bedoelde dat je er geen muziek af kan gooien...
Je kan overigens wel de iPod op een andere computer (met iTunes) aansluiten en dan de muziek van de iPod op die computer luisteren...

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!

matthijs

Badass junkie
ja, je kan ze dus alleen afspelen.
Maar als je even op internet zoekt kan je wel programma's vinden waarmee je die nummers er wel af kan halen.

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
ahhhhhhhhhz, natuurlijk :) Beveiligd :) Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes :)
yep, maar ach ..
heb het zelf niet nodig .. zou alleen handig zijn voor andere mensen ..

Dr. Tommy

Badass junkie
SpacingBen zei:
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging :)

dallandra

Wijs gebruiker
cunt zei:
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!

wat stom!
dat kan ik dus wel met mn gewone mp3 speler :mrgreen:

Emo

Bewuste gebruiker
ipod vind ik zwaar mooi ding
maar als je beter nadenkt is het gewoon weer een trend
iedereen wil dr 1 tegenwoordig :)

matthijs

Badass junkie
Hmm, het is misschien wel een trend, maar wle ene handige...ik had hem ook wel gekocht als het geen trend was...

Emo

Bewuste gebruiker
is mischien waar. maar zo super handig is hij nou ook weer niet
zijn ook wel goedkopere mp3 spelers met net zoveel gb als een ipod :)

matthijs

Badass junkie
hmm, geloof het niet hoor, alleen zen van creative, en die is niet zo heel erg veel goedkoper, en je kan geen foto's kijken op andere mp3 spelers :wink: . Maargoed, het is wel een hele grote aanschaf, zeker als je neit veel muziek luistert. Maar ik ben altijd zo bang dat op vakantie al mijn cd's gestolen worden ofzo, en dat zijn er nogal wat. Als de iPod gestolen wordt is dat klote omdat er 309 euen weg zijn, maar goed, dat maakt me minder uit dan de cd's...

boy

Bewuste gebruiker
Ik ben nergens echt verslaafd aan, maar ik heb wel van die tijdelijke impulsieve verslavingen. Dat kan ik echt met alles hebben; van kleren, tot eten en dus ook tot drugs. Tijdens zoiets dan moet ik gewoon alles van dat ene hebben of dan wil ik het gewoon zo vaak mogelijk doen. Zal er weleens wat over typen als ik er zin in heb :smoke:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
THC ... Tjsa.. kan wel zonder maar slaap toch sneller met....

Bier is voor mij in het weekend wel een must.. :beer:

en zo af en toe voor de lol speed en/of een pilletje ofzo maar nix verslaafd.. en alsk gek wil doen zegels of een ander tryptamine..

en altijd en forever me Creative MuvoTX mp3 :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
SpacingBen zei:
m'n cd's mogen ze zo meenemen! Als ze me maar van me pc afblijven, daar staan ze namelijk allemaal op :grin:

Hmm ja, is ook het handigst, maar ik heb een tic dat ik mijn cd's legaal koop, dus ja...die zet k dan niet op mijn PC...

BacingsPen

Badass junkie
Waarom niet? Ik heb ook alle legale cd's eropgezet... Met cd-spelers wil ik gewoon niks meer te maken hebben! Veelste lomp die dingen! :P

matthijs

Badass junkie
Hmm, op de computer op mijn kamer zit geen geluid. En ik zet nu wel meer cd's op m'n comp omdat ze ook op de iPod moeten

BacingsPen

Badass junkie
Haha, ik heb al vast een hele collectie op m'n pc'tje voor als ik ooit zo'n ding krijg :) Ben 4 jaar geleden al begonnen! :grin:

Bovenaan