Wacky zei:
Dus dan kijk ik maar in mijn omgeving en bij mezelf en kom ik tot de volgende conclusies:
1)Van wiet word je lamlendig en sloom.
2)Het is wel degelijk verslavend.
3)Waarschijnlijk (niet echt meetbaar) gaat je geheugen erop achteruit, of dat permanent of tijdelijk is weet ik niet. (niemand van de mensen die zichzelf verrot geblowed hebben wil stoppen

)
4)Het kan psychotische symptomen veroorzaken.
5)En al ken ik nog geen blowers met longkanker, dat je het ervan kan krijgen geloof ik intussen wel
1) euhm neen ? op het moment dat je geblowed hebt kun je ofwel ja lamlendig en stoned blijven of hyperactief
maar dit is op het moment dat je pafte, dit blijft niet altijd ofzo ?
2) verslavend? neen, verslaafd zijn is dat wanneer je niet hebt "gebruikt" je fysische kenmerken gaat vertonen: schudden, beven, ... > maar dit is niet geval bij weed
Weed is gewoon zo lekker dat je geen zin hebt om te stoppen, je zou kunn zeggen: "je bent mentaal verslaafd" maar dit is nu eenmaal niet echt verslaafd zijn
Het zit allemaal tussen je twee oortjes, en alsj een beetj karakter hebt kan je de klik in je hoofd maken van: stop
3) je korte termijn geheugen gaat er op achteruit de periode dat je blowt, en dit kan zo nog een maand blijven duren nadat je gestopt bent, of even gepauseerd hebt.
Wat wel zogezegd waar is, is dat als je blowt op jonge leeftijd, je later een slechter geheugen zal hebben. Het is natuurlijk allemaal moeilijk dit te bewijzen, maar ik denk dat dit toch het meest evenaart met de waarheid.
5) Liever een zalig leventje ghad hebben en aan mijn 70 jaren sterven aan longkanker, dan - het is misschien wat cruw gezegd- halfdood in je zetel wat te zitten sterven...