Waarmee GHB innemen?

LDYL

Newbie
Hi allemaal,

Ik ben goed bekend met GHB. Ik gebruik het puur recreatief en niet vaak. Maar sinds een jaar loop ik tegen een probleem aan wat steeds erger lijkt te worden. Ik krijg het niet meer weg. Dit betekent dat ik het niet meer in kan nemen zonder te kokhalzen/overgeven. Ik heb al met van alles geprobeerd te mixen maar zodra ik het proef of de structuur voel is het raak. Zelfs als ik eraan denk moet ik soms kokhalzen.

Erg vervelend want ik heb er totaal geen negatieve associatie mee en ik wil het op onze avondjes juist heel graag innemen.

Hebben jullie misschien tips? Met wat kan ik het mixen zonder dat ik het proef/voel?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want hoewel ik altijd erg uitkijk naar de werking gaat het innemen me steeds meer tegenstaan en ik kan de “knop” niet gewoon omzetten. Als je een kwartier bezig bent om het naar binnen te krijgen is de sfeer wel een beetje verpest zeg maar haha.

Alvast bedankt! :)

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Het moet sws koolzuur houdend zijn om de smaak maximaal te maskeren.
Ik gebruik meestal 3 dagen achter elkaar en drink dan 6 flessen Cola zero in die dagen.
Dat heb ik mezelf aangeleerd om Zero te drinken want 6 flessen frisdrank is behoorlijk veel in 3 dagen. Of ik drink Lemon&Lime light dat lijkt nog het meest op water en maskeert de smaak goed.
Normaal dink ik 3 liter water per dag.

Ape

Badass junkie
En we nemen de Antillianen erbij in!
Ik moet mezelf tegenhouden om geen opmerking erbij te maken over kip en watermeloen…

Hierboven ergens staat Citroen. Dat maskeert toch goed? Kan er verder niet over meepraten want ik vind de smaak niet zo erg, gewoon chemisch zout.

Casrus

DF-koning
^

Het is de waarheid over mijn gemeenschap. De verhalen over GHB als ´rapedrug´ die stiekem aan drank is toegevoegd zijn op homo´s bijna nooit van toepassing.

FerdFatoehaus

Badass junkie
^

Het is de waarheid over mijn gemeenschap. De verhalen over GHB als ´rapedrug´ die stiekem aan drank is toegevoegd zijn op homo´s bijna nooit van toepassing.
Het is de waarheid over jouw omgeving. Ik ken genoeg homomannen die hier niks van willen weten.

Casrus

DF-koning
Hij heeft gelijk.
Het is niet omdat een bepaald percentage van de homo's het wel graag heeft, dat dit geldt voor de algemene populatie homo's.

Sorry to disagree.
Het is een kenmerk van een gemeenschap.

Net zoals verreweg niet alle zwarten base coke gerookt hebben, maar toch relatief veel meer zwarte gezichten oplichten als je het onderwerp aansnijdt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het is een kenmerk vooroordeel over een gemeenschap.

Net zoals verreweg niet alle zwarten base coke gerookt hebben, maar toch relatief veel meer zwarte gezichten oplichten als je het onderwerp aansnijdt.
Daarnaast is dit een kromme redenatie. Dat er relatief meer zwarte mensen base gerookt hebben kan kloppen, ik heb de cijfers niet. Maar dat gedeelte is alsnog zo'n klein percentage van de gehele zwarte gemeenschap en daarmee geen kenmerk maar een vooroordeel zoals jij hier bewijst.

Casrus

DF-koning
Daarnaast is dit een kromme redenatie. Dat er relatief meer zwarte mensen base gerookt hebben kan kloppen, ik heb de cijfers niet. Maar dat gedeelte is alsnog zo'n klein percentage van de gehele zwarte gemeenschap en daarmee geen kenmerk maar een vooroordeel zoals jij hier bewijst.
Het is een manier om met ervaringen om te gaan. En ´data´ is een sjiek woord voor ervaringen.

Vooroordelen zijn heel vaak waar. Wat belangrijk is, is dat je zelf je ogen open houdt, en niet gelooft wat een ander wil dat je gelooft, of -gevaarlijker nog- wat je zelf wilt geloven. Het presenteren van cijfers is een uitstekende en bijna altijd toegepaste manier om je te manipuleren.

Maar we hadden het over GHB gebruik. Hier op het drugsforum lijkt het me niet overdreven te stellen dat de meeste homo´s die GHB hebben genomen het bewust hebben genomen.

GHB als rape drug speelt vooral bij heren die hun partners opzettelijk met GHB hebben geoverdoseerd... en het gigantische tegenvoorbeeld van de verkrachtingsveroordeling van Reynard Sinaga voor 136 verkrachtingen met GHB in het Verenigd Koninkrijk.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hier op het drugsforum lijkt het me niet overdreven te stellen dat de meeste homo´s die GHB hebben genomen het bewust hebben genomen.
Daar staat wel iets anders dan hier:
Homomannen gooien zelf vast iets in hun drankje, dan hoeft degene die ze oppikt dat niet meer te doen.
Ging mij meer om de generalisering. Ik hoop van harte dat ze het allemaal bewust genomen hebben.
Het is een manier om met ervaringen om te gaan. En ´data´ is een sjiek woord voor ervaringen.

Vooroordelen zijn heel vaak waar. Wat belangrijk is, is dat je zelf je ogen open houdt, en niet gelooft wat een ander wil dat je gelooft, of -gevaarlijker nog- wat je zelf wilt geloven. Het presenteren van cijfers is een uitstekende en bijna altijd toegepaste manier om je te manipuleren.
Right. Weet niet zo goed waar je naar toe gaat hiermee. Feit blijft dat je enorm aan het generaliseren was en nu de keutel in trekt.
GHB als rape drug speelt vooral bij heren die hun partners opzettelijk met GHB hebben geoverdoseerd... en het gigantische tegenvoorbeeld van de verkrachtingsveroordeling van Reynard Sinaga voor 136 verkrachtingen met GHB in het Verenigd Koninkrijk.
Dat zal vast kloppen. Ik had ook niet over homo's die GHB als date rape drug gebruiken.

Casrus

DF-koning
Daar staat wel iets anders dan hier:

Ging mij meer om de generalisering. Ik hoop van harte dat ze het allemaal bewust genomen hebben.

Right. Weet niet zo goed waar je naar toe gaat hiermee. Feit blijft dat je enorm aan het generaliseren was en nu de keutel in trekt.

Dat zal vast kloppen. Ik had ook niet over homo's die GHB als date rape drug gebruiken.
Taalkundig inzicht. De uitleg is voor een begaafdere leraar dan ik ben.

Er stond trouwens wel een filmpje op youtube van een man die verkracht was toen iemand ongezien iets (waarschijnlijk GHB) van iemand in zijn drankje kreeg.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vind het met cola het minst smerig.

Ook kan de smerigheid per batch verschillen. Heb ook weleens ghb gehad die ik nauwelijks proefde in mijn drankje.

Bovenaan