Waarmee GHB innemen?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Mijn laatste G kreeg ik overigens van een mij bekende Marokkaan.

In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn. Deze heb ik nu kijk hun lijst en alles is top kwaliteit.

*Megamodknip*

Laatst bewerkt door een moderator:

Paranoize.

Badass junkie
Sommige mensen moet je negeren hier op het forum.
Die brengen je leven gewoon in gevaar met hun advies zoals hierboven.
Dat zijn mensen zonder verstand..
Ik vind het heerlijk om beoordeeld te worden, love it! Zeker door zo'n droeftoeter als jou die ik het liefst plat zou stampen onder me schoenen.

Ondanks de "harm reduction" op dit forum en dat het geen verstandige combi is raad ik helemaal niemand aan om dit te doen pannenkoek. Het was geen advies.

Ik ben geen advies gever die jou gaat vertellen hoe jij je vetertjes moet strikken of hoe je je billen moet afvegen HALLOOOOWW als je drugs gebruikt hoor je zelf verstandig genoeg te zijn om de JUISTE nodige info op te zoeken en dat betekend dus niet meteen dat als ik zoiets post dan ik geen verstand heb en er mensen dit gaan combineren omdat ik zeg dat ik het een lekkere combo vind.

Beetje volwassen verantwoordelijkheid nemen voor je eige acties zou iedereen wat serieuzer moeten nemen anders had ik al lang voor 20 jaar in de bak gezeten vanwege tientalle kinderachtige beschuldigingen

Paranoize.

Badass junkie
In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn. Deze heb ik nu kijk hun lijst en alles is top kwaliteit.

*Megamodknip*
Lekker slim om dit zo te delen op dit forum STUMPERT, zou het maar gauw verwijderen dit betekend een ban.

Laatst bewerkt door een moderator:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik vind het heerlijk om beoordeeld te worden, love it! Zeker door zo'n droeftoeter als jou die ik het liefst plat zou stappen onder me schoenen.

Dit geeft het niveau al aan van jou..
Kleine kinder dingetjes
HALLOOOOWW als je drugs gebruikt hoor je zelf verstandig genoeg te zijn om de JUISTE nodige info op te zoeken

Precies!
You proof my point..
Dat opzoeken doen mensen hier en elke keer dat domme gelul van jou onder elke ghb topic zoal hier ook weer dat kunnen mensen dus verkeerd opvatten.

Want ik heb gelezen op drugsforum...
Krijg je dan.

Want dit is dus de plek waar mensen hun informatie vergaren als ze een nieuwe drugs gaan gebruiken
Jij moet eens een keertje nadenken..
Ik weet dat het moeilijk voor je is maar probeer het een keertje..

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Dit geeft het niveau al aan van jou..
Kleine kinder dingetjes

Precies!
You proof my point..
Dat opzoeken doen mensen hier en elke keer dat domme gelul van jou onder elke ghb topic zoal hier ook weer dat kunnen mensen dus verkeerd opvatten.

Want ik heb gelezen op drugsforum...
Krijg je dan.

Jij moet eens een keertje nadenken..
Ik weet dat het moeilijk voor je is maar probeer het een keertje..
Staatsmongool.

Paranoize.

Badass junkie
Lekker inhoudelijk.
Prettige avond verder 😂
Sleutelpunt 1: jij kent mij niet. Voor geen centimeter. Sleutelpunt 2: jij bent het niet waard om inhoudelijk op in te gaan. Sleutelpunt 3 : joejoe, fijne avond🙋‍♂️

(Ps: verwijder ff je post met je drugslijstje icl prijzen)

Casrus

DF-koning
In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn.

Hou op! Schei uit!

Af en toe ligt er een hoofd bij de Amstelveense Weg...

dan wordt er weer een televisie persoonlijkheid omgelegd... ze zijn er maar druk mee.

----------------------------------------------------------

Hou effe op jullie twee, voor je gebanned wordt!

Jack haal A.U.B. de prijzen weg. (Heb het toch al gekopieerd).

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Ape

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Heren @Jumping Jack en @Dopemonster!

Vinden jullie dit zelf een normale manier van communiceren? @Dopemonster de 'grap' waar dit om ging is van voor mijn waarschuwing van vanmiddag, maar zulke grappen kunnen bijdragen aan harm-increasement en mag je dus voortaan binnenshoofds houden.

Wat er daarna gebeurt is van beide kanten laag gedrag. Geen idee of daar iets aan vooraf gegaan is, maar if so mogen jullie dat buiten het forum uitvechten.

@Jumping Jack, prijzen en informatie geven over dealers is uit den boze en dat weet je dondersgoed als ervaren gebruiker! Consequenties hiervoor wil ik even overleggen dus:

Voor nu krijgen jullie allebei een time out van drie dagen.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Probeer het met een doseerspuitje onder je tong te spuiten. Meteen daarna iets zoets zoals cola of multivruchten sap naar binnen werken en meteen doorslikken, contact met de tong vermijden.

Je kan ook autobanden kopen bij je locale garage en elke avond aan die banden likken zodat de smaak zal wennen.

Nog een optie is bijvoorbeeld een klein potje vanille aroma halen bij de bakproducten in je supermarkt en daarmee een paar druppels door je ghb mixen om zo de smaak te maskeren.

En anders gewoon een infuus in je arm steken en die aansluiten op een met ghb gevulde baxter. Nee grapje, veels te gevaarlijk, niet doen.

Brakka Mang

Badass junkie
Het is een manier om met ervaringen om te gaan. En ´data´ is een sjiek woord voor ervaringen.

Vooroordelen zijn heel vaak waar. Wat belangrijk is, is dat je zelf je ogen open houdt, en niet gelooft wat een ander wil dat je gelooft, of -gevaarlijker nog- wat je zelf wilt geloven. Het presenteren van cijfers is een uitstekende en bijna altijd toegepaste manier om je te manipuleren.

Maar we hadden het over GHB gebruik. Hier op het drugsforum lijkt het me niet overdreven te stellen dat de meeste homo´s die GHB hebben genomen het bewust hebben genomen.

GHB als rape drug speelt vooral bij heren die hun partners opzettelijk met GHB hebben geoverdoseerd... en het gigantische tegenvoorbeeld van de verkrachtingsveroordeling van Reynard Sinaga voor 136 verkrachtingen met GHB in het Verenigd Koninkrijk.
Het is een kenmerk van een gemeenschap.

Net zoals verreweg niet alle zwarten base coke gerookt hebben, maar toch relatief veel meer zwarte gezichten oplichten als je het onderwerp aansnijdt.
Bro ik weet niet wat je hebt gebruikt maar ik zou overgaan op een ander middel

Bovenaan