CuriousExplorer
DF-koning
Ik voel sarcasme, al snap ik niet waarom.Goed plan!
Erm... alcohol... en GHB?
Ik bedoel uiteraard een slokje Redbull.
Het smaakt gewoon het lekkerste. 🤷♂️
Ik voel sarcasme, al snap ik niet waarom.Goed plan!
Erm... alcohol... en GHB?
Die Redbull kon ik inkomen. De combi van GHB met whisk(e)y minder.Ik voel sarcasme, al snap ik niet waarom.
Ik bedoel uiteraard een slokje Redbull.
Het smaakt gewoon het lekkerste. 🤷♂️
Doe het nieee, want als je mij nadoet en je gaat OD komen ze achter mij aan. Dus kids mix geen ghb met alcohol in satan's naam!Die Redbull kon ik inkomen. De combi van GHB met whisk(e)y minder.
Hebben jullie misschien tips? Met wat kan ik het mixen zonder dat ik het proef/voel?
Door de whiskey vind ik het lekkerste
Het was een grap. Maar dat kan je bij dopemonster niet altijd zien.Sommige mensen moet je negeren hier op het forum.
Die brengen je leven gewoon in gevaar met hun advies zoals hierboven.
Dat zijn mensen zonder verstand..
Het was een grap. Maar dat kan je bij dopemonster niet altijd zien.
I know 🤣Goede grap om dit zo online neer te zetten op deze manier.
Echt grappig levensgevaarlijke adviezen neer zetten op zo'n forum alsof ze serieus zijn..... 🥴
Dat kunnen ze beter niet doen aangezien Turken (tenminste in Nederland) een bloedhekel aan Marokkanen hebben.
Mijn laatste G kreeg ik overigens van een mij bekende Marokkaan.
Ik vind het heerlijk om beoordeeld te worden, love it! Zeker door zo'n droeftoeter als jou die ik het liefst plat zou stampen onder me schoenen.Sommige mensen moet je negeren hier op het forum.
Die brengen je leven gewoon in gevaar met hun advies zoals hierboven.
Dat zijn mensen zonder verstand..
Lekker slim om dit zo te delen op dit forum STUMPERT, zou het maar gauw verwijderen dit betekend een ban.In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn. Deze heb ik nu kijk hun lijst en alles is top kwaliteit.
*Megamodknip*
In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn. Deze heb ik nu kijk hun lijst en alles is top kwaliteit.
Binnen een half uur is er een driver aan de deur.
Ik vind het heerlijk om beoordeeld te worden, love it! Zeker door zo'n droeftoeter als jou die ik het liefst plat zou stappen onder me schoenen.
HALLOOOOWW als je drugs gebruikt hoor je zelf verstandig genoeg te zijn om de JUISTE nodige info op te zoeken
Staatsmongool.Dit geeft het niveau al aan van jou..
Kleine kinder dingetjes
Precies!
You proof my point..
Dat opzoeken doen mensen hier en elke keer dat domme gelul van jou onder elke ghb topic zoal hier ook weer dat kunnen mensen dus verkeerd opvatten.
Want ik heb gelezen op drugsforum...
Krijg je dan.
Jij moet eens een keertje nadenken..
Ik weet dat het moeilijk voor je is maar probeer het een keertje..
Lekker inhoudelijk.Staatsmongool
Sleutelpunt 1: jij kent mij niet. Voor geen centimeter. Sleutelpunt 2: jij bent het niet waard om inhoudelijk op in te gaan. Sleutelpunt 3 : joejoe, fijne avond🙋♂️Lekker inhoudelijk.
Prettige avond verder 😂
Als laatste dan.jij kent mij niet. Voor geen centimeter. Sleutelpunt 2: jij bent het niet waard om inhoudelijk
In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn.
HALLOOOWWW, kun je niet lezen pik?Ik weet wat voor een gast jij bent en dat weet je..
Sleutelpunt 1: jij kent mij niet. Voor geen centimeter.
Hou effe op jullie twee, voor je gebanned wordt!
Fernades is SurinaamsEn we nemen de Antillianen erbij in!
Het is een manier om met ervaringen om te gaan. En ´data´ is een sjiek woord voor ervaringen.
Vooroordelen zijn heel vaak waar. Wat belangrijk is, is dat je zelf je ogen open houdt, en niet gelooft wat een ander wil dat je gelooft, of -gevaarlijker nog- wat je zelf wilt geloven. Het presenteren van cijfers is een uitstekende en bijna altijd toegepaste manier om je te manipuleren.
Maar we hadden het over GHB gebruik. Hier op het drugsforum lijkt het me niet overdreven te stellen dat de meeste homo´s die GHB hebben genomen het bewust hebben genomen.
GHB als rape drug speelt vooral bij heren die hun partners opzettelijk met GHB hebben geoverdoseerd... en het gigantische tegenvoorbeeld van de verkrachtingsveroordeling van Reynard Sinaga voor 136 verkrachtingen met GHB in het Verenigd Koninkrijk.
Bro ik weet niet wat je hebt gebruikt maar ik zou overgaan op een ander middelHet is een kenmerk van een gemeenschap.
Net zoals verreweg niet alle zwarten base coke gerookt hebben, maar toch relatief veel meer zwarte gezichten oplichten als je het onderwerp aansnijdt.
Overdoseren is erg gemakkelijk met Antillianine/Surinamine...Bro ik weet niet wat je hebt gebruikt maar ik zou overgaan op een ander middel
Dus je geeft het toe?Ga lekker antrax snuiven ofzo