Waarom al deze opschepperij?

Dopezilla

Badass junkie
Waarom?

Op elk ander subforum hier wordt er gewoon normaal gesproken over prijzen en kwaliteit, maar waarom moet juist op het coke forum iedereen opscheppen over z'n negen strepen coke voor maar 25 euro?

Post iedereen hier pas na inname van enkele lijnen? Is coke een drug voor pubers? Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?

Als iemand me dit zou kunnen uitleggen zou ik een gelukkig mens zijn.

Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.

Bah.

Olle

blu

Bewuste gebruiker
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt. Als je jezelf helemaal geweldig vindt, dan denk je natuurlijk dat de coke die je koopt ook het beste van het beste is.

Deranged

Badass junkie
blu zei:
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.

blu

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
blu zei:
Ik denk dat cokegebruikers over het algemeen toch het type is dat hoog van de toren blaast, en zichzelf helemaal de shit vindt.
Juist niet. Dit zijn allemaal hele onzekere mannetjes.

99,999% van de mensen is onzeker. Ik bedoelde dat de cokegebruikers in kwestie zich zeker voelen, en het niet zijn.

Tripper

Wijs gebruiker
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes. Peuters leren het al op de lage school. Maaruhh andere becritizeren is bijna net zo lame, want het is nu eenmaal een drugsforum. Iedere drugs heeft zijn eigen slag volgelingen.

Maar ik ben het wel met jullie eens hoor.

Coke, Speed en Sigaretten zijn niet lekker, het is de verslaving die het lekker maakt.

Grtjes, Tripper

Biertje

Bewuste gebruiker
peukie en 'n pepermuntje :hearteyes:
en die lekkere doorval van pep... heerlijk, beter dan die smerige kut verdoving die op komt zetten na 5 minuten bij de coke, die soms zoooo erg is dat ik niet meer voel als ik slik,waardoor ik continu bezig was met het kijken of ik nu wel slikte of niet.

coke :kots:

Dopezilla

Badass junkie
Neen, coke is voor figuren die sterk genoeg zijn het te bedwingen. Helaas zijn het de absoluut niet stoere pubertjes die hooked raken en het opeens nodig vinden om erover op te scheppen.

Als ik elk weekend coke zou gebruiken zou ik daar niet over opscheppen, ik zou me in een donker hoekje gaan schamen.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Maar houd het forum dan lekker schoon joh. Echt informatief kan je die "WAJOO CHECK DEZE 9 STREPEN SHIT!" niet noemen, en ik dacht toch dat dit forum een informatief en behulpzaam medium zou moeten zijn over drugsgebruik, dus ook over coke gebruik.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ollemann zei:
Maar houd het forum dan lekker schoon joh. Echt informatief kan je die "WAJOO CHECK DEZE 9 STREPEN SHIT!" niet noemen, en ik dacht toch dat dit forum een informatief en behulpzaam medium zou moeten zijn over drugsgebruik, dus ook over coke gebruik.

Olle

De laatste tijd zie ik er alleen weinig van. =p

Dopezilla

Badass junkie
Tja, ik klaag graag, en doe het daarom ook veel. Soms kom ik het terwijl ik 'n thread aan het lezen ben hier en daar tegen, en elke keer erger ik me eraan.

Misschien een sticky maken waar iedereen hun stoere verhalen kan neerpennen? :P
Dan hoeft het niet tussen de serieuze berichten door.

Of sla ik de plank totaal mis? Dat kan natuurlijk ook.

Olle

Chris Pontius

Badass junkie
Ollemann zei:
Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?
Vooral dat ^

Ollemann zei:
Ook: Scarface was een slechte film. Ga het niet ontkennen. Cheesy 80's muziek, een slap verhaal, en Al Pacino ging de geschiedenis in met het slechtste geacteerde accent ooit. Daar hoeft ook niemand meer van af te kijken.
Klopt!

Vigilante

Wijs gebruiker
Weinig mensen laten hun coke testen, dus weinig mensen weten wat voor kwaliteit coke ze hebben.

Maar om dan WOJOOOOOOOOOW 9 STREPUH GEK te gaan blaten, daar moet je lijp voor zijn. (Volgens mij zijn dat ook voornamelijk mensen met een zeer laag postcount?)

Ik vond Scarface leuk :)

W.F.L.

Badass junkie
Omdat:

1) Veel mensen geen flauw benul hebben van de kwaliteit van hun coke..
2) Want ze zijn te gierig om te testen.
3) Ik zie nergens 9 strepen staan voor 25 euro, anders had ik het al lang gekocht :grin:
4) Coke is hier een dure drug dus het is makkelijk om erover op te scheppen
5) Coke is een van de populairste drugs, en er zijn dus ook meer mongolen die het gebruiken
6) Dat soort mannetjes willen niet toegeven dat ze genaaid worden
7) Dus mochten ze zeggen; 25 euro per gram
7) Komt er meteen iemand zeggen: "Dan is het vast troep!"
9) Ongetest, dus zeggen ze maar meteen dat het "topspul" is, zo dekken ze zich in.
10) Mensen die posten over 9 strepen zijn doorgaans:

1) Geen actieve gebruikers
2) Domme kloten

Er zijn toch genoeg mensen die coke snuiven die best willen toegeven dat ze hun spul niet testen. De meesten kopen het ook gewoon voor iets minder of normaal 50 euro. Mij boeit het zuiverheidspercentage van speed of coke niet echt, zolang ik maar tevreden ben met het spul. Ik heb geen dealers, dus het komt via andere kanalen maar laten we zeggen dat ik niks dodelijk zou snuiven, dan had ik het wel gemerkt. Moest ik in Nederland wonen zou ik wel testen, trouwens. Je gaat wel mensen horen zeggen, "ik heb kutspeed" want dan zijn ze genaaid voor 5 a 10 euro. Zegt er iemand "ik snuif kutcoke" (Waarom je dat uberhaupt zou doen weet ik niet, maar ben zelf ook al geld kwijtgeraakt aan dat soort spul) dan zijn ze genaaid voor 50 euro en dat is een groot bedrag. En dat geven mensen niet graag toe en worden niet graag belachelijk gemaakt. Tada. Niet dat het goed te praten is, het blijft een hoop bullshit, maar ja, mensen overdrijven als het om zulke bedragen gaat. 'n beetje verstand zegt je wel dat je de prijs post, verder je smoel houdt als je spul ongetest is.

Ollemann zei:
Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?

Ik denk dat je het antwoord hierop wel weet! Kijk eens naar jezelf.. :tearsofjoy:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Coke is the winner drug !

coke is anuspoeder ...
5 strepen is al veel
ovegewaardeerd elite poedertjhu ....

als het op is lonken ze naar me pep.

OPROTTEN !! Pep is only for losers ....

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Waarom al deze opschepperij?

Waarom niet!

Ollemann zei:
Waarom?

Op elk ander subforum hier wordt er gewoon normaal gesproken over prijzen en kwaliteit, maar waarom moet juist op het coke forum iedereen opscheppen over z'n negen strepen coke voor maar 25 euro?

Post iedereen hier pas na inname van enkele lijnen? Is coke een drug voor pubers? Gebruiken alleen mentaal beperkten coke?

Als iemand me dit zou kunnen uitleggen zou ik een gelukkig mens zijn.

Bah.

Olle

Coke is als 1 van de weinige drugs geestvernauwend. Prachtige ideeen en plannen tijdens de rush, maar de volgende dag blijfty er niets van over. Dit in tegenstelling tot Psychadelica, wiet en XTC

Tony Montana

Belezen gebruiker
Ollemann zei:

Tja, iedereen kan zomaar zeggen dat ze 25 euro betalen. Maar degene die dat bedrag betalen zijn alleen de mensen die "groot" inkopen. En dan denk ik aan +/ 100gr. Degene die het gewoon op straat halen en er 9 strepen uit halen betalen gewoon 40 euro. Of het moet wel heel erg slecht spul zijn.

Ollemann zei:

Nee. Nee. Nee.

Ollemann zei:

Ben ik niet met je eens. Ik vond en vind het een goede film. Maar jah, meningen verschillen.

Paddo100

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper

complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken

en dan bedoel ik de echte vrouwen

niet de crack hoertjes of de rave-teeven...

gwoon de lekkere chicks die houden er niet van dus...

Dopezilla

Badass junkie
Ik ken genoeg "echte vrouwen" die ook gebruiken. Your argument is invalid.

Edit: en hoe kon ik de schone deernes van dit forum vergeten? Schande.

Maar jazeker, 't zal best haantjesgedrag zijn. In plaats van je piemel op tafel te leggen, ga je stoer doen over je negen strepen shit.

Olle

Tripper

Wijs gebruiker
Paddo100 zei:
Tripper zei:
Het is een soort peacock gedrag om te scoren bij de vrouwtjes.

Grtjes, Tripper

complete onzin

vrouwen knappen af op mensen die drugs gebruiken

en dan bedoel ik de echte vrouwen

niet de crack hoertjes of de rave-teeven...

gwoon de lekkere chicks die houden er niet van dus...

Ik zeg niet dat de vrouwen daar op vallen, dat denken deze mannetjes en aangezien dit een drugdforum is, is dat niet zo vreemd.

Mijn vrouwtje gebruikt ook wel is, maar gebluf over drugs daar valt zij niet voor.

leppeh

Bewuste gebruiker
Omgekeerde opschepperij: Ik was laatst fucking dronken, toen had ik ergens op straat coke gekocht van een Marokkaan. Die coke was zo sterk dat ik met mn kaken liep te malen van een heel klein snufje. Omdat ik zo lam was herinner ik me weinig van die avond en weet ik dus ook niet meer waar ik het gehaald heb :') Beetje jammer.

blu

Bewuste gebruiker
leppeh zei:
Omgekeerde opschepperij: Ik was laatst fucking dronken, toen had ik ergens op straat coke gekocht van een Marokkaan. Die coke was zo sterk dat ik met mn kaken liep te malen van een heel klein snufje. Omdat ik zo lam was herinner ik me weinig van die avond en weet ik dus ook niet meer waar ik het gehaald heb :') Beetje jammer.

Of er zat gewoon speed doorheen?

Bovenaan