Ganjaman181
Experimenterende gebruiker
Ik heb al veel ervaring met acid, en ik heb het ook een paar keer leuk gevonden. Maar van de 15 keer dat ik het gedaan heb waaren er maar een paar keren dat ik zieke dingen zag. verder was vaak de bild up wel vet maar daar na (op de piek dus werdt het bijna altijd saai en gingen de visuals weg.) Verder snal ik ook noit waarom mensen raar gaan doen er van of echt dingen zien die er niet zijn. Meestal krijg maar een paar ligte vervormingen en krijg alleen maar bodyload. Mindfucks zijn er ook niet echt bij mij alleen over blowe ik blijf de hele tijd er aan denken om dat ik moet minderen en daar door krijg ik bodyload in en om mijn longen. Ben er nu mee gestopt omdat het op een lage dosis (100/300mic )saai is en bij hogere dosering krijg je er weer zo veel na delen er bij dat het meer na dan voordeel heeft. Bijvoorbeeld bodyload, niet kunnen blowen en de grootste : de staart van de trip is onderhand eve lang als de trip zelf dit maakt op zick weinig uit maar in de naspace van LSD kunnen veel mensen niet slapen dat is erg erg vervelend en ik snap ook niet waarom mensen dit er voor over hebben maar goed. Wat zijn jullie ervaringen en gaan jullie wel echt dingen zien die er niet zijn.
En wat voor visuals krijgen jullie? En vergelijkingen met andere trip middelen zijn welkom.
En wat voor visuals krijgen jullie? En vergelijkingen met andere trip middelen zijn welkom.