Waarom in vredesnaam?

c0n

Newbie
Alles is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Als er vraag is (en die is er), komt het aanbod vanzelf, marktwerking enzo. Als nu blijkt dat de grondstoffen om MDMA te maken lastiger te importeren zijn zal de prijs van de grondstoffen en dus een pil omhoog gaan. Maar die grondstoffen komen er echt wel. Coke is er ook in overvloed, en da's nog wel ff een tikkie lastiger binnen te smokkelen denk ik zo.

Probleem nu zijn al die kneuzen die die MCPP blijven kopen. =vraag, dus aanbod. Op het moment dat de pillenboer die zooi niet meer afzet verandert ie zijn strategie.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
ik zelf ben nog geen mcpp kristallen tegengekomen, in grootbritannie daarentegen: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=16868

de mensen die het hebben over de markt werking, ok, maar dat is niet de hoofdoorzaak: der moet gewoon een probleem zijn met het verkrijgen van safrole of isosafrole (precursor van mdma). En volgens mij ligt die oorzaak in de importcontroles ( want in china en vietnam verkopen ze safrole of piperonal aan de lopende band: http://www.chemical-suppliers-china.com ... afras_oil/ scroll maar eens naar onder). Maar ben niet zeker.

Een ander leuk gegeven: waarom meta chloor phenyl piperazine (mcpp), gewoonweg omdat het LEGAAL te bestellen is op internet voor een spotprijs,http://www.purebzp.com/html/buy_mcpp.html
waarom zouden pillendrukkers (die alleen op het geld uit zijn) nog moeite doen om mdma te synthetiseren, wat niet eens zo gemakkelijk is als ze gewoon mcpp legaal kunnen kopen en in de pillen draaien.
Gelukkig is het al illegaal in enkele en hopelijk binnekort ook in alle andere europese landen.
Natuurlijk de echte mdma liefhebbende cooks verloochenen hun chemische liefde (hopelijk) niet voor dit geld, daarom dat er nog spelden in de hooiberg te vinden zijn. Persoonlijk heb ik moeite om nog goeie pillen te vinden

NIeuwtje: nu duiken er ook al pillen op met 4fluoramphetamine. Niet slecht, maar lang geen mdma! waarom? ook legaal te kopen via internet: http://krayak.com/shop/index.php?act=vi ... oductId=81

CONCLUSSIE: de nationale regeringen van alle europese landen moeten 1. mcpp en 2. liefst alle andere rommel die ze in pillen kunnen steken ook verbieden/ als ze even illegaal zijn als mdma dan zal sowieso mdma weer de bovenhand halen. Als we de markt zen gang moeten laten gaan , gooien ze ons over tien jaar nog de kop in met pipperazines.
groetjes

dirkie12

Newbie
Anders laat je gewoon je pillen testen voor gebruik (gewoon voor verstanidge mensen althans), weet je meteen wat er in zit en geen gezeik met mCPP in je pillen.

Pepnoize

Belezen gebruiker
citrobacter zei:
ik zelf ben nog geen mcpp kristallen tegengekomen, in grootbritannie daarentegen: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=16868

de mensen die het hebben over de markt werking, ok, maar dat is niet de hoofdoorzaak: der moet gewoon een probleem zijn met het verkrijgen van safrole of isosafrole (precursor van mdma). En volgens mij ligt die oorzaak in de importcontroles ( want in china en vietnam verkopen ze safrole of piperonal aan de lopende band: http://www.chemical-suppliers-china.com ... afras_oil/ scroll maar eens naar onder). Maar ben niet zeker.

Een ander leuk gegeven: waarom meta chloor phenyl piperazine (mcpp), gewoonweg omdat het LEGAAL te bestellen is op internet voor een spotprijs,http://www.purebzp.com/html/buy_mcpp.html
waarom zouden pillendrukkers (die alleen op het geld uit zijn) nog moeite doen om mdma te synthetiseren, wat niet eens zo gemakkelijk is als ze gewoon mcpp legaal kunnen kopen en in de pillen draaien.
Gelukkig is het al illegaal in enkele en hopelijk binnekort ook in alle andere europese landen.
Natuurlijk de echte mdma liefhebbende cooks verloochenen hun chemische liefde (hopelijk) niet voor dit geld, daarom dat er nog spelden in de hooiberg te vinden zijn. Persoonlijk heb ik moeite om nog goeie pillen te vinden

NIeuwtje: nu duiken er ook al pillen op met 4fluoramphetamine. Niet slecht, maar lang geen mdma! waarom? ook legaal te kopen via internet: http://krayak.com/shop/index.php?act=vi ... oductId=81

CONCLUSSIE: de nationale regeringen van alle europese landen moeten 1. mcpp en 2. liefst alle andere rommel die ze in pillen kunnen steken ook verbieden/ als ze even illegaal zijn als mdma dan zal sowieso mdma weer de bovenhand halen. Als we de markt zen gang moeten laten gaan , gooien ze ons over tien jaar nog de kop in met pipperazines.
groetjes
ik had ook al gemerkt dat mcpp gewoon op internet te vinden is.
echt enorm logisch (maar wel zwaar klote) dat 9 op de 10 pillen nu (zeker regio antwerpen) mcpp bevat ipv die lekkere mdma.
binnekort heb je waarschijnlijk gewoon pillen met mcpp, 4fmp, methylone misschien ook nog, en nog vele andere RC's in.
begin dan nog maar eens naar mdma te zoeken.
pff waar is de mooie tijd, dolfijntjes in alle kleuren, of lekkere kristallen halen :) ik denk dat heel veel mensen heel veel zouden doen om nog eens een lekkere mdma flash te hebben!

grtz
Noize

royallicious

Belezen gebruiker
Is het goedkoper? Ja
Is het makkelijker aan te komen? Ja het is legaal
Zijn sommige pillendrukkers sadisten? Nee enkel op geld uit zoals elk persoon op deze wereld

Paddo100

Bewuste gebruiker
royallicious zei:
Is het goedkoper? Ja
Zijn sommige pillendrukkers sadisten? Nee enkel op geld uit zoals elk persoon op deze wereld

het is wel goedkoper maar je maakt er niet meer winst op. die kut mccp pillen kosten misschien 25cent per stuk al koop je groot in.

al maak je gewoon knallers van 125mg + kan je ze voor veel meer verkopen.
+ dat je een goeie naam krijgt wat voor meer klanten zorgt waardoor je de prijs nog verder kan opvoeren :mrgreen:

royallicious

Belezen gebruiker
Paddo100 zei:
royallicious zei:
Is het goedkoper? Ja

het is wel goedkoper maar je maakt er niet meer winst op. die kut mccp pillen kosten misschien 25cent per stuk al koop je groot in.

al maak je gewoon knallers van 125mg + kan je ze voor veel meer verkopen.
+ dat je een goeie naam krijgt wat voor meer klanten zorgt waardoor je de prijs nog verder kan opvoeren :mrgreen:
Je maakt er zeker wel meer winst op :wink:
Tevens probeer jij nu maar genoeg mdma bij elkaar te krijgen voor 125mg'ers zeg een stuk of 10.000 :wink:. Is niet of nauwelijks te doen en mCPP is in overvloed te krijgen mede omdat het legaal is. En die goede naam boeit ze echt niks hoor meestal brengt dezelfde drukker een batch met lagere hoeveelheid M uit of zelfs geen M :wink:

Rondjeslopen

ALs ik geld had, had ik het wel geweten, goed stel hersenen, ik zie een gat in de markt. Ik ben die kut mcpp pillen ook zat, laatst van mijn vaste dealer gehad. Ik hem helemaal over de zijk opgebeld gezegd dat ik nooit meer bij hem zou halen. Toen was hij wel een beetje geschokt.
Vroeger kon je nog gewoon een pil van je vrienden aannemen, nu moet ik eerst zeker weten dat ze hem hebben laten testen.

Sommige producent van xtc hebben geld zat, als die nou is zorgen dat ze het complete proces in handen krijgen en alleen maar goeie shit leveren. Iedereen blij, hun hebben een vaste markt waar ze op af kunnen zetten en hebben meer winst omdat ze het hele proces in handen hebben. Wij kunnen weer aan de goeie shit.

arjan1234

berten zei:
zoek gewoon kristallen dan heb je dat probleem niet :)

Tsja, ik zoek al sinds november vorig jaar naar kristallen. Heb heel veel troep gehad. Eerst poedervorm wat uit safrol zou zijn gekomen. Daarna iemand met kristal, was top. Maar laatst in 1 keer heel veel gekocht, was het ook weer nepspul.
Het smaakte naar MDMA, het zag eruit als MDMA (kristallen zoals je ze vorig jaar zomer zag).
Ik ben inmiddels al voor meer dan 1000 euro genept.

Wil gewoon spacen, maar blijkbaar lukt dat voor geen meter tegenwoordig.

Bovenaan