Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
psychonaut'86 zei:Geen idee of het anders is...
Ben jij verslaafd geweest aan drugs?...
Of ben je verslaafd geweest aan gokken?
Lana zei:Ik denk zelf altijd aan voldoening zoeken. Geen optimale voldoening halen uit het leven dat je leidt. En dan jezelf verwennen door extratjes te nemen.
Je kunt met allerhande middelen zelf je stemming regelen, dat is makkelijk. Voor iedere bui wat wils.
Ookal werkt de drugs op den duur niet meer zoals in het begin misschien, toch streef je altijd naar dat ene gevoel. Daardoor blijf je pakken, het is ook zo makkelijk om uit de dagelijkse shit te komen.
psychonaut'86 zei:En hoe ben je er nu onder?
Hoe gaat het nu met je bedoel ik dan?
en tnxdat je mijn theorie nog ergens op vond slaan...
(ik vond het zelf ook best nog wel goed gevonden hihi :P)
psychonaut'86 zei:Ben jij verslaafd geweest aan drugs?...
Of ben je verslaafd geweest aan gokken?
davie zei:Misschien voegt het nieuwe discussie punten toe.![]()
Het komt erop neer dat mensen kunnen ontvluchten aan de realiteit. Maar als eenmaal lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid optreedt dan heb je drugs "nodig" om te kunnen functioneren.
Ik geloof ook wel in een verslavingsgen. Of je er aanleg voor hebt of niet. En persoonlijke omstandigheden spelen mee.
davie zei:Misschien voegt het nieuwe discussie punten toe.![]()
Het komt erop neer dat mensen kunnen ontvluchten aan de realiteit. Maar als eenmaal lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid optreedt dan heb je drugs "nodig" om te kunnen functioneren.
Ik geloof ook wel in een verslavingsgen. Of je er aanleg voor hebt of niet. En persoonlijke omstandigheden spelen mee.
Ja, met dat woord kun je het best omschrijven vindek.maiskorrel zei:"leegte",
DarkScope zei:wat ik me afvraag is waarom syntetische drugs, coke en mdma bijvoorbeeld, een stuk verslavender werken dan natuurlijke drugs?
Dat is over het algemeen zo, ook al vind ik bijvoorbeeld paddos fijner dan speed, speed werkt toch verslavender. Is dat toeval of komt het doordat het syntetisch is?