Waarover spuit jij het liefst?

hehe,je zou moeten weten hoeveel maal ik hier met chocomelk moet hebben spuiten in mijn gezicht om de foto's te doen lukken :P en dan nog maar zwijgen over het achterna kuisen van die troep er zat zelfs wat chocomelk in mijn toetsenbord,gelukkig marcheert (werkt) ie nog :D

Hoe kan je een vrouw doen squirten of spuitend klaarkomen? Op die vraag geven we hier een antwoord. Om een vrouw te doen squirten moet je haar vrouwelijke prostaatklier stimuleren en dat kan via stimulatie van de gekende G-spot. De G-spot? Dat is een soort 'sponsachtig weefsel dat je kan voelen als je met jouw vingers bovenin de vagina voelt. De G-spot ligt zo'n kleine vijf centimeter diep, maar dat kan variëren natuurlijk.

Het is de bedoeling dat je dit gevoelige plekje stimuleert met de vingers. Stimuleren kan je door cirkel te draaien, door te drukken of door de vingers op en neer te bewegen. Belangrijkste is uiteraard dat de vrouw in kwestie het lekker vind en ze ook duidelijk maakt wat het best aanvoelt. Zoals altijd is met elkaar spreken de beste manier om het tot een succes te maken.

Bij de vrouw kan er door de stimulatie van de G-spot een gevoel optreden dat fel gelijkt op de nood om te plassen. Dit kan genegeerd worden en door bijkomende stimulatie zal het genot toenemen en dit gevoel verdwijnen. Om tot een piek te komen is het altijd nuttig om daarbij ook de clitoris te stimuleren (oraal of met de vingers).

Mogelijk lukt het niet meteen of de eerste keer. Dat is niet erg, squirten moet je leren en oefen gewoon op jullie eigen tempo. Vooral communiceren over wat wel en niet lekker is en dan zien jullie wel!

ps: vergeet niet om een handdoek (of iets dergelijks) onder de vrouw te leggen. Mogelijk is het niet nodig, maar mogelijks spuit je alles onder :-)

gaap.jpg

ik twijfel of je wel echt bestaat :rolleyes: ,volgens mij klopt er iets niet...kan je een foto posten op fotoalbum eventueel?je typt ook zo raar :rolleyes:

ik ga vlug een valium nemen,dat meisje typt zo vlug dat ik het allemaal niet meer kan volgen.
ik kom er nerveus van :lol:

Ieej denk ineens aan die vrouwen normaden enzo weetje als die vrouwen besneden worden dan bijten ze die klit eraf als ze geen mes hebben. Plus de binneste schaamlippen en een deel van de buiteste word opgepeuzeld

foei ellesdee in haar clit bijten :lol:
dat is offtopic hé,het gaat hier over spuiten hé.
ik ga hier vandaag aan 1000 posts geraken,als het zovoort gaat :lol: :lol: :lol:

Ja mannenbesnijdenis ook ..

Maar vrouwen voelen niks meer bij de seks

Owjah der vagina werd ook dichtgenaaid en kon alleen nog maar plassen.. druppeltje voor druppeltje.

scenemeisjeedana zei:
Ja mannenbesnijdenis ook ..

Maar vrouwen voelen niks meer bij de seks

Owjah der vagina werd ook dichtgenaaid en kon alleen nog maar plassen.. druppeltje voor druppeltje.

Spuiten schatje daar is waar het hier om draait, jij hebt je eigen hoekje in ionzin. Ga maar eens even kijken.

ik ga een beetje in zetel zitten en op mijn gemak :rolleyes: een sigaret rollen,ik heb zelfs nog geen tijd gehad om te eten :lol:

Terug
Bovenaan