wakker blijven

hey
ik ben nu al 2 nachten en drie dagen wakker van de speed.
hoe kan ik ervoor zorgen dat de werking afneemt zodat ik in slaap val ?
en is dit wel een beetje normaal ?...

Wawa

Belezen gebruiker
hoelang is het geleden dat je hebt bijgepakt?

Zelf heb ik altijd nog een week last van slaap problemen, probeer wel paar uurtjes te pakken hoe lastig het ook is.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als je stopt met gebruiken nemen meestal de effect na 6 tot 12 uur. Soms kan het wat langer duren maar uiteindelijk val je vanzelf een keer in slaap. Ben zelf een keer 4 dagen wakker misschien zelfs nog wel langer weet het niet precies meer was zo vaag toen.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ik ben de afgelopen 3 dagen wakker geweest, en heb vannacht 3 uurtjes geslapen.
Beetje leeg gevoel nu, ik erger me sneller aan iets maar dat moet je er voor over hebben.
Gewoon goed eten en drinken erna, en slaap kan ook geen kwaad. :rock:

walnootje

Belezen gebruiker
Bij mij kan een blowtje voor het slapen gaan de uitkomst bieden (als dat je ligt) . Maar de een is de ander niet en natuurlijk ligt het ook aan de hoeveelheid en de sterkte van het spul.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat wou ik maar net zeggen als ik pep heb gesnoven kan ik blowen wat ik wil maar het tikt maar niet aan. Wel als het uitwerkt dan vangt het de pep lekker op en dan is slapen heerlijk.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Bij mij helpt het wel, maar het verlamd me mentaal gewoon een beetje,
Dan denk ik altijd dat ik kan slapen maar dan lukt het toch weer net niet.
Daarom probeer ik nu ook niet meer te slapen als ik weet dat het niet gaat lukken,
Ik haal de laatste nacht altijd door en dan de dag erna niets meer en zo rond 12 uur slaap ik dan ALTIJD. :rock:

Gewoon een beetje slim zijn met het doseren.

walnootje

Belezen gebruiker
willemvaag zei:
Dat wou ik maar net zeggen als ik pep heb gesnoven kan ik blowen wat ik wil maar het tikt maar niet aan. Wel als het uitwerkt dan vangt het de pep lekker op en dan is slapen heerlijk.

Dat bedoelde ik ook eigenlijk :wink:

drugsvrij

Newbie
Een vriend had 3 nachten niet geslapen, ik ben toen naar hem toe gegaan om nog een leuke avond te hebben. Hij werd een beetje vaag dit denk ik omdat hij gewoon te weinig had geslapen. Normaal lastige slaper maar nu hadden we nog een lijn pep op en een uur later was hij zo moe en vaag dat ik hem heb gezegd dat hij maar beter naar bed kon en hij sliep binnen 10 minuten. Toen heeft hij wel de dag erna zijn bed niet meer uitgekomen.

ik heb dat slaapprobleem nog maar het duurt bij mij wat lang vooraleer hij uitgewerkt is dat was het probleem. maar nu heb ik iets anders aan de hand : mijne lul ziet er nie uit, zo'n klein stompke precies.gaat dit vanzelf weg of zou ik een soort medicatie nemen om dit tegen te gaan ? :confused:
plus ik bibber als een rietje...
nja is niet echt fijn hoor :kots:
en dan heb ik morgen ook nog een date met een schoon meisje :(

Smokey046

Bewuste gebruiker
Je piemel krimpt dat is volkomen normaal,
Als het uitgewerkt is groeit alles weer terug normaal.

Het bibberen lijkt me ook normaal, ik heb dit ook altijd op het einde van nacht en als het aan het uitwerken is.

Bovenaan