Wakker liggen

Haarsteeg1

Experimenterende gebruiker
hallo

Ik had dus afgelopen weekend coke gekocht en het effect was opzich wel oke maar ik heb hierna 5 uur lang wakker gelegen op bed. Normaal kan ik met coke (en heeeeeel veel alcohol) op gewoon slapen wanneer ik thuis kom. Zou het kunnen dat mijn coke met heel veel cafeine of pep ofzo versneden was?

MDMAZIING

Badass junkie
Laat je coke testen dan weet je wat je snuift. Hoe moeten wij nou weten wat er in jouw coke zit? Coke is ook een upper dus wakker liggen op coke is ook normaal.

Haarsteeg1

Laat je coke testen dan weet je wat je snuift. Hoe moeten wij nou weten wat er in jouw coke zit? Coke is ook een upper dus wakker liggen op coke is ook normaal.

Ja oke zo bedoel ik het niet maar vraag eerder naar andermans ervaring die dit misschien wel hebben meegemaakt. Ik ga niet al mijn zooi wat ik koop laten testen want daar heb ik gewoon simpelweg niet de tijd voor. Ik koop (bijna) altijd bij dealers die de drugs die ze verkopen, zelf ook gebruiken dusja het zal geen rommel zijn. Zijn ook vrienden trouwens dus ze smeren me geen rommel aan

Haarsteeg1

Ja oke zo bedoel ik het niet maar vraag eerder naar andermans ervaring die dit misschien wel hebben meegemaakt. Ik ga niet al mijn zooi wat ik koop laten testen want daar heb ik gewoon simpelweg niet de tijd voor. Ik koop (bijna) altijd bij dealers die de drugs die ze verkopen, zelf ook gebruiken dusja het zal geen rommel zijn. Zijn ook vrienden trouwens dus ze smeren me geen rommel aan

Maar deze ene keer zelf op de avond een ‘onbekende’ dealer laten langskomen

MDMAZIING

Badass junkie
Ja oke zo bedoel ik het niet maar vraag eerder naar andermans ervaring die dit misschien wel hebben meegemaakt. Ik ga niet al mijn zooi wat ik koop laten testen.

Tja , dan moet je ook niet vragen gaan stellen of het is versneden met caffeine of pep :')

H

Huis89

Gast
hallo

Ik had dus afgelopen weekend coke gekocht en het effect was opzich wel oke maar ik heb hierna 5 uur lang wakker gelegen op bed. Normaal kan ik met coke (en heeeeeel veel alcohol) op gewoon slapen wanneer ik thuis kom. Zou het kunnen dat mijn coke met heel veel cafeine of pep ofzo versneden was?

Licht er ook aan hoeveel je hebt gesnoven als je 1 a 2 lijntjes neemt dan kun je vaak gewoon slapen maar als je een hele gram weg snuift op een avond ja dan lig je wakker.

Klokus030

Newbie
Alleen had juist niet veel gepakt haha daarom vind ik het zo apart. Maximaal 0.15 gram gok ik

Dat kan! Ieder lichaam reageert anders. De één ligt een nacht wakker van 1 lijntje terwijl een ander met 1 gram in zn mik zonder grote problemen kan slapen. Bij mij is het verschillend,kan soms een nachtje overslaan maar er zijn ook momenten dat ik na de laatste zo in slaap val. Ook helpt het om niet te gaan denken en te piekeren dat je MOET slapen. Dan zie je iedere minuut voorbij gaan.

D

Don_Juan

Gast
Ik slaap gelukkig altijd prima na een avondje flink coke snuiven. Ook wel nodig, anders ben je echt niet fit na zon avond.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Ach, luister gewoon naar je lichaam, als het niet wilt slapen moet je geen moeite gaan doen en als je onder invloed bent al helemaal niet. Afleiding is de gouden tip, en als je echt slaap nodig hebt omdat je moet werken of iets neem je maar een benzo die helpt bij in slaap vallen of een joint waar je goed stoned van wordt.

Haarsteeg1

Dat kan! Ieder lichaam reageert anders. De één ligt een nacht wakker van 1 lijntje terwijl een ander met 1 gram in zn mik zonder grote problemen kan slapen. Bij mij is het verschillend,kan soms een nachtje overslaan maar er zijn ook momenten dat ik na de laatste zo in slaap val. Ook helpt het om niet te gaan denken en te piekeren dat je MOET slapen. Dan zie je iedere minuut voorbij gaan.

Heb wel vaker sos gebruikt hoor. Normaal kan ik na een halve gram op gewoon slapen haha

Bovenaan