flash kieke
Wijs gebruiker
caatje zei:flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
van alleen maar xtc?
Jep
caatje zei:flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
van alleen maar xtc?
caatje zei:ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
Dan vraag ik me dat dus af.Deranged zei:Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij.![]()
blijf erbij 6 dagen aan een stuk wakker blijven kan volgens mij echt nie.caatje zei:als ik t zo eens lees allemaal, vraag ik me af hoeveel gram je nodig hebt om bv 6 dagen wakker te blijven? Als ik dit lees
Dan vraag ik me dat dus af.Deranged zei:Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij.![]()
Jeller zei:kzou het niet willen ook.. 24 uur vind ik meestal lang genoeg
2 dagen gebeurt ook nog wel eens regelmatig jahhardcoreslave zei:mijn maximum was 4 dagen, om precies te zijn 110 uur
maar nooit meer dat ik dat doe.
als ik wakker blijf ben ik meestal 2 dagen op ofzo.
proficiatSaivy zei:Kzit al 5 weken elke dag op speedmaar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer
dus slapen is gn probleem
![]()
grtzzzz

Saivy zei:Kzit al 5 weken elke dag op speedmaar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer
dus slapen is gn probleem
![]()
grtzzzz
melissa zei:ik lees t nog steeds vol verbazing,dat mensen zo een heel weekend wakker blijven.........
dat kan toch niet gezond zijn,ieder weekend niet slapen![]()
![]()
hardcoreslave zei:melissa zei:ik lees t nog steeds vol verbazing,dat mensen zo een heel weekend wakker blijven.........
dat kan toch niet gezond zijn,ieder weekend niet slapen![]()
![]()
nee gezond is t zeker niet en t is ook niet altijd leuk om ieder weekend wakker te zijn![]()
geloof me

EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()

Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
Doodkapje zei:Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
EclipX zei:Doodkapje zei:Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
Ik ben dus nu net terug van dat feestje (9:00), heb in die nacht "slechts" 2 lijnen genomen.. maar wel een stuk of 4 joints.. Was wel een superchill nacht, kheb via een maat (die het maakt) 1gr speed, maar met LSD ingewerkt (20% denk ik). Nog nooit gedaan, maar echt serieus, dit is echt supertrippy. Echt wel ubercool dat hallucineren (zien/horen) waren ubertrippy. De andere 4gram was "slechts" gewone speed, maar wel van goeie kwaliteit.
En nu denk ik, sla ik het hoofstuk volledig af. Dit is voor mij de laatste keer dat ik speed nog ga gebruiken...
EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Phreakingout zei:EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.
Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je![]()
Jah dat heb je al snel als je lang wakker bent. Das vrij normaal. Gewoon goeie speed lijkt meEclipX zei:Phreakingout zei:EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.
Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je![]()
Ik weet het echt niet, ik ben alsinds zeker dat die speed anders was dan andere soorten... ik zag echt dingen die er niet waren.. en das lekkertrippy
Degene waarvan ik het kocht, was ook een goeie vriend, en die maakt ze zelf.. mss daarom?![]()
EclipX zei:Laatste lijn was zaterdagnacht om 2:00, ondertussen is het zondag 18.27, ik geraak nog steeds niet in slaap, mijn hart klopt echt veel te snel & hard, heb ook van die steken precies in mijn borstkas/hart
Dit is de eerste keer dat ik dit voel van speed... wat kan ik doen? Slapen? Gaat niet!