Walhalla - Goanexxion

Angramar Temenos

Badass junkie
Er is binnenkort Goanexxion in het walhalla, een jongerencentrum waar ik werk. Het wordt een leuk goafeestje in deventer, met een leuke line-up van Psy-Experience. Entree is 5 euro - Line-up is:

Dj Eb [Psy-Experience]
Dj Tuar'Amandill [Psy Experience]
Dj Resi [Inspriration Kollektiv]

Kom kijken zou ik zeggen!

shokora

Wijs gebruiker
Ik denk dat ik er bij zal zijn, alleen vraag ik me af wat voor tent het is (aangezien het geen kraakpand is ofzo). Hopelijk wel een relaxte omgeving voor een psyparty? :P

Amaranth

Bewuste gebruiker
Bij Walhalla is altijd een grote groep vaste mensen, die niet echt voor het hele 'psy' gebeuren komen. Goanexxion wordt deze keer alleen wel groots aangepakt dus ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn om de sfeer een beetje de goede kant op te krijgen.

Ja, ik werk(te) er ook :P Ik mag alleen tot m'n verjaardag niet meer naar binnen, omdat ze strenger zijn gaan controleren op leeftijdsgrenzen, de minimale leeftijd is 15 en ik ben 14. Sinds ze strenger zijn gaan controleren mocht ik er eerst nog wel komen, maar nu niet meer. Mij zul je er dus (helaas) niet zien.

Readerbot

Experimenterende gebruiker
Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest.

By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd :wink: .

shokora

Wijs gebruiker
Betekent dat je ook niet buiten mag blowen of alleen dat je geen lijnen ketamine van de dansvloer moet gaan snuiven? :P

tomz0r

Badass junkie
Readerbot zei:
Nyah, de vaste groep die er komt is meestal wel 16+, alleen de laatste tijd kwamen er veel hele piepjonge mensen, daarom ook een leeftijdsgrens. Het is een jongerencentrum die allerlei activiteiten organiseert, en over het algemeen is het wel een gezellige sfeer. De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben, en het wordt ook groots uitgepakt. Het is ook mijn lievelingsevent daar; AT organiseert er zelf wel darkpsy-themaavonden, maar die zijn een stuk minder uitgebreid en hebben een andere sfeer dan het goanexxion. Tot nu toe is het altijd zeer geslaagd geweest.

By the way: We zijn een jongerencentrum, dus redelijk streng op drugs als we het zien. Der komt geen controle of zo, maar AUB niet openbaar drugs gebruiken.. Dan word je eruit geknikkerd :wink: .

Klinkt ongeveer als het tegenovergestelde als een goa feest hoort te zijn.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.

Readerbot zei:
De goanexxion is nu zo ongeveer het grootste event dat we hebben.
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Amaranth zei:
Shokora, je mag wel buiten blowen en je mag ook binnen joints draaien. Maar naast alcohol, thc, nicotine en caffeïne (caffeïne als in de red bull die we verkopen) word je er wel uitgetrapt als het duidelijk is dat je drugs hebt gehad. Drugs zijn gewoon niet zo geliefd in walhalla omdat het een jongerencentrum is.

Readerbot zei:
Even mierenneuken hoor, maar ik heb er niet echt veel van gemerkt dat Goanexxion het grootste (herhaalde) evenement is. Merk ik bij de hardcore avonden toch wat beter. :P

Duidelijk dat je drugs hebt gebruikt wil zeggen lopen flippen op de dansvloer dat er glas in je voet zit en helemaal krankzinnig doen, niet wat grote pupillen hebben of afwezig praten of iets in die richting. Jointjes mag je best roken, binnen draaien, en als je daar zit te dansen met dikke pupillen of zo gebeurt er ook niet veel, maar als je echt finaal van de kaart bent en niet eens meer weer waar je bent of wie je bent kan je eruit worden gestuurd. Eigenlijk wel redelijk tolerant, geen controles of zo, maar je moet geen lijnen ketamine gaan leggen op de bar of paddo's op de dansvloer eten.

shokora

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Amaranth zei:

Readerbot zei:

Duidelijk dat je drugs hebt gebruikt wil zeggen lopen flippen op de dansvloer dat er glas in je voet zit en helemaal krankzinnig doen, niet wat grote pupillen hebben of afwezig praten of iets in die richting. Jointjes mag je best roken, binnen draaien, en als je daar zit te dansen met dikke pupillen of zo gebeurt er ook niet veel, maar als je echt finaal van de kaart bent en niet eens meer weer waar je bent of wie je bent kan je eruit worden gestuurd. Eigenlijk wel redelijk tolerant, geen controles of zo, maar je moet geen lijnen ketamine gaan leggen op de bar of paddo's op de dansvloer eten.

Hrm, dat doe ik normaal wel :( Dan zal ik me maar inhouden...

Nog 1 vraagje, hoe zit het met het publiek? Wordt het nog een beetje gechecked door echte die hard goa hippies of eigenlijk alleen 'normale' mensen? :P

Amaranth

Bewuste gebruiker
Walhalla wordt altijd de gothictent genoemd :P Maar dat is meer door onwetende mensen die gewoon bang zijn. Er komen heel veel verschillende mensen. Ik weet niet echt hoe het zit met de goa hippies, vorige goa waar ik bij was werd veel minder voor geadverteerd en geflyerd enzovoort, dus er wisten ook minder mensen dat er een GOA was. Er was toen ook maar één DJ.

Tot het vaste volk behoren allemaal soorten mensen, maar ze hebben (bijna) allemaal één ding gemeen: ze zijn vriendelijk.

Finesse*

Belezen gebruiker
"Angramar Temenos' Goa Party"
:tearsofjoy:

Wel heel leuk initiatief though, mis dit soort shit toch wel in mijn buurt, buurtcentra en jongerencentra die echt iets uitvoeren.

J0rrit

Badass junkie
Waarom altijd psychedelic Trance? Ik vind dat zo kut.... Waarom geen psychedelic ambient of wat dan ook? Die trance beats verpesten de hele goa vind ik...

shokora

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
Waarom altijd psychedelic Trance? Ik vind dat zo kut.... Waarom geen psychedelic ambient of wat dan ook? Die trance beats verpesten de hele goa vind ik...

Psychedelic ambient is heel vet, maar niet voor een hele nacht. Dat is beter voor een andere zaal als chillout ofzo. Lekkere van psytrance is juist die beats, de beat is heel de tijd de zelfde golf maar de diversiteit haal je uit de achtergrond geluiden en synths. I love it.

Angramar Temenos

Badass junkie
Najah, die hard goa hippie, ik denk dat ik een van de enige van die mensen ben die in wal komen, ja, der zijn nog wel een paar lui maar niet iedereen. Zijn over het algemeen jongeren tussen de 16-20, stoners veel, dat soort lui.

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik denk dat die mensen zichzelf tot die groep rekenen, dus kan je ze ook wel zo betitelen.
Ik denk niet dat het heel kwalijk is om die mensen onder die naam te scharen, je hebt tenslotte wel een bepaald soort goa-mensen. Of generaliseer ik nou?

tomz0r

Badass junkie
Finesse* zei:
Ik denk dat die mensen zichzelf tot die groep rekenen, dus kan je ze ook wel zo betitelen.
Ik denk niet dat het heel kwalijk is om die mensen onder die naam te scharen, je hebt tenslotte wel een bepaald soort goa-mensen. Of generaliseer ik nou?

Je moet jezelf niet tot een bepaalde groep rekenen. Het mooie aan de mens is dat iedereen uniek is. Wees dan ook uniek.

Finesse*

Belezen gebruiker
Is jouw conclusie, helaas denken heel veel mensen in hokjes, niet alleen negatieve zin, ook positieve zin, zie kopje: subculturen.

shokora

Wijs gebruiker
Hokjes denken is niet altijd verkeerd, sterker nog het is zelfs redelijk efficient (je kunt eigenlijk in het dagelijks leven niet zonder). Je moet alleen zien te voorkomen dat je mensen in een vast hokje plaatst en dat je ze daardoor benadeeld (op wat voor manier dan ook), door jouw vooroordelen (specificaties van een bepaald hokje).

Je kunt wel rebels alles als 'uniek' willen zien, maar informatie uitwisselen wordt dan wel heel complex zo niet onmogelijk.

tomz0r

Badass junkie
shokora zei:
Hokjes denken is niet altijd verkeerd, sterker nog het is zelfs redelijk efficient (je kunt eigenlijk in het dagelijks leven niet zonder). Je moet alleen zien te voorkomen dat je mensen in een vast hokje plaatst en dat je ze daardoor benadeeld (op wat voor manier dan ook), door jouw vooroordelen (specificaties van een bepaald hokje).

Je kunt wel rebels alles als 'uniek' willen zien, maar informatie uitwisselen wordt dan wel heel complex zo niet onmogelijk.

Jezelf hippie noemen is gewoon stom. Rebels vind ik het niet om iedereen als apart mens te beschouwen.
En ik vraag me af waar over jij zoal praat als je daarvoor die groepjes nodig hebt.

Finesse*

Belezen gebruiker
Dus jij wil zeggen dat jij nooit ook maar enige vorm van associatie met een groep heb als je een bepaald individu ziet?

Dan vraag ik me af waar jij over praat.

shokora

Wijs gebruiker
Ik ben toch maar niet gegaan, omdat ik op het laatste moment hoorde dat een kraakgroep waar ik in nauw contact mee sta een feestje gaf in Enschede :P

Als ik niks heb kom ik de volgende keer wel even langs wippen denk ik.

Was het wel vet? :)

Angramar Temenos

Badass junkie
shokora zei:
Ik ben toch maar niet gegaan, omdat ik op het laatste moment hoorde dat een kraakgroep waar ik in nauw contact mee sta een feestje gaf in Enschede :P

Als ik niks heb kom ik de volgende keer wel even langs wippen denk ik.

Was het wel vet? :)

Het was zeker leuk, alleen miste ik een groot stuk van het feest omdat ik veel te veel paddo's met MAO-remmers nam en zo ongeveer de naad van m'n reet tripte, en het leek me niet verstandig om in zo'n toestand daar te zijn omdat ik daar werk en het echt, helemaal overduidelijk was, dus ging ik tijdens de piek maar langs de ijsel chillen..

Hele domme actie, vooral omdat ik lang geen paddo's heb gehad. Ik ging niet fout of zo, maar ik ben het effect van de stoeltjes bijna vergeten, en het is toch een stuk chaotischer en onhandelbaarder dan LSD..

Nou ja, weer eens wat geleerd.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
10 tot 1? :/
Nou goed, Deventer is niet al te lang treinen vanaf hier dus misschien kom ik een volgende keer wel langs. Moet ik wel even een slaapplek zien te fixen want van 1 tot vroeg in de morgen wachten op de trein wordt me wat teveel. Tenzij er dus een plek is om te blijven of te slapen. Ik neem aan dat het station ook niet echt naast de deur is dus eerder weggaan is dan ook wat brak.

Nou goed, we zullen zien. Post het in ieder geval maar als er weer een nieuwe editie is.

shokora

Wijs gebruiker
O ik had niet eens gezien dat het maar van 20:00 tot 1:00 was... dan is het eigenlijk toch niet echt de moeite waard? :P (beetje feest ben je pas rond 00:00 en gaat dan wel door tot een uurtje of acht).

Angramar Temenos

Badass junkie
shokora zei:
O ik had niet eens gezien dat het maar van 20:00 tot 1:00 was... dan is het eigenlijk toch niet echt de moeite waard? :P (beetje feest ben je pas rond 00:00 en gaat dan wel door tot een uurtje of acht).

Eh, het is een jongerencentrum, maar wel met een appart en leuk sfeertje. Vaak kan het ook worden verlengt tot 3 uur hé :), als mensen diensten willen staan.

Bovenaan