wanneer ga jij te hard?

dallandra

Wijs gebruiker
gisteren fijn naar awakenings geweest :) ,met Mac.. :grin:
was erg gezellig.. :mrgreen:
alleen had ik op gegeven moment een beetje teveel genomen geloof ik...
mn kaak ging onbeheersbaar trillen,mn hoofd superstrak.. :openmouth:
mn benen gingen trillen,en werden slap,ik kon er een uur lang niet meer op staan,en alleen maar verkrampt zitten..
vreemd genoeg was ik in mn hoofd nog wel aardig helder,ik wist nog wat ik deed en kon nog gezellig kletsen met allemaal mensen daar.
nouja dit was wel kut,en ik vond t dus te hard gaan.

wanneer heb jij t gevoel dat je te hard gaat?

A

Anonymous

Gast
Als ik het warm>koud>warm>koud krijg..
Zodra ik me daarvan bewust raak komen er nog meer kwalen, maar die zitten grotendeels in me hoofd.

Deranged

Badass junkie
Met xtc ben ik naar mijn weten nog nooit ''te hard'' gegaan, zou meteen mijn broek volschijten en van het ergste uitgaan in dat geval. Met speed heb ik heel af en toe wel eens van die onverwachte momenten dat ik ineens heel erg hard ga, ervaar ik nooit als vervelend en is af en toe wel ff lekker. Als xtc raar gaat doen op wat voor manier dan ook zou ik meteen schijten, je weet nooit wat er gebeurt.

dallandra

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Met xtc ben ik naar mijn weten nog nooit ''te hard'' gegaan, zou meteen mijn broek volschijten en van het ergste uitgaan in dat geval. Met speed heb ik heel af en toe wel eens van die onverwachte momenten dat ik ineens heel erg hard ga, ervaar ik nooit als vervelend en is af en toe wel ff lekker. Als xtc raar gaat doen op wat voor manier dan ook zou ik meteen schijten, je weet nooit wat er gebeurt.

ik was er met mn hoofd nog wel bij,dus eng vond ik t niet.
alleen beetje vervelend dat ik de hele tijd moest zitten hehe..

SGiZO

Experimenterende gebruiker
als ik kots en kots totdat er niets meer in mn maag zit en dan nog verder kots :) (is 1 keer gebeurd..)

Jeller

Badass junkie
ik moest woensdag toeallig overgeven van 1 pil, nog nooit gehad, maar kwas wel 2 dagen daarvoor nog ziek dus tzal daar ook wel ana liggen.. maar kging niet te hard, behalve dat het soms te koud was en dan binnen weer vele te warm..

kben nog nooit te hard gegaan anders.. wel eens superzwaar aant stuiken van een cap MDMA ma da was bij iemand thuis dus da ging nog

ma kneem nooit meer dan 1 portie dus meestal 1 pil in een keer, dus meestal ga je daar niet zo hard van

cunt

Wijs gebruiker
ik ben 1 keer te hard gegaan .. toen had ik 2 pillen vrij snel achter elkaar geslikt .. en ging ik een discotheek binnen, toen ik binnen was moest ik echt zitten want staan lukte amper .. en m'n ogen draaiden de hele tijd heel erg weg. toen heb ik daar ook gekotst en werd ik eruit gezet. toen een vriend van me naar buiten kwam schrok hij zich dood want ik was lijk bleek en kon echt amper recht kijken!
daarna toen het weer wat meer uitwerkte ging ik wel lekker tho

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik moet altijd kotsen vlak voor mijn pil inslaat... maakt niet uit of het een hafje is of een hele... dat is voor mij geen teken dat ik te hard ga.

Ik ben nooit echt te hard gegaan, naja een keertje misschien, de 2e keer toen ik de helft van een heel sterke pil opgegeten had, zonder dat ik die dag echt goed gegeten had. (dit was op dancevalley rond 16u 's middags)/
Toen wist ik even niet wat me overkwam en moest ik even gaan zitten en patat eten, maar daarna 'was all good' :wink:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
wanneer ik te hard ga krijg ik het ook warm/koud/warm/koud enz.
moet dan naar buiten omdat ik het te warm heb, maar eens buiten heb ik het dan te koud en moet dan weer naar binnen
maar binnen heb ik het dan direct weer te warm en moet dan weer naar buiten... :(
dit duurt dan zo'n 1 a 2 uur en dan alles terug in orde :)

nutsss

Wijs gebruiker
als je teveel mdma binnenkrijgt wordt het voor een deel omgezet in MDA en daar ga je van hallucineren..

Bijzonder prettig altijd en zeer komisch. Ik heb een keer gezichten zien vervormen, wormpjes zien springen uit porien, reuze opblaaspoppen over de weg zien zweven en zwermen vogels in de lucht die er niet waren. Je lacht je suf, het blijft een lekker gevoel hoe raar het er ook uitziet. Heel anders dan op paddo's.

timzta

Hallucineren op XTC is inderdaad leuk :grin: Praten met bomen, een niet te verklaren hoeveelheid aandacht die ik aan een bananenschil besteedde, enz :P

dallandra

Wijs gebruiker
cunt zei:
ik ben 1 keer te hard gegaan .. toen had ik 2 pillen vrij snel achter elkaar geslikt .. en ging ik een discotheek binnen, toen ik binnen was moest ik echt zitten want staan lukte amper .. en m'n ogen draaiden de hele tijd heel erg weg. toen heb ik daar ook gekotst en werd ik eruit gezet. toen een vriend van me naar buiten kwam schrok hij zich dood want ik was lijk bleek en kon echt amper recht kijken!

zoiets had ik dus ook ja.
alleen heb ik er nog nooit van moeten kotsen(gelukkig)

cunt

Wijs gebruiker
dallandra zei:
cunt zei:

zoiets had ik dus ook ja.
alleen heb ik er nog nooit van moeten kotsen(gelukkig)
ik heb vrij vaak gekotst van pillen en ook van coke .. maar dat is nooit zo erg eigenlijk, alleen op het moment zelf, maar 30 seconden later voel je je weer gewoon en ga je lekker verder waar je gebleven was.. je voelt je daarna ook niet meer misselijk ofzo .. echt heel apart, daarom vind ik het ook zo nooit zo erg als ik kots van pillen of coke..

s0s

Newbie
ik vind het te hard gaan als ik tegen de ochtend in me bed ga liggen en niet kan slapen omdat ik nog te hard aan het spezen ben. Of bij speed dat je niet kan slapen ook al wil je dat wel, heel vervelend. Dat is ook de reden dat er niet van speed houd.

Qocaïne

Badass junkie
Ik denk tot kotsen aan toe.. gatver!
Dat vind ik toch wel altijd zo erg.. vaak een teken voor mij dat ik te hard aan het gaan ben.

caatje

Badass junkie
ik ga te hard als ik me niet meer op mn gemak voel, als ik denk dat iedereen naar me kijkt, als ik denk dat iedereen t over me heeft, als alles 1 zwart gat wordt

junkie XS

nooit

kben ook nooit te hard gegaan voor me gevoel kan ik ook niet te hard gaan tenzij ik egt te veel op heb dan praat ik dus over ong 5 a 7 stuks hang er natuurlijk ook vanaf wat voor pillen maar ik kan meestal wel door blijven snecken en heb ook heel vaak het gevoel van warm-koud-warm-koud maar daar trek ik me niet zoveel van aan dat hoort er gewoon bij :grin:

Wesleydehallucinaut

Wanneer ik het koud-warm-koud en zo ga zo maar door .. krijg dan voel ik me ook zweterig en ik kan nooit pissen tijdens een trip en dan zweet ik gewoon in me naad whaha, en tja dan later ff strekke en dan lukt et begin ik in ene weer hard te tripppe

fokker

Belezen gebruiker
Als ik te hard ga, keer ik helemaal in mijn eigen. Mijn lichaam razelt helemaal, ik krijg nog alles mee maar krijg het gewoon niet meer voor elkaar te reageren...........zal ook wel uitgeput zijn denk ik.......

maar verder is hallucineren een teken van hard gaan voor mij :mrgreen:

Jippie01

Te hard gaan....nog niet echt mee gemaakt....maar hard gaan...afgelopen zaterdag bij Decibel...2 roze hartjes op en toen die 2de insloeg was ik helemaal van de wereld.

Praten was moeilijk...want op het moment dat ik mijn mond opdeed ging ik trillen. Toen ik bij de katapultbungee in de rij stond (of hoe je het ook mag noemen) kon ik niet stil staan. Ook mijn benen begonnen te trillen.

Ik heb daar gezellig met een gozer staan praten...die was zelfs jaloers op me ....hahaha

Verder was alles soms een beetje wazig. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was en afgeschoten werd was dat de beste ervaring ooit.....ik dacht werkelijk dat ik kon vliegen. Wat een enorm gevoel was dat....

Gelukkig dachten de mensen die bij me waren dat het de zenuwen waren...zij moesten eens weten :wink:

Het ging dus zaterdag lekker hard...eigenlijk te hard....maar voor mijn gevoel was het super!

Skippy

Wijs gebruiker
Niks herinneren van wat ik 2 tellen geleden gezegd heb.
Misselijk gevoel
Geen boeren kunnen laten, niet kunnen hoesten
Mega veel adrenaline
Lichtflitsen

Met moeite jointjes kunnen draaien
Een gesprek niet kunnen volgen
verder weet ik ff niks

Jippie01

caatje zei:
^wow dat lijkt me dus echt kei eng onder invloed :openmouth:

Eng.......no way

Het was :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :smoke: :stoned: :sunglasses: :) :grin: :wave: :rock: :rockband: :beer:

Eigenlijk gewoon niet met woorden te omschrijven. Op het moment dat je geen spanning van de elastiek meer voelde had ik echt het gevoel dat ik kon vliegen...al die mensen die ik zag dansen...helemaal geweldig. Net alsof de wereld heel langzaam aan me voorbij ging. Ik vond het geweldig....waarschijnlijk had ik het nuchter niet zo snel gedaan :flushed: :flushed:

trismus

Newbie
Skippy zei:
Misselijk gevoel
Mega veel adrenaline
Lichtflitsen

verder weet ik ff niks

ja da heb ik soms ook op het einde van een avondje waarop ik veel geslikt heb: vooral nix meer kunne herinnere van wat juist een paar seconde gelede is gezegd. Dat is soms vrij kut.
En ook veel schrikken net voor da ik in slaap val... nog iemand deze ervaringen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Misselijk gevoel
Mega veel adrenaline
Lichtflitsen

verder weet ik ff niks
herken ik veel punten van
vooral niks kunnen herinneren van wat ik 2 tellen geleden heb gezegd

MissParanoid

Belezen gebruiker
trismus zei:
Skippy zei:
Misselijk gevoel
Mega veel adrenaline
Lichtflitsen

verder weet ik ff niks

ja da heb ik soms ook op het einde van een avondje waarop ik veel geslikt heb: vooral nix meer kunne herinnere van wat juist een paar seconde gelede is gezegd. Dat is soms vrij kut.
En ook veel schrikken net voor da ik in slaap val... nog iemand deze ervaringen?
ik slaap gewoon super moeilijk omda ik onder andere steeds schrik van de geluiden rond mij, ik geraak ook nooit in een diepe slaap, waardoor ik de volgende dag echt een wrak ben

Skippy

Wijs gebruiker
met pillen kan ik een hele dag en soms ook nacht doorslapen, de volgende dag ben ik kapot, dus nu is het omgedraaid, ik slaap 4 tot 6 uur en ben fitter.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
met pillen kan ik een hele dag en soms ook nacht doorslapen, de volgende dag ben ik kapot, dus nu is het omgedraaid, ik slaap 4 tot 6 uur en ben fitter.
we hebben veel gelijkenissen zo te zien :P :P :P :P :P

Mac...

Badass junkie
Nja heb wel vaker gehad dat ik echt ff moet zitten omdat het niet meer gaat, maar dat vind ik niet echt te hard gaan. Ik kan op dat moment iig nog echt heel erg genieten van hoe ik me voel.

Toen ik ooit eens op straat werd gevonden, 500 meter van de discotheek waar ik uitgegooid was en met mijn vlakke handen op het gezicht aan slaan was, waar ik me overigens helemaal niks meer van kan herinneren, toen ging ik wel echt te hard. En de rest vind ik allemaal leuk, echt lachen als je geen normaal gesprek meer kan voeren.

Maar moet wel zeggen tegenwoordig doe ik het wel een beetje rustiger aan, vind het ook wel eens leuk om me nog iets van de avond te kunnen herinneren :)

Maarre Dallandra don't worry, vond je niet ongezellig, heb dat ook al 100 x meegemaakt en heb me echt wel goed geamuseerd die avond!!

Zaterdag samen op mysteryland doen we het nog wel eens over :wink:

dallandra

Wijs gebruiker
haha dus als je met je handen op je gezicht gaat slaan moet ik me zorgen gaan maken :wink:

ik vind het ook stom staan als iedereen t zo duidelijk kan zien..

caatje

Badass junkie
dallandra zei:

Dat is bij mij het hele probleem, daardoor ga ik steevast de verkeerde kant in als ik op een party ben. knikkende knieen, slap op mn benen, het gevoel; kwil dr uit.

dallandra

Wijs gebruiker
caatje zei:
dallandra zei:

Dat is bij mij het hele probleem, daardoor ga ik steevast de verkeerde kant in als ik op een party ben. knikkende knieen, slap op mn benen, het gevoel; kwil dr uit.

ik ga er meestal zo op letten of ik aan t kauwen ben,en dat is dan ook altijd zo

Jeller

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
wanneer ik te hard ga krijg ik het ook warm/koud/warm/koud enz.
moet dan naar buiten omdat ik het te warm heb, maar eens buiten heb ik het dan te koud en moet dan weer naar binnen
maar binnen heb ik het dan direct weer te warm en moet dan weer naar buiten... :(
dit duurt dan zo'n 1 a 2 uur en dan alles terug in orde :)

haha dit heb ik ook die keer gehad dat ik eigenlijk nog een klein beetje ziek was

Bovenaan