Beanhead zei:Vijf gram ketamine op een week . Ik wist niet dat het zo snel ging, leuk was het wel maar voor mij persoonlijk al te veel.
Chris Pontius zei:Beanhead zei:Vijf gram ketamine op een week . Ik wist niet dat het zo snel ging, leuk was het wel maar voor mij persoonlijk al te veel.
Merkte je op het einde nog wel wat dan?
Olijfboompje zei:Teveel bier, op de fiets stuk of 8 keer gevallen.
Mama keek uit het raam en zag mij de prikkelbosjes inrijden.
Mama zag mij naar de deur strompelen.
Mama hoorde mij wakker worden en zeggen; ''Ik moet kotsen''.
Mama gaf mij het commando naar het toilet te gaan en het daar te doen.
Mama lachte mij uit terwijl ik aan het kotsen was.
Mama begon harder te lachen toen ik spiernaakt op de vloer lag met mijn hoofd over de wc bril.
De volgende ochtend lachte mama nog harder toen ze mij om 9 uur uit bed haalde om boodschappen te doen, terwijl ik tot 7 uur heb liggen kotsen.
Wat een liefde![]()
Xeloc zei:Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P
Durfde die dag erna niet naar beneden![]()
Sublimo zei:Xeloc zei:Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P
Durfde die dag erna niet naar beneden![]()
Wat was de verassing ? :P
Xeloc zei:Was dat het maar...![]()
pascal828 zei:Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Ja, ik ben allang dat hoofdstuk gepasseerd. En het heeft zeer zeker positief uitgepakt.25tolife zei:pascal828 zei:Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
Lavalamp zei:cropp zei:ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...
toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...
ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...
nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...
ik voel me KUT!
clockcable zei:Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden![]()
clockcable zei:Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden![]()
Flameon zei:clockcable zei:Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden![]()
Herkenbaar ... niet echt gevochten, maar wel mot gehad. En uiteindelijk in nuchtere toestand allemaal goed gekomen
Hij viel een vriendin van me lastig, en tsja van meisjse blijf je af. Nuchter of niet nuchter :d
Flameon zei:Zeer zeker. Als een meisje veel voor mij betekend wel althans![]()
iNkz zei:Toen ik 5gram cocaïne opsnoof in mn 1tje op mn kamer :| 5 keer in douche geweest op 3uur tijd , 7 keer tanden gepoetst , uuuuuuuren lang zwaar paranoia geweest![]()
spacelord zei:Olijfboompje zei:Teveel bier, op de fiets stuk of 8 keer gevallen.
Mama keek uit het raam en zag mij de prikkelbosjes inrijden.
Mama zag mij naar de deur strompelen.
Mama hoorde mij wakker worden en zeggen; ''Ik moet kotsen''.
Mama gaf mij het commando naar het toilet te gaan en het daar te doen.
Mama lachte mij uit terwijl ik aan het kotsen was.
Mama begon harder te lachen toen ik spiernaakt op de vloer lag met mijn hoofd over de wc bril.
De volgende ochtend lachte mama nog harder toen ze mij om 9 uur uit bed haalde om boodschappen te doen, terwijl ik tot 7 uur heb liggen kotsen.
Wat een liefde![]()
Ik heb me toen ik 15 was het ziekenhuis in gezopen, zware alcoholvergiftiging en te laat om mijn maag nog leeg te pompen. Toen 12 uur later wakker werd met een paar miljoen hersencellen minder en kater waar menig man aanstoot aan zou nemen, zag ik mijn moeder naast mij staan. Mij uitschelden, zeggen waarom ik zo stom was en dat ik de komende 6 maanden het huis niet uit mocht. De andere keren dat ik (te) zat thuis kwam, was ze altijd kwaad. Maar ach, je bent jong en je wilt wat![]()
Fishhead0707 zei:Na 68 uur wakker zijn zondag nacht denken dat je dood gaat en 112 wil gaan bellen.. Pff zo erg de weg kwijt zijn, je zo geestelijk en lichamelijk kut voelen. Nope dat ging te ver, dat nooit meer!! En dan bedoel ik zolang doorhalen, niet de pep zelf.
![]()
Drientje zei:Een week wakker op de speed is wel veruit het verste wat ik gegaan ben met drugs.
Tof dat je het hier vermeld. Respect waar je nu staat!Drientje zei:7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.
Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.
Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.
Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.