Wanneer ging je te ver?

Beanhead

Badass junkie
Vijf gram ketamine op een week . Ik wist niet dat het zo snel ging, leuk was het wel maar voor mij persoonlijk al te veel.

In de tientallen grammen wiet op 1 - 2 dagen :rolleyes: . echt te vaak
Drietal keer te zat geweest vroeger.

speed in namen met wfl :grin: :grin: :grin:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Teveel bier, op de fiets stuk of 8 keer gevallen.

Mama keek uit het raam en zag mij de prikkelbosjes inrijden.
Mama zag mij naar de deur strompelen.
Mama hoorde mij wakker worden en zeggen; ''Ik moet kotsen''.
Mama gaf mij het commando naar het toilet te gaan en het daar te doen.
Mama lachte mij uit terwijl ik aan het kotsen was.
Mama begon harder te lachen toen ik spiernaakt op de vloer lag met mijn hoofd over de wc bril.

De volgende ochtend lachte mama nog harder toen ze mij om 9 uur uit bed haalde om boodschappen te doen, terwijl ik tot 7 uur heb liggen kotsen.

Wat een liefde :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
Olijfboompje zei:

Mama begon harder te lachen toen ik spiernaakt op de vloer lag met mijn hoofd over de wc bril.

De volgende ochtend lachte mama nog harder toen ze mij om 9 uur uit bed haalde om boodschappen te doen, terwijl ik tot 7 uur heb liggen kotsen.

Ik heb me toen ik 15 was het ziekenhuis in gezopen, zware alcoholvergiftiging en te laat om mijn maag nog leeg te pompen. Toen 12 uur later wakker werd met een paar miljoen hersencellen minder en kater waar menig man aanstoot aan zou nemen, zag ik mijn moeder naast mij staan. Mij uitschelden, zeggen waarom ik zo stom was en dat ik de komende 6 maanden het huis niet uit mocht. De andere keren dat ik (te) zat thuis kwam, was ze altijd kwaad. Maar ach, je bent jong en je wilt wat :grin:

Flameon

Badass junkie
Dan heb je het bont gemaakt spacelord. MIjn ouders vonden het nooit zo erg als ik zat thuis kwam, maar wel als ik moest braken of de dag erna niks kon doen. Gelukkig knap ik redelijk gauw op na een avondje door de knietjes gaan

weyoun22

Bewuste gebruiker
Teveel om op te noemen helaas, maar gelukkig zijn de meeste ervaringen van jaren geleden :wink:.

- Sex hebben met meiden (oiv pep) die je normaal nuchter verafschuwt (als persoon niet zozeer uiterlijk, zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet).
- Problemen met justitie door onnodige delicten gepleegd onder invloed.
- Onder invloed van alcohol naar andere drugs grijpen en fout gaan. Bijvoorbeeld wiet, paddo's, salvia, coke of speed.

En nog wat andere dingen die ik niet op een openbaar forum ga delen. Dit zijn dingen die mijn ogen openden in de manier van "kijk zo dus niet meer doen" :wink: . De echte ervaringen met drugs die mijn ogen openden op een spirituele manier zijn toch alleen te vinden in de tripmiddelen.

Karhu

Wijs gebruiker
Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P

Durfde die dag erna niet naar beneden :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Xeloc zei:
Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P

Wat was de verassing ? :P

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Xeloc zei:

Wat was de verassing ? :P

Ik gok op een plas kots :sunglasses:

cropp

Badass junkie
2 Mdma caps slikken zonder te kijken wat of hoeveel er in zit, VEEL te hard gaan in het openbaar, op het laatste nuchtere moment de bossen in vluchten en rond blijven lopen...

Denken dat je finaal fout gaat, dat je op dat pad in het donker gaat sterven en precies als je naar rechts kijkt en je beste maat aan dezelfde dosis door zijn benen ziet zakken, zijn kop open ziet halen en begint te stuiptrekken en gal te kotsen...

Ik ben er maar een kwartiertje langs gaan zitten en toen zijn we maar wat bier gaan halen bij de frietzaak, die man keek ons aan alsof dat we aliens waren of zo...

Dat ging net iets te ver...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!

dfssdfde

Badass junkie
Anderhalve portie paddo's op m'n eentje genomen. Leuke avond tot ik het geniale idee kreeg om de rest van de kweekset er achteraan te gooien. Dat heb ik ook geweten...

pascal828

Badass junkie
25tolife zei:
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
Ja, ik ben allang dat hoofdstuk gepasseerd. En het heeft zeer zeker positief uitgepakt.
Alleen kan ik maar 1/3e deel enigszins verwoorden. De rest heb ik wel in mijn hoofd.
Maar dat is onmogelijk te verwoorden of ook maar uit te leggen.

Herken je vast wel. :wink:

cropp

Badass junkie
Lavalamp zei:
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!

Dat was vet, na een dag of 4 a 5 had ik nergens nog last van, plus, ik voelde me heerlijk tot ik wakker werd, ik had niet eens door dat ik bloedde terwijl het bloed in mijn sokken zat...

Skippy

Wijs gebruiker
Dat ik onder de mdma (0.45 gr)bij een vreemde ver weg van huis voor het eerst lsd ging gebruiken (1.5 zegel) en bij thuiskomt na 18 uur verder ging met speed (3 gr) en xtc (3.5)wat resulteerde in een zeer lange trip en 3 dagen slapeloosheid en waanideeen ,dagen erna op het werk me op de been houden met stackers(3) ,speed (5gr) en koffie (literss) .

Pfff die tijd was echt KUT , dan gebruikte ik niet voor het plezier maar omdat ik het 'nodig'had... dat gaat veels te ver.

overalennergens

Experimenterende gebruiker
- Toen ik onder de invloed van coke en alcohol 1 of andere toerist in zijn gezicht heb staan beledigen over waar hij vandaan kwam en zijn seksuele voorkeur. Er was weinig aanleiding toe, flinke morele kater de dag erna. Bovenop de bapkater..

- Op een zaterdagavond een feest doen op de pillen, en na afloop doorhalen op de pillen omdat Ajax de volgende dag zo vroeg zou spelen. Heb in de ochtend bijna alleen nog maar zitten kaakklapperen..

Flameon

Badass junkie
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:

Herkenbaar ... niet echt gevochten, maar wel mot gehad. En uiteindelijk in nuchtere toestand allemaal goed gekomen :grin:
Hij viel een vriendin van me lastig, en tsja van meisjse blijf je af. Nuchter of niet nuchter :d

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
clockcable zei:
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:

Herkenbaar ... niet echt gevochten, maar wel mot gehad. En uiteindelijk in nuchtere toestand allemaal goed gekomen :grin:
Hij viel een vriendin van me lastig, en tsja van meisjse blijf je af. Nuchter of niet nuchter :d

Dat is dan wel weer normaal. Dat zou ik zelfs nuchter doen. :P

iNkz

Belezen gebruiker
Toen ik 5gram cocaïne opsnoof in mn 1tje op mn kamer :| 5 keer in douche geweest op 3uur tijd , 7 keer tanden gepoetst , uuuuuuuren lang zwaar paranoia geweest :angry:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
iNkz zei:
Toen ik 5gram cocaïne opsnoof in mn 1tje op mn kamer :| 5 keer in douche geweest op 3uur tijd , 7 keer tanden gepoetst , uuuuuuuren lang zwaar paranoia geweest :angry:

Dat was dan niet zo een goede cocaïne... :P

Of kan je echt zo veel snuiven op zo een korte tijd ? Ik weet niet veel af van cocaïne, maar het lijkt me toch wat veel. :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Olijfboompje zei:

Ik heb me toen ik 15 was het ziekenhuis in gezopen, zware alcoholvergiftiging en te laat om mijn maag nog leeg te pompen. Toen 12 uur later wakker werd met een paar miljoen hersencellen minder en kater waar menig man aanstoot aan zou nemen, zag ik mijn moeder naast mij staan. Mij uitschelden, zeggen waarom ik zo stom was en dat ik de komende 6 maanden het huis niet uit mocht. De andere keren dat ik (te) zat thuis kwam, was ze altijd kwaad. Maar ach, je bent jong en je wilt wat :grin:

ZEEER herkenbaar haha!! alleen had ik dit op me 13e.

Verf

Newbie
Dit weekend er zwaar over geweest,
De kermis begon hier en omdat te vieren is er altijd vuurwerk enzo. Ik heb eerst 50mg tramadol genomen en dan nog 2 temestas van 1mg, ik had zin om nog is helemaal van de kaart de zijn maar dit was erover... Dan nog met 2 vrienden een fles jenever gehaald en wat vodka gedronken, de combinatie van al die beno's en tramadol met de alcohol kwam heel hard aan, ik was blijkbaar echt ongelofelijk weg, ik ben met een grote gele container van een ramp in het skatepark geweest, ik heb op tafelsgedanst, boel gezocht met marrokanen en bier over het hoofd van een kameraad gegooid, toen zijn we nog een dealer tegen gekomen en daar voor een tientje white widow gekocht en dat was echt de druppel.. toen had ik een oneglofelijk droge keerl en nog een paar biertjes achterovergegooid; blijkbaar heb ik op het miden van het pad gelegen en toen we naar huis fietse - ik bleef bij een vriend maffen- dreigde ik de hele tijd dat ik in het kanaal ging fietsen, ik weet er bijna nix meer van alleen flarden, het ergste is dat heel veel mensen van de school in dat skate park waren en die hebben mij allemaal gezien, hoewel die ook serieus scheef waren. De ouders van mijn vriend hadden het ook door want ik waggelde helemaal en ik weet totaal nietmeer hoe ik op zijn kamer ben geraakt. Ik eet nog dat ik om 8u wakker werd en ik zag de grond nog draaien.... nooit meer voor mij een combi van benzo's tramadol wiet en alcohol, het was leuk voor 1 keer maar dt was het ook dan ^^

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Na 68 uur wakker zijn zondag nacht denken dat je dood gaat en 112 wil gaan bellen.. Pff zo erg de weg kwijt zijn, je zo geestelijk en lichamelijk kut voelen. Nope dat ging te ver, dat nooit meer!! En dan bedoel ik zolang doorhalen, niet de pep zelf.

:)

Chris Pontius

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
Na 68 uur wakker zijn zondag nacht denken dat je dood gaat en 112 wil gaan bellen.. Pff zo erg de weg kwijt zijn, je zo geestelijk en lichamelijk kut voelen. Nope dat ging te ver, dat nooit meer!! En dan bedoel ik zolang doorhalen, niet de pep zelf.

:)
:openmouth:

Dan viel het bij mij nog mee. :grin:

Drientje

DF-koning
Een week wakker op de speed is wel veruit het verste wat ik gegaan ben met drugs.

Ook me laatst vergist in pakje met LSD. Ik had zegels van 30, 50 en 80 mics en dacht dat ik er twee van 30 pakte maar dat bleken er twee van 80 te zijn terwijl ik al 60 achter de kiezen had zitten.

Totaal 280 mics die niet helemaal gepland was.

You live, you learn.

Drientje

DF-koning
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
7 dagen, van woensdag tot woensdag ergens in 2007.

Ik had toen een vriendje die dealde en hij had hele goede speed altijd omdat hij recht vanuit de fabricage handel had.

Toen die week heb ik echt te rare dingen gedaan, veel auto gereden, ook met 40 kilo speed in de kofferbak aangehouden worden en op het nippertje gewoon door mogen rijden, een vrachtwagen inhalen (en niet goed kijken of er verkeer aan kwam en met extra mensen in de auto niet zo hard als normaal op kunnen trekken (inschattingsvermogen was echt slecht die periode)) op het nippertje gered door de man die me tegemoet kwam rijden want hij ging de berm in en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik was werkloos en had echt mijn dieptepunt bereikt. Dat is ook de periode dat ik huilend aan de deur stond bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet meer trok. De drugs, de foute vrienden, niet meer slapen en zo gruwelijk afgevallen dat ik doorzichtig geworden leek. Ik ben met speed wel echt veel te ver gegaan.

Toen ik uiteindelijk na die week in slaap viel op de bank werd ik na een poos wakker gebeld in mijn eigen huis en toen had ik echt de raarste ervaring ooit. Ik heb toen een half uur in mijn eigen huis rond gelopen zonder dat ik wist waar ik was. Toen ging voor mij de knop om en heb ik hulp gezocht.
Tof dat je het hier vermeld. Respect waar je nu staat! :)

OT: Wanneer ik te ver ging? Ik heb een half jaar dagelijks speed gebruikt om mijn school prestaties te verbeteren en omdat ik dan voelde dat ik beter "functioneerde."

Nu alleen zo nu en dan speed en dat bevalt goed. :)

Bovenaan