bier zei:Ik ga nooit te ver.![]()
Drientje zei:Het gaat te furrr.
Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.Dreuge zei:Drientje zei:Het gaat te furrr.
Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
Drientje zei:Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.Dreuge zei:Drientje zei:Het gaat te furrr.
Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
W.F.L. zei:Maar jij werkt teveel. Ik zou een goede kater zijn, alleen heb ik geen snor. En dat is wel essentieel voor een kater helaas. Vooral als het een poes is.![]()
Fishhead0707 zei:Drientje zei:Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.Dreuge zei:Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
Drientje zei:Foto? Probeert zich in te beelden..![]()
[youtube]YPF1OXkZ7OE&feature=related[/youtube]
Fishhead0707 zei:Ach ja beter een kater zonder snor dan een poes met snor.
Drientje zei:Fishhead0707 zei:Drientje zei:Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.
Foto? Probeert zich in te beelden..![]()
W.F.L. zei:Fishhead0707 zei:Ach ja beter een kater zonder snor dan een poes met snor.
Duidelijk :P Hahaha.

Drientje zei:Fishhead0707 zei:Drientje zei:Foto? Probeert zich in te beelden..![]()
Ziet er goed uit Drientje..Je bent wel aardig veranderd sinds de vorige keer dat ik je zag..
You Just Maked My Day..![]()

luchtigtoetje zei:Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..
Daarna nooit meer gedronken.
Flameon zei:luchtigtoetje zei:Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..
Daarna nooit meer gedronken.
Aiiiiii .... of je kan niet tegen drank of je had ontiegelijk veel gezopen. Goed dat je niet meer drinkt.
HTID zei:3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.
3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen![]()

seth zei:HTID zei:3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.
3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen![]()
lieten ze je lopen? meestal eindigen zulke situaties ermee, dat die gasten je een deal aanbieden... kijk ik laat je gaan als je me nu 250 euro geeft, dan sta jij daar totaal vercrackt... 250 euro... klinkt aannemelijk..
(de dag daarna echter...)
clockcable zei:Met ongeveer 20 gram truffels op de scooter met een joint op de lip. Ik zag echt niks meer van het verkeer.
Maar het was inderdaad een heel slecht idee. Voor het stoplicht kon ik niet zien of het groen of rood was