Wanneer ging je te ver?

W.F.L.

Badass junkie
Maar jij werkt teveel. Ik zou een goede kater zijn, alleen heb ik geen snor. En dat is wel essentieel voor een kater helaas. Vooral als het een poes is. :sunglasses:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Dreuge zei:
Drientje zei:
Het gaat te furrr.

Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.

Foto? Probeert zich in te beelden.. :grin:

W.F.L. zei:
Maar jij werkt teveel. Ik zou een goede kater zijn, alleen heb ik geen snor. En dat is wel essentieel voor een kater helaas. Vooral als het een poes is. :sunglasses:

Ach ja beter een kater zonder snor dan een poes met snor.

Flameon

Badass junkie
Eigenlijk ging ik ook al die keren te ver dat ik niet nuchter in de auto. 's avonds stappen, dan blijven pitten bij vrienden en dan 's middags weer in de auto stappen. Diep van binnen denk ik dat er vast en zekere zondagen bij zijn geweest dat ik niet helemaal nuchter was. Achteraf stom, maar als je hebt geslapen dan denk je al gauw dat ik mag rijden (ik althans)

luchtigtoetje

Badass junkie
Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..

Daarna nooit meer gedronken.

spacelord

Wijs gebruiker
Teveel gezopen, met 3 man een brommer total loss gestampt. Heb nauwelijks meegedaan omdat het echt gewoon fout is, hoe leuk het ook kan zijn :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ging ook tever jaaaren geleden toen ik dubbele longontsteking had en toen nog mdma nam toen ik ziek was... Totale ziekte tijd was toen ongeveer 3 maanden.. (had me weerstand weggeslikt met xtc toender tijd..) Zelfs sigaretjes kon ik niet roken en wat doe je als je je zo kut voelt in die dituatie was klote maar heb sindsdien maar 2x xtc genomen en niets van gemerkt. Heb er van geleerd dus :P

Flameon

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..

Aiiiiii .... of je kan niet tegen drank of je had ontiegelijk veel gezopen. Goed dat je niet meer drinkt.

Ik herinner me ook nog wat, dahmer dat ik toen zover weg was.
In mijn studententijd lag ik bij 2 dames op een kamer na een avond goed zuipen. whiskey party. Toen ben ik in slaap gevallen terwijl hun aan het voorspel met elkaar waren begonnen. Ik kan me er er weinig van herinneren maar dahmer toen was ik echt TE ver weg. Snap nog steeds niet dat ik tussen hen in slaap ben kunnen vallen en dat ik niet weet wat er met me is gebeurd die bewuste nacht :P

megatrippie

Belezen gebruiker
Een jaar geleden ongeveer na bijna anderhalve liter tequila. alles ging prima tot dat de 2e fles bijna leeg was en die laatste paar borrels dus ook nog even op moesten. onsamenhangend gebrabbel en naar boven zwalken om daar vanuit de deur opening op bed in slaap te vallen. Volgende dag redelijk fris weer wakker geworden. Al met al viel het gelukkig dus nog mee. De keer daarvoor was denk ik wel zo'n 20 a 25 jaar geleden.

luchtigtoetje

Badass junkie
Flameon zei:
luchtigtoetje zei:

Aiiiiii .... of je kan niet tegen drank of je had ontiegelijk veel gezopen. Goed dat je niet meer drinkt.

Tsja, dat was het einde van mn alcohol verslaving. Toen ben ik echt wakker geschut.

Een maand later mn vriendin ontmoet, half jaar later cariere switch en mn rijbewijs gehaald. Nu 5 jaar later is het allemaal zo bizar.

Maar wees gerust, in die tijd ben ik 2x tijdens de penetratie in slaap gevallen. Dan word je altijd alleen wakker de volgende dag. Kan je beter tijdens het voorspel in slaap vallen :tongueout:

HTID

Bewuste gebruiker
3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.

3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen :openmouth:

seth

Gast
HTID zei:

3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen :openmouth:

lieten ze je lopen? meestal eindigen zulke situaties ermee, dat die gasten je een deal aanbieden... kijk ik laat je gaan als je me nu 250 euro geeft, dan sta jij daar totaal vercrackt... 250 euro... klinkt aannemelijk..

(de dag daarna echter...)

HTID

Bewuste gebruiker
seth zei:
HTID zei:

lieten ze je lopen? meestal eindigen zulke situaties ermee, dat die gasten je een deal aanbieden... kijk ik laat je gaan als je me nu 250 euro geeft, dan sta jij daar totaal vercrackt... 250 euro... klinkt aannemelijk..

(de dag daarna echter...)

Er was echt niets meer met me te beginnen. Ogen draaide alle kanten op en ik begreep er niks meer van. Die gasten begonnen met veel plezier over de boete maar na een minuutje dachten ze laat maar dit schiet niet op haha

Flameon

Badass junkie
Dan verbaast het me dat ze je niet in de boeien hebben geslagen en mee genomen te hebben. GEbruikten die agenten prive ook vast drugs :P

kid cudi

Newbie
toen ik binnen een kwartier 3.5 witte molen had ingenomen. (per ongeluk weliswaar)
daarna blowen, nou.. ik werd gek in me knar.

cropp

Badass junkie
Nu ga ik wel een beetje te ver, op school huiswerk maken met 80 mg oxazepam in mijn bloed...

Scharrelboom

Experimenterende gebruiker
Na flink doorhalen op een Donderdag ochtend de Luchtalarmen af horen gaan (was echt zo, mijn vriend en een gewone vriend hoorde het ook:P)
En er was een man in de straat met een rubberen hameraan het tegelen (daar kwam ik achter af achter...)

maar die hamer maakte zo'n dof geluid, en overal liepen er mensen in de straat (ze waren in paniek dacht ik)..en dat geluid klonk voor mij als geweerschoten

En ik dacht dus dat het serieus oorlog was, het was een aanslag.

Was best para.
Duurde gelukkig niet te lang ^^

Kan er nu wel om lachen, maar was toen echt even goed bang en wist niet wat ik moest doen :tongueout:

Scharrelboom

Ja, dacht even dat er een of andere aanslag van uit afghanistan was ofzo :tearsofjoy:
Dat er allemaal militairen in de straat op elkaar aan het schieten waren, echt te raar :')

Scharrelboom

clockcable zei:
Met ongeveer 20 gram truffels op de scooter met een joint op de lip. Ik zag echt niks meer van het verkeer.

Dan heb je denk ik toch wel ergens geluk dat je nog hebt getypt denk ik zo :)!

Maar is wel erg ja!

Karhu

Wijs gebruiker
Hoe de fuck krijg je het in je hoofd om met truffels op te gaan rijden! :openmouth:
Ik wil wel eens flink trippend in de auto zitten, maar dan als passagier :P. Maar ik trip het liefst niet met nuchtere personen, dus dat is dan weer lastig.

clockcable

Bewuste gebruiker
Het was een rustige zaterdag ochtend en toen leek het me een goed idee om met 30~35 naar het bos te toeren :smoke: Maar het was inderdaad een heel slecht idee. Voor het stoplicht kon ik niet zien of het groen of rood was :tearsofjoy:

Bovenaan