Wanneer ging je te ver?

Karhu

Wijs gebruiker
Tot je het de ouders van een 3 jarige moet uitleggen :). Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt he! :tearsofjoy:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Xeloc zei:
Hoe de fuck krijg je het in je hoofd om met truffels op te gaan rijden! :openmouth:
Ik heb wel eens aan de lsd scooter gereden. Best vet!

De gemotoriseerde versie van Hofmann's avontuurtje :P

@ Clockcable
Wil je truffels ook op de opiumlijst hebben? Door mensen zoals jij worden dingen verboten!

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
hele tijd geleden een nachtje liggen sossen. na enkele uren dacht ik 'laat ik wat ghb bijnemen'
na een paar keer bijgenomen te hebbek kwam ik uiteidnelijk tot het besef dat ik een 16-17ml ghb binnen had. dit is me achteraf zeker niet goed bekomen:)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ikzelf ging niet te ver...

maar schets even dit:

12 jaar anoebis, (het beste feestje in jaren!) is gedaan.... 10 minuutjes fietsen naar bushalte..
Ben nog 10 minuutjes te vroeg, dus steek jointje op om mijn natrip nog een beetje up te spicen :)
Wat trouwens bijzonder goed werkte :)

Maar toen kwam de bus, bleek dat ik er plots niet meer op mocht met de fiets...

Helemaal stoned en half trippend moeten fietsen naar Gent St Pieters :rolleyes:

Dat ging even te ver.

Pammer

Bewuste gebruiker
cropp zei:
Nu ga ik wel een beetje te ver, op school huiswerk maken met 80 mg oxazepam in mijn bloed...

Herkenbaar.. Moest een toets afleggen met 7.5mg lorazepam in men bloed.. is me uiteindelijk gelukt met veel moeite!

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Teveel gezopen, met 3 man een brommer total loss gestampt. Heb nauwelijks meegedaan omdat het echt gewoon fout is, hoe leuk het ook kan zijn :grin:

:kots: :kots: :kots: kende je de eigenaar van die brommer of was het echt stoer allemaal een brommer trappen? :kots: :kots:

pascal828

Badass junkie
Na een feest stond ik op station, en werd opeens misselijk.

Dus ik kots opeens recht voor me uit, kijk naar rechts. Zie ik iedereens hoofd naar links toe draaien, op het andere perron.

Gelukkig had ik capuchon op, en liep ik snel weg. :P
Maar het was op een zondagochtend, dus was het niet zo druk.

DDeeJay

Belezen gebruiker
naar je GSM kijken voor het uur te lezen en aan je vriend naast je vraagen wat de laatste 2 letters zijn terwijl je alleen de eerste kan lezen ,hij begint je dan raar aan te kijken en zegt zet je gsm dan even op...

Pammer

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
muhahaha XD XD XD

Ik ken een goed verhaaltje van een vriend van me :P.
Hij had 15mg Lorazepam binnen en zat volledig te flashen. Wou die naar huis fietsen valt die van z'n fiets bam tegen een verkeerspaal. Hersenschudding.
Ze brengen hem naar z'n huisdokter die vraagt wat is er gebeurd? hij antwoord "weet ik niet meer" dus de dokter had schrik dat hij ernstige hersenschade had opgelopen; meteen naar het ziekenhuis! Maar dan nam die kerel z'n e-cigarette boven begon die daaraan te trekken XD en vraagt de dokter: wil je ook es ?
Ze brengen hem naar het ziekenhuis, begint die ineens in de gangen te lopen, neemt die een rolstoel begint die te racen in die gangen van de spoed. Ze nemen hem op en doen een hele nacht hersenscans totdat ze vermoeden dat hij drugs in z'n lichaam heeft. Bloed laten trekken & in het potje moeten plassen. Vonden ze slaapmedicatie in z'n urine. Vragen die dokters aan hem: heb je slaapmedicatie ingenomen en hij zegt "nee"; dokter: "ok."
Toen mochtie naar huis en moest een week rusten omdat hij hersenschudding had lol...

Vant-Hoekie

Experimenterende gebruiker
toen ik in augustus 2010 de 80 uur wakker haalde samen met nog 1 kameraad!
op het begin was het een streven maar achteraf was het te ver!

Domste van het domste ooit, ik weet het

Met vriendje weekendje weg voor ons jubileum, in de duinen snoepjes gepakt, van te voren 1 fles spa blauw gehaald.. Klapte aan, en hoe, bleek 4 u later dat we daar nog steeds zaten met die ene fles die allang leeg was, snel richting hotel maar met onze vage hoofden vergeten dat we te weinig vocht binnen hadden gekregen en toen (sowieso heel dom) zo klap van te kaart dat we het helemaal geen probleem vonden om lekker te gaan douchen.
Ik ben in elkaar gezakt, vriendje mij gereanimeerd, en begon toen weer te kuchen, hij dacht dat ik dood was en ook ik was me kapot geschrokken.
We gebruiken al wel wat langer, mijn vriend sowieso al jaren, dus hoe zo'n roekeloze domme fout er tussen zit, snappen we allebei helemaal niks van.
Daarentegen er wel van geleerd: Check tegenwoordig altijd als ik ga snoepen of ik een flesje water in mijn handen heb en daar ook daadwerkelijk van drink!
:(

Tufnut zei:
Ging je te ver doordat je te weinig dronk, teveel gebruikte (zo ja, wat?) of door beide?

Ik ging te ver door een te hoge dosis te pakken, normaal is 80mg voor mij al zat waardoor ik niet meer goed voor mijzelf kon zorgen, en roekeloos met de snoepjes om ging! :openmouth:

edblok2

Bewuste gebruiker
Ik was dronken. En dan niet dronken, maar echt DrOnKeN. Komt er iemand bij die zegt, hey wil je ook een hijs? '' Ja znatzuurlijk zgozer'' Voor ik het wist had ik een stuk of 5, 6 mega hijsen genomen, en ow ow ow, wat was ik ongelooflijk ziek. Fout dat ik ging o mijn god. Terwijl maar gouden regel echt is alleen blowen voor ik ga drinken want anders kan ik niet doseren. Ik heb de 3 kilometer lange rit, half hangend over een fiets en door twee man ondersteund, gal zitten braken. HELL

Bovenaan