Wappen, Chemseks

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

wapboy

Wijs gebruiker
De kleine is alweer 2 :tongueout:

Benieuwd naar partnerruil, trio met een andere erbij (man en vrouw) en eventueel met meer.

Het lastige als stel is denk ik om een klik te vinden met anderen. Ik word zelf best wel snel geil en ben niet heel gefocust op uiterlijk. Zolang iemand een stoute uitstraling heeft word ik al snel warm.
Je kunt ook gewoon samen naar een parenclub gaan zonder dat er iets met anderen gebeurt gewoon eens om te kijken daar is nee ook gewoon nee.Denk dat het voor een vrouw veel moeilijker is om grens met pr over te gaan.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Op het feest met een sexy dresscode. Vrouwen 40+ of met een buikje vragen zich soms af..pas ik daar tussen.

Jazeker! Ik begon heel jong. Wat meer uitzondering dan regel is.Maar de gemiddelde leeftijd is denk ik wel 35.. ook van 50+

Mooie uitstraling, verzorgd..een korset of een jurkje..of een topje wat flatterender is bij een buikje maar wel met sexy hakken, rokje. Mooie cape en masker.. en je bent net zo sexy als die meid van 20 die de worsteling van Kids en zwaartekracht nog niet heeft meegemaakt.

Zolang je er zorg aan besteed word het gewaardeerd! Immers, telt ook.. beauty is in the eye of the beholder

Bijlagen

• Screenshot_20210531-213021_Wish.jpg
    Screenshot_20210531-213021_Wish.jpg
    499,2 KB · Weergaven: 15
  • Screenshot_20210531-212855_Wish.jpg
    Screenshot_20210531-212855_Wish.jpg
    350 KB · Weergaven: 15

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Je kunt ook gewoon samen naar een parenclub gaan zonder dat er iets met anderen gebeurt gewoon eens om te kijken daar is nee ook gewoon nee.Denk dat het voor een vrouw veel moeilijker is om grens met pr over te gaan.
Zeker.. alleen al omring door mensen in lingerie..en er zelf ook in lopen..je kan bij het buffet en de dansvloer blijven. Of je gaat boven een kijkje nemen.

Bij de Fun heb je de tanteruimte..een hele mooie stille serene ruimte..waarbij gemasseerd word en gevreeën..je kan gewoon kijken..en laat je er lekker zelf masseren door je partner..sex hoeft niet..en als je dat daar toch hebt..heb je alleen sez met je eigen partner..je word wel bekeken en om je heen zijn ook vrijende stellen..de ruimte is zo ontworpen dat er letterlijk een klein randje tussen zit..op andere ruimtes is het weer 1 groot matras en kan je wel een verdwaalde hand ervaren(die je altijd weer netjes terug kan brengen)

Maar de ervaring alleen al is heel bijzonder om mee te maken. En juist geschikt voor mensen die (nog) seksueel monogaam willen blijven.

Als je als vrouw andere vrouwen interessant vind kan dansen met een mooie vrouw ook heel leuk zijn..wie weet word het wat sensueler of een kus..als dat afgesproken is vantevoren met partner.

Alles kan niets moet

Mrloverdj

Wijs gebruiker
De kleine is alweer 2 :tongueout:

Benieuwd naar partnerruil, trio met een andere erbij (man en vrouw) en eventueel met meer.

Het lastige als stel is denk ik om een klik te vinden met anderen. Ik word zelf best wel snel geil en ben niet heel gefocust op uiterlijk. Zolang iemand een stoute uitstraling heeft word ik al snel warm.
En waarom is dat lastig?
Ik begrijp je misschien wel..eigenlijk altijd zijn de.mannen makkelijker dan hun vrouw
Die zijn gewoon veel kritischer..niet alleen qua uiterlijk.bij een seksuele klik.hebben vrouwen meer een mentale klik nodig dan met mannen. En daarnaast zijn ze ook kritischer met de gunfactor.naar de andere vrouw tov haar man.

Je bedoelt dat je het sneller ziet zitten dan je vrouw?
Of ligt je tempo ook hoger(je bent er sneller voor in om wat te proberen dan je vrouw)

Daarom zeggen ze ook meestal...de vrouw bepaalt.
Maar je kan het ook vertalen naar:
De tempo van de langzaamste bepaalt.

Rivalrie

Badass junkie
En waarom is dat lastig?
Ik begrijp je misschien wel..eigenlijk altijd zijn de.mannen makkelijker dan hun vrouw
Die zijn gewoon veel kritischer..niet alleen qua uiterlijk.bij een seksuele klik.hebben vrouwen meer een mentale klik nodig dan met mannen. En daarnaast zijn ze ook kritischer met de gunfactor.naar de andere vrouw tov haar man.

Je bedoelt dat je het sneller ziet zitten dan je vrouw?
Of ligt je tempo ook hoger(je bent er sneller voor in om wat te proberen dan je vrouw)

Daarom zeggen ze ook meestal...de vrouw bepaalt.
Maar je kan het ook vertalen naar:
De tempo van de langzaamste bepaalt.
Ik ben minder kritisch en sneller denk ik haha :tongueout:

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Dit soort partys zijn er veel in de gay wereld. Ik vind het altijd erg relaxt. Er komen mannen stellen en mannen alleen. Het mixt altijd prima. En de nachten zijn erg genoeglijk 😀🥳👍
Geen ervaring mee. Wel hier wat geschreven over de swingscene. Hoe is dat in de gayscene? Hebben de stellen dezelfde etiquette? (las dat woord ergens en vond 't eigenlijk beter klinken dan 'onbeschreven regels)

Ik heb het idee dat er echt heel veel sex is. Klopt dat? Of zijn er ook genoeg andere momenten..chilen..ouwehoeren...gesprekken..knuffelen..roken..masseren etc

Meterof2

Newbie
Geen ervaring mee. Wel hier wat geschreven over de swingscene. Hoe is dat in de gayscene? Hebben de stellen dezelfde etiquette? (las dat woord ergens en vond 't eigenlijk beter klinken dan 'onbeschreven regels)

Ik heb het idee dat er echt heel veel sex is. Klopt dat? Of zijn er ook genoeg andere momenten..chilen..ouwehoeren...gesprekken..knuffelen..roken..masseren etc
Daar ben ik eigenlijk ook erg benieuwd naar😊

Frenk070

Experimenterende gebruiker
De mannen komen in eerste instantie voor de seks. En de chems helpen om een lekkere sfeer te creëren. Behalve de seks zijn er ook momenten dat er met elkaar gepraat wordt. Meestal worden ervaringen uitgewisseld. Dat praten wordt vaak gecombineerd met knuffelen. En dat kan ook heel intiem zijn. Ik kan daar erg van genieten. Na verloop van tijd krijg ik weer zin in seks en ga je met een of meer mannen spelen. De sfeer is wat mij betreft geil, knus, relaxt en ieders genot lijkt gevoeld te worden.
Meestal is er een die bij houdt wat iedereen gebruikt. Dat is vaak iemand die liever kijkt dan mee doet
Ik ben iemand die gewoon lekker bezig gaat en er niet zoveel over te vertellen heeft. Want het lekkere chemseksen kan ik niet zo goed onder woorden brengen.

Zeehond

Wijs gebruiker
Ik ben minder kritisch en sneller denk ik haha :tongueout:
Maar als ik je goed begrijp staat je vrouw er wel voor open. Dat is al een goed begin. Nu alleen nog de juiste gelegenheid vinden.
Mijn vrouw is nog niet zo ver, maar ik respecteer dat uiteraard. Ik ga het niet stiekem doen.
Ik heb wel die nieuwsgierigheid. Wel zal ik altijd een bepaalde klik willen hebben.

Meterof2

Newbie
De mannen komen in eerste instantie voor de seks. En de chems helpen om een lekkere sfeer te creëren. Behalve de seks zijn er ook momenten dat er met elkaar gepraat wordt. Meestal worden ervaringen uitgewisseld. Dat praten wordt vaak gecombineerd met knuffelen. En dat kan ook heel intiem zijn. Ik kan daar erg van genieten. Na verloop van tijd krijg ik weer zin in seks en ga je met een of meer mannen spelen. De sfeer is wat mij betreft geil, knus, relaxt en ieders genot lijkt gevoeld te worden.
Meestal is er een die bij houdt wat iedereen gebruikt. Dat is vaak iemand die liever kijkt dan mee doet
Ik ben iemand die gewoon lekker bezig gaat en er niet zoveel over te vertellen heeft. Want het lekkere chemseksen kan ik niet zo goed onder woorden brengen.
Klinkt goed zeg 😊

Rivalrie

Badass junkie
Maar als ik je goed begrijp staat je vrouw er wel voor open. Dat is al een goed begin. Nu alleen nog de juiste gelegenheid vinden.
Mijn vrouw is nog niet zo ver, maar ik respecteer dat uiteraard. Ik ga het niet stiekem doen.
Ik heb wel die nieuwsgierigheid. Wel zal ik altijd een bepaalde klik willen hebben.
Ja klopt :)

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Damn, echt bijhoudt? Wat lief...
Eerder noodzaak.
Wat als het met pietje fout gaat..wat heeft die.op..als.hij wegzakt door de G vraagt dat een heel.andere manier van handelen dan als hij alleen Coke op.had...dan bel je direct 112.

Het blijft verantwoordelijk ermee omgaan.
Als er 4 ghb willen doe dat dan tegelijk om 01.00
Als jantje om 2.00.een nieuwe.ronde wil..zo kan je een overdosis voorkomen. Gewoon allemaal 2 uur wachten
Als jantje 3.0.ghb neemt, dat heel goed terug valt maar daarna wil hij voor 4.0.gaan..
Of.er word een pil genomen
.en na.de bekende 'ik voel niks'... etc om dat soort dingen dus.

De rest tikt je dus op een prettige manier op de vingers als je het zelf niet inziet.

Als je lang bezig bent kan het behoorlijk confronterend zijn.te zien wat je allemaal gebruikt..dat is goed en daar leer je van. Als iemand elke keer uppers en downers gebruikt kunnen anderen aan hem ook een hoop verklaren en nog wat leren.

Over het algemeen is er.geen reden om het niet te doen.
En als ik ergens zou komen waar ze dat voor mietjes vinden, ben ik direct weer weg.

Toevoeging: dit is hoe het gaat bij swingers.onderling en bij chemseksparty's(enkel homo's) Ik weet niet of daar altijd alles wordt bijgehouden. Ik neem aan van wel en anders lees ik het graag :)

Laatst bewerkt:

Flualhamdulillam

Badass junkie
Eerder noodzaak.
Wat als het met pietje fout gaat..wat heeft die.op..als.hij wegzakt door de G vraagt dat een heel.andere manier van handelen dan als hij alleen Coke op.had...dan bel je direct 112.

Het blijft verantwoordelijk ermee omgaan.
Als er 4 ghb willen doe dat dan tegelijk om 01.00
Als jantje om 2.00.een nieuwe.ronde wil..zo kan je een overdosis voorkomen. Gewoon allemaal 2 uur wachten
Als jantje 3.0.ghb neemt, dat heel goed terug valt maar daarna wil hij voor 4.0.gaan..
Of.er word een pil genomen
.en na.de bekende 'ik voel niks'... etc om dat soort dingen dus.

De rest tikt je dus op een prettige manier op de vingers als je het zelf niet inziet.

Als je lang bezig bent kan het behoorlijk confronterend zijn.te zien wat je allemaal gebruikt..dat is goed en daar leer je van. Als iemand elke keer uppers en downers gebruikt kunnen anderen aan hem ook een hoop verklaren en nog wat leren.

Over het algemeen is er.geen reden om het niet te doen.
En als ik ergens zou komen waar ze dat voor mietjes vinden, ben ik direct weer weg.
Nee ik kan het alleen maar met je eens zijn! Zoals ik al zei, echt een goed initiatief. Ondanks mijn geaardheid nog nooit in zo’n tent terecht gekomen hahaha, het trekt me totaal niet!
Maar ben blij dat mensen die de behoefte hebben een plekje hebben, mét veiligheidsmaatregelen! Super hahaha

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Nee ik kan het alleen maar met je eens zijn! Zoals ik al zei, echt een goed initiatief. Ondanks mijn geaardheid nog nooit in zo’n tent terecht gekomen hahaha, het trekt me totaal niet!
Maar ben blij dat mensen die de behoefte hebben een plekje hebben, mét veiligheidsmaatregelen! Super hahaha
Je bent homo?
Maar je gebruikt wel toch, combineer je dat weleens met drugs? Niet die feesten uiteraard, gewoon met zijn 2

Flualhamdulillam

Badass junkie
Je bent homo?
Maar je gebruikt wel toch, combineer je dat weleens met drugs? Niet die feesten uiteraard, gewoon met zijn 2
Heb geen relatie. Als ik seks heb doe ik dat zonder drugs. Wil ik eigenlijk ook zo lang mogelijk zo houden, op wat experimenteren na misschien.
Seks moet puur ook nog leuk blijven, en ik denk dat je dat een beetje verpest door het te vaak met drugs te doen, want dat is toch echt wel heel anders. Klaarkomen op een XTC-piek lijkt me echt het beste wat er bestaan! Maar goed, normale seks gaat dat nooooit evenaren.
Wel een keer dronken en stoned seks gehad haha, maar dat stelt niets voor.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Seks moet puur ook nog leuk blijven, en ik denk dat je dat een beetje verpest door het te vaak met drugs te doen, want dat is toch echt wel heel anders.
Dat denk ik ook
Daarom maakte ik er altijd een heel weekendje van: mooie kleding, lampjes,projectors,live sets beelden, muziek.
Op die manier heb ik normale.sex nooit vergeleken met wapsex. Wapsex verlang ik alleen naar als ik in zo'n setting ben of creëer.

Maar je insteek is goed. Het gaat weleens mis ja..vooral met singles, die het daten dan snel associëren met gebruiken.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Op die manier heb ik normale.sex nooit vergeleken met wapsex. Wapsex verlang ik alleen naar als ik in zo'n setting ben of creëer.
Ah nee daar kan ik wel inkomen! Echt een special occasion van maken als het waren. Dat zou het vast wel leuk houden! Is dat hoe je het bedoelt?

Maar je insteek is goed. Het gaat weleens mis ja..vooral met singles, die het daten dan snel associëren met gebruiken.
Ja dat zie ik niet zo snel gebeuren bij mij eerlijk gezegd... Naast dat ik totaal niet bezig ben met daten atm, ik hou mijn drugsgebruik lekker achterwegen tot het iets serieus zou worden.

Frenk070

Toch moet je dat eens proberen. 👍😀

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik heb toch wel een bijzonder gevoel hebben bij iemand, anders lijkt seks me totaal niet leuk eerlijk gezegd... Enige situatie dat ik het zou doen, is zwaar onder drugs🤣 maar door diverse redenen begin ik er zo al helemaal niet aan.
Waar begin je niet aan,.sex?
Of een feest?
I'm confuses

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik heb toch wel een bijzonder gevoel hebben bij iemand, anders lijkt seks me totaal niet leuk eerlijk gezegd... Enige situatie dat ik het zou doen, is zwaar onder drugs🤣 maar door diverse redenen begin ik er zo al helemaal niet aan.
Wat zijn die redenen, gewoon benieuwd hoor?

Een zeer enkele keer als 3e persoon tijdens een date, maar verder heb ikk het ook al 6 jaar niet gedaan. Vind ik helemaal prima. Ben niet op zoek maar het zal vast weleens op m'n pad komen..zeker als oa crazyland weer gaat starten

Flualhamdulillam

Badass junkie
Wat zijn die redenen, gewoon benieuwd hoor?
Geen probleem, ben zelf even nieuwsgierig hahaha.
Ten eerste vind ik drugs en seks dus al een dingetje zoals ik had uitgelegd. Maar ik zou het nog veel naarder vinden dat ik straks met mijn partner minder kan genieten van seks, omdat ik onvoorstelbaar geweldige seks heb gehad met zo goed als vreemden... Zou ik zonde vinden!
Ik ben nog nooit in zo’n ‘seksclub’ geweest dus hoe het met veiligheid zit weet ik niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat ik me niet heel erg op mijn gemak zou voelen in zo’n setting terwijl ik zwaar onder invloed ben. Dingen als drogeren enzo, daar zou ik bang voor zijn. Maar wederom, misschien is dat helemaal ten onrechte, ben er nooit geweest!
Daarnaast speelt ook mee: you can’t think straight on drugs(wel gay dus 🤣 maar nee je snapt wat ik bedoel)... Dikke kans dus dat ik de volgende ochtend wakker zou worden en denk: wat heb ik lopen doen... Als ik überhaupt nog alles weet haha!

Wilde dit eigenlijk als reden geven eerst maar ik weet eigenlijk niet hoe het eraan toe gaat... Gebruikt iedereen een condoom?

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ja iedereen gebruikt een condoom in parenclubs.
En ze liggen ook net zoals hygiënische doekjes.voor iedereen beschikbaar in de.sexkamers.

Ik.wil.je absoluut niet overtuigen. Maar waar jij bang voor bent gebeurt ik zou bijna zeggen.. absoluut nie
A als.je zo waus bent word je meegenomen door de clubeigenaar om tot zinnen te komen soms is het even afkoelen maar verkoeling en EHBO kan ook.
Daarna word je verzocht de club te verlaten. Zo waus word niet getolereerd ook niet op dansfeesten

B als je teveel van de wereld zullen ze beslist geen sex met je hebben..eerder voor je zorgen. Gedrogeerd word je juist niet..

Ik heb het hier over parenclubs en erotische.feesten, dansfeesten met dark/sexroom en afters/swingdates
Ik heb geen ervaring.met.chemseks(dates voor homo's en gebruik)

Druggie86

Newbie
Ok soms leer je wat. Wist ik veel dat wapsex sex onder invloed was. Als ik van 2 dingen wel wat weet is het drugs en sex. Cool kan ik wap dates gaan toevoegen op mijn datingprofiel.

Als je een keer compleet trippy sex wil 1P-LSD. Met een goeie vertrouwde bekende. En vergeet vooral geen eetbare bodypaint te halen

Laatst bewerkt:

Rozekoekje

Voor wij de kids hadden deden we dat ongeveer eens per 2 maanden.. een paar XTC pillen bestellen, matras op de grond, leuk pakje aan, beetje chatten, muziekje aan en gaan.
Die avonden waren hemels, even helemaal in elkaar op, relaxed tot en met, prachtige gesprekken en heerlijke sex ♥️
Ik had een paar dagen nodig om bij te komen daarna, maar het was het waard. Memorabele avonden waren dat 🙂

Ik heb nog nooit iets gebruikt op een feestje of iets dergelijks. Op de een of andere manier trekt me dat niet, vind ik het eng.. ik kan van het matras naar de wc onderweg al een paar keer flauwvallen, laat staan als ik ergens anders ben..

Wapster

Newbie
Heb zelf nog niet veel ervaring met drugs tijdens de sex. Wel enkele jaren zonder drugs leuke avonturen beleeft in het swingerswereldje.

Sinds kort aan het experimenteren met m'n huidige vriend. Gewoon met z'n tweetjes. Swingen gaat met deze niet gebeuren, die hou ik voor mezelf 😜 1e x deden we ghb icm pep. De details hou ik lekker ff voor mezelf. Ging er heerlijk wild, hard en vies aan toe. Ik hou er echt van. Maar hij is in nuchtere toestand bang dat hij te vrouwonvriendelijk wordt (de lieverd ❤️) en dan kan die zich lastiger laten gaan.

Maar dan de day(s) after, poeh dan merk je toch echt wel dat je tegen de 40 loopt en geen 20 meer bent. 😅 Een maand later alleen een beetje g gebruikt. Was echt hemels en de volgende dag(en) nergens last van. Heerlijk. Was wel een beetje bang dat het daarna zonder tegen zou vallen. Maar dat is gelukkig niet het geval.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Nog nooit nuchter geswingd. Wel alcohol,?
Was nuchter vanzelfsprekend of bewust.
En ben je er niet benieuwd naar.
Excuus als.de vragen teveel zijn :)

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Heb zelf nog niet veel ervaring met drugs tijdens de sex. Wel enkele jaren zonder drugs leuke avonturen beleeft in het swingerswereldje.

Sinds kort aan het experimenteren met m'n huidige vriend. Gewoon met z'n tweetjes. Swingen gaat met deze niet gebeuren, die hou ik voor mezelf 😜 1e x deden we ghb icm pep. De details hou ik lekker ff voor mezelf. Ging er heerlijk wild, hard en vies aan toe. Ik hou er echt van. Maar hij is in nuchtere toestand bang dat hij te vrouwonvriendelijk wordt (de lieverd ❤️) en dan kan die zich lastiger laten gaan.

Maar dan de day(s) after, poeh dan merk je toch echt wel dat je tegen de 40 loopt en geen 20 meer bent. 😅 Een maand later alleen een beetje g gebruikt. Was echt hemels en de volgende dag(en) nergens last van. Heerlijk. Was wel een beetje bang dat het daarna zonder tegen zou vallen. Maar dat is gelukkig niet het geval.
Mag ik vragen hoe jullie in de swingerswereldje terecht zijn gekomen,? Ik.ken de.opties
-SDC
-door specifieke sansfeesten met.een grote.doelgroep.swingers
-via.via..dat swingstel.heeftzijj eigen.vriendenclub en die weer.ook.en zo.rolt.het balletje.

Of.is het bij jullie.anders.gegaan?
Ik.zou het niet kunnen nuchter. Ben ik.3.jaar.bezig.mezelf op.mn gemak te voelen ipv de.date beleven.
Leuk.eens te.lezen dat iemand het nuchter deed.en.dat je wel thuisfeestjes doet met.je partner. Monogaam en wappen.in een "swing"vibe ofzo?
Jeweetwel

De.kamer.sfeervol.make.eventueel.muziek. mooie lampjes of doen jullie daar niet aan?

Verder geen vragen🙈

Rivalrie

Badass junkie
Mag ik vragen hoe jullie in de swingerswereldje terecht zijn gekomen,? Ik.ken de.opties
-SDC
-via.via..dat swingstel.heeftzijj eigen.vriendenclub en die weer.ook.en zo.rolt.het balletje.

Ik.zou het niet kunnen nuchter. Ben ik.3.jaar.bezig.mezelf op.mn gemak te voelen ipv de.date beleven.
Leuk.eens te.lezen dat iemand het nuchter deed.en.dat je wel thuisfeestjes doet met.je partner. Monogaam en wappen.in een "swing"vibe ofzo?
Jeweetwel

De.kamer.sfeervol.make.eventueel.muziek. mooie lampjes of doen jullie daar niet aan?

Verder geen vragen🙈
Mijn partner en ik stonden op het punt om te beginnen met swingen en toen werd zij zwanger :tongueout: tot nu toe niet meer van gekomen.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik heb ooit op een feest een hoogzwangere vrouw zien staan en dansen. Blote buik
Probeer niet snel te oordelen maar dit..

Wapster

Newbie
-SDC

Jeweetwel

Verder geen vragen🙈
Zo dat zijn een hoop vragen haha, ga m'n best doen ze allemaal te beantwoorden..

Het eerste begin ligt al in m'n (vroege) puberteit. Ik ben heel beschermend opgevoed, werd overal bang voor gemaakt. Ging bijna nooit uit tot mn 18e, met 17 jaar pas m'n eerste vriendje. 's Avonds op bed keek ik dan stiekem naar programma's als jambers waar swingen en parenclubs regelmatig voorbij kwamen. Toen vond ik dat al reuzeinteressant. Na een aantal mislukte relaties waarbij we nooit over zoiets gehad hebben kwam ik bij mijn ex man. Was met m'n zwangerschap de laatste weken aan bed gekluisterd en terwijl hij aan het werk was zat ik hele dagen op internet. Dingen erover te lezen op forums. Via een forum kwam ik in gesprek met iemand, en via hem op een site terecht. Toen onze jongste dochter 6 maanden was heb ik mijn ex verteld dat ik daar heel nieuwsgierig naar was en toen hebben we ons aangemeld.

We zijn naar meetings van die site geweest, zowel met als zonder sex. Op die site waren meer oudere stellen, maar in onze tijd een stuk of 20 stellen van onze leeftijd die ook in de ontdekkingsfase zaten. Vrijwel allemaal mensen die niet wappen. Het wappen werd ook afgedaan als iets "slechts" dus wij kwamen alleen op drugsvrije feestjes.

Het was dan ook niet altijd naar m'n zin hoor. Te weinig actie, veel stellen willen alleen VV. Ging liever naar een club. Als andere mensen om je heen liggen, kom je zelf ook automatisch wel in een soort flow. Thuisdates ook gedaan maar die vond ik te geforceerd. Nu klinkt het best wel negatief maar heb ook leuke avonden met mooie en fijne dingen meegemaakt.

Andere mensen begonnen ook te merken dat ik degene was die het voortouw nam. Mijn ex was extreem kieskeurig. Ik kan het ook niet met iedereen hoor, maar je hoeft er niet verliefd op te worden, het gaat om de sex. Daar had hij wat moeite mee en andere mensen werden daar ongemakkelijk van, aangezien bijna altijd de mannen dingen onderling regelen.

Beetje lang verhaal geworden maar de conclusie is denk ik dat swingen een stuk makkelijker is als je lekker Wappie bent. 😂

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Question..
Voor een normaal budget beginnen met je 'wapkoffer' de basics..

Iemand een aanrader?
Een mooie projector van 30 euro?
Of iets.anders wat een.donkere.kamer meteen een vibe geeft?

Je had ook leuke ledstrips bij de action

Helaas niet meer.

En weet iemand wat ik bedoel.met sprietjes lamp?Een lamp met een handvol sprietjes..aan het uiteinde van zo'n sprietje zit een gekleurd lampje. Gewoon los valt bij als.een cirkel wijder

Heerlijk.om beetje mee te spelen en voelen en mooi.om naar te kijke!
(Doe dit.met open mond en opgewonden kreetjes van plezier alleen onder invloed met belijkgestemden.. nuchter op klaarlichte dag komt het wat retard over..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan