Wappen, Chemseks

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

CuriousExplorer

Badass junkie
Question..
Voor een normaal budget beginnen met je 'wapkoffer' de basics..

Iemand een aanrader?
Een mooie projector van 30 euro?
Of iets.anders wat een.donkere.kamer meteen een vibe geeft?

Je had ook leuke ledstrips bij de action

Helaas niet meer.

En weet iemand wat ik bedoel.met sprietjes lamp?Een lamp met een handvol sprietjes..aan het uiteinde van zo'n sprietje zit een gekleurd lampje. Gewoon los valt bij als.een cirkel wijder

Heerlijk.om beetje mee te spelen en voelen en mooi.om naar te kijke!
(Doe dit.met open mond en opgewonden kreetjes van plezier alleen onder invloed met belijkgestemden.. nuchter op klaarlichte dag komt het wat retard over..

Je vergeet een lavalamp.

Flualhamdulillam

Badass junkie
En weet iemand wat ik bedoel.met sprietjes lamp?Een lamp met een handvol sprietjes..aan het uiteinde van zo'n sprietje zit een gekleurd lampje. Gewoon los valt bij als.een cirkel wijder
Ja zeker! Het zijn volgensmij glasvezels die licht van de ene uiteinde van het sprietje kunnen verplaatsen naar het andere uiteinde. De lamp is er waarschijnlijk 1tje, in de basis van het apparaat. Die sprietjes dienen alleen als een soort rietjes waardoor het licht beweegt.

Msloverdj

Wijs gebruiker
@Flualhamdulillam

Yes!!.super flual.
Hoe weet je dat? Of heb je er stiekem.snachts ook 1?

Fiber lamp

Spot goedkoop te vinden. Bij wish en Ali etc..
Heb liever een Nederlandse webwinkel

Bijlagen

• Screenshot_20210810-033658_Wish.jpg
    Screenshot_20210810-033658_Wish.jpg
    130,2 KB · Weergaven: 3

Msloverdj

Wijs gebruiker
Ja zeker! Het zijn volgensmij glasvezels die licht van de ene uiteinde van het sprietje kunnen verplaatsen naar het andere uiteinde. De lamp is er waarschijnlijk 1tje, in de basis van het apparaat. Die sprietjes dienen alleen als een soort rietjes waardoor het licht beweegt.
Dan ben jij misschien ook de persoon die deze kent:

Ken het van musea en ooit een kleinere thuis gezien.
Het is een doorzichtige bol meter gekleurde(?) Bewegende 'electra streepjes)
Als je je hand erop legt gaan ál die lijntjes naar je vingertoppen..

Msloverdj

Wijs gebruiker
Je vergeet een lavalamp.
Goede!
Zag een poos geleden een hele grootte, kidsproof.
Dus geen glas maar plastic en word nooit te heet.
Kidsproof=klunsproof.
Voor rondzwierende ledematen of mensen die knetterwaus en toch met enige dignity de wc in rechte lijn proberen te bereiken.

Vind ze klein ook leuk.maar heb geen 100 stopcontacten. Dus Giants zijn welkom hier!

Msloverdj

Wijs gebruiker
Ziet er mooier uit op de foto dan in het echt ben ik bang 🤣
Het licht wat uit het sprietje komt heeft voornamelijk 1 richting. Het uiteinde zal dus vooral gewoon dim zijn of uit lijken te staan vanaf meeste perspectieven bekeken.
Hmmm..zou mijn bewondering dan meer aan m'n snoepgoed liggen:grin:

Maar Wish etc.weten van een vuilniszak nog een fashionista Galapak.te.maken.
Of het gebruik van fake foto's..

Msloverdj

Wijs gebruiker
Question..
Voor een normaal budget beginnen met je 'wapkoffer' de basics..

Iemand een aanrader?
Een mooie projector van 30 euro?
Of iets.anders wat een.donkere.kamer meteen een vibe geeft?

Je had ook leuke ledstrips bij de action

Helaas niet meer.

Heerlijk.om beetje mee te spelen en voelen en mooi.om naar te kijke!
(Doe dit.met open mond en opgewonden kreetjes van plezier alleen onder invloed met belijkgestemden.. nuchter op klaarlichte dag komt het wat retard over..
Thanks voor de like @Zeehond

En nu nog je reactie :grin: met jouw wishlist.. of ben je tevreden met je sfeerverhogende wapitems?:kissingheart: livesets ook welkom! Die eerder in ander topic.snel verloren gingen.

Zeehond

Wijs gebruiker
En nu nog je reactie :grin: met jouw wishlist.. of ben je tevreden met je sfeerverhogende wapitems?:kissingheart: livesets ook welkom! Die eerder in ander topic.snel verloren gingen.
Haha, je daagt me uit. Nou, een 'wapkoffer' heb ik niet, want wij 'wappen' niet. Wij hebben wel af en toe samen magische avonden onder invloed van drugs, maar nooit met anderen. Nou ja, wel met anderen, maar we hebben geen sex met anderen. Ik ken die wereld niet, ben hooguit wat nieuwsgierig hoe dat er aan toe gaat, maar wil dit alleen eens mee maken als mijn vrouw dit ook wil en die heeft er nu geen behoefte aan. Ik voel ook geen behoefte, eerder dus nieuwsgierigheid.

Maar wij maken het natuurlijk altijd wel speciaal. Kinderen weg, grote bank voor ons zelf, dekbed naar beneden, donker maken, wierook staafjes, waxine lichtjes etc.
Een kan met water op tafel met glazen, wat sex speeltjes natuurljik....
Van mijn beste vriend heb ik zo'n mooie led lamp gekregen die op de muur schijnt en die hij zelf ook thuis heeft. Vanwege vakantie nog geen tijd gehad om te proberen.
Zo'n sprietjeslamp die jij bedoelt had onze zoon, maar die ging wel snel stuk volgens mij, wel heel mooi als je je hand er op deed; ook geschikt voor LSD, truffels etc.!
We zijn wel tevreden eigenlijk met onze bestaande sfeerverhogende items.

Wij houden allebei van techno, dus we zoeken voor zo'n avond wel een paar leuke sets uit, die we via Youtube of soundcloud luisteren en kijken.
Laatste keer vond ik Youtube beeld afleiden, dus hebben we alleen geluisterd zonder beeld, maar met LSD wil je juist wel beelden zien.
Denk dat we vrij voorspelbare sets luisteren; ik noem er een paar:
-Boris Brejcha Tomorrowland 2018
-Charlotte de Witte Awakenings ADE 2019
-Adam Beyer Awakenings 2017
-Charlotte de Witte (KNXT Stage) Tormorrowland 2019.
En nog veel meer natuurlijk!!!

Ik vind het leuk om weer nieuwe muziek te ontdekken, dus hoor graag als je goede tips hebt!

Ga jij binnenkort naar zo'n WAP feest, want je bent je goed aan het voorbereiden!
Wij hebben a.s. zaterdag een thuis feestje bij onze beste vrienden. Daar blijven we ook slapen en die avond gaan we zeker dansen en hebben we alle 4 een techno set uitgezocht, zodat het voor ieder wat wils is. We gaan zeker lekker dansen, maar er komen geen matrasjes op de grond haha.
We zullen zeker wat nemen, ik verwacht XTC of we gaan voor het eerst 6-apb testen. En de lachgastank gaat mee :grinning:

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan