Wasted

Tomaat

Bewuste gebruiker

Wie gaat hier naartoe?
Line-up is in ieder geval :hearteyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"

Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith :hearteyes:

Tomaat

Bewuste gebruiker
OnderDeEik zei:
Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"

Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith :hearteyes:

Sorry voor de teleurstelling :grin:
Line-up is inderdaad vet, B-complex vind ik ook zeer goed!

luchtigtoetje

Badass junkie
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is :grin:

edit: laat maar, ik was weer is blind :tearsofjoy:

luchtigtoetje

Badass junkie
Tomaat zei:
luchtigtoetje zei:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is :grin:

edit: laat maar, ik was weer is blind :tearsofjoy:

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

In the city of Ghent babay!

ik ga het is even overleggen met de baas in huis, mn vriendin. Ik vind dit wel echt superdik zeg! alleen het word wel een drugsloze avond voor mij dan.. en dat vind ik weer wat minder :)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Tering zieke line-up, B-Complex, SPL, Bar9. :rock:
Ik hoop dan dat ik tijd en geld heb, het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan!

Tomaat

Bewuste gebruiker
DamienDope zei:
Tering zieke line-up, B-Complex, SPL, Bar9. :rock:
Ik hoop dan dat ik tijd en geld heb, het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan!

Voor zoiets moet je tijd maken. Met geld ligt dat natuurlijk iets moeilijker.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik ging eerst niet gaan, vorig feestje in die zaal 2 weken geleden zwaar verneukt door de politie, dubstep feestjes commercieel, veel echt jonge mesnen. Maargoed, ik ga present zijn :rock:.

Maar ik heb wel nog geen ticket, like always :flushed:

Tomaat

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
Ik ging eerst niet gaan, vorig feestje in die zaal 2 weken geleden zwaar verneukt door de politie, dubstep feestjes commercieel, veel echt jonge mesnen. Maargoed, ik ga present zijn :rock:.

Maar ik heb wel nog geen ticket, like always :flushed:

Om diezelfde reden ging ik ook eerst afzeggen. Zoals dubstepic mag het sowiso niet worden...
Maar ik hoop dat het anders gaat zijn. Ik reken er eigenlijk op :grin: :rock:
Volgens de facebookgroep waren er gisteren nog kaarten in Fnac, maar online kan ook nog altijd denk ik...

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Fucking hell, 3 maanden regel met xtc. Ik had veel liever dan zonder pillen dubstepic gedaan en nu morgen pille, of op wasted. :smilingimp:. Er zijn gewoon te veel feestjes. Ben jij naar dubstepic geweest?

Tomaat

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
Fucking hell, 3 maanden regel met xtc. Ik had veel liever dan zonder pillen dubstepic gedaan en nu morgen pille, of op wasted. :smilingimp:. Er zijn gewoon te veel feestjes. Ben jij naar dubstepic geweest?

Ja ik breek de 3 maandenregel ook helaas, is geleden van op nieuwjaar en de volgende keer zal voor in de paasvakantie zijn. Moet wel eens kunnen ...
Neen dubstepic niet, wel vrienden van me. Even... :grin:
Jij problemen gehad?

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Via via gehoord dat er razzia ging zijn, net voor de razzia naar buiten gegaan. Feest om half vier al verneukt, wat xbox gespeeld bij vrienden en jointjes roken en lekkere mdma gesprekken hebbe. Maar twas vooral het feest dat me echt zo'n 'verspilling' van mdma-ervaring was. Als je een beetje uit je dak ging dan keken mensen al naar je van DIE JONGEN HEEFT DRUGS OP en zie je mekaar aanstoten en naar je kijken, dan staan ze zo stil te staan en naar je te kijken :angry: fucking buzzkill. De security was echt klote, je kon niet eens rustig een jointje draaien in de zaal. Wtf? Teveel kleine kinderen( dan bedoel ik echt 14-15), TMF standje. Heb van vrienden gehoord dat ze toen het gesloten werd niet meer naar toiletten mochten, en ook niet naar buiten. Dus staan pissen in de gang :confused:. Veel te veel geld.

Gewoon verspilling dus

Tomaat

Bewuste gebruiker
Nja dat komt voor 100% overeen met wat ik gehoord heb... Ze hebben zich niet bepaald populair gemaakt. de popo's...
Ik twijfel eraan om op de kristallen te gaan op Wasted...

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Een vriend dat iemand kent dat bij de politie werkt. Heb het trouwens ook al gehoord van een andere persoon die een familielid bij de politie heeft. Het klinkt erg roddelig allemaal maar zij zeiden de vorige keer precies hetzelfde en zelf het uur van de controle was juist..Achja ik vraag aan hem of hij het absoluut zeker is en hij zegt ja. Het feest wordt niet stilgelegd maar verwacht je maar (alweer) aan heksenjacht op drugsgebruikers ( blowers inclu).

Sjah..

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Bassix Artificial
minder goe nieuws:tongueout:olitie gaan komen vanaaft met drugshonden!laat jullie drugs thuis aub anders zal hetzelfde worden als dubstepic en dat willen wij niet.ze zullen lichten aandoen ensound uitzetten en rondwandelen met hub honden

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Superhomoseksueel.

Ik ga gewoon wat lsd nemen, en mijn ket meenemen en hopen dat de honden dat niet ruiken.
Héé maar nu weet ik wel zeker dat die vriend zijn waarschuwingen voor controles 100% juist zijn, 2x waarschuwing gekregen en 2x erop :) . Zouden honden ket ruiken?

Tomaat

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
Superhomoseksueel.

Ik ga gewoon wat lsd nemen, en mijn ket meenemen en hopen dat de honden dat niet ruiken.
Héé maar nu weet ik wel zeker dat die vriend zijn waarschuwingen voor controles 100% juist zijn, 2x waarschuwing gekregen en 2x erop :) . Zouden honden ket ruiken?

De kans dat het honden zijn die effectief drugs ruiken is klein, meestal reageren ze op zenuwachtig zijn en van die dingen...

Euphoria_

Newbie
1. Op Dubstepic 2 was er géén razzia
2. Alles moest worden stilgelegd omdat een eikel van de security de politie had gelicht; te veel druggebruikers.
3. De organisators waren pissed as hell, en konden niks doen dan het feest afsluiten; of de politie ging binnenvallen en het feest zelf stopzetten.
4. Het is niet omdat het een dubstepfeest is dat drugs daar legaal is;
wees toch slim, en krul je joint midden in het publiek of op toilet, en NIET langs de kant, waar de security om de 2 seconden passeert.
5. Iedereen vergeet hoe ziek het feestje wel niet was VOOR alles stopgezet werd.
6. De kleine kinders zijn gewoon lachwekkend, en nergens om je in druk te maken
7. Wasted was ook wel dik feest :)

Bovenaan