OnderDeEik zei:Ik al helemaal
"Wat?Wat?Wat? Een vervolg op de Wasted breakcore feestjes?"
Niet dus, maar dit ziet er ook wel erg goed uit.
SPL en Drumsound & Bassline Smith![]()
luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
edit: laat maar, ik was weer is blind![]()
Tomaat zei:luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
![]()
![]()
In the city of Ghent babay!
luchtigtoetje zei:Tomaat zei:luchtigtoetje zei:daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn dit is dik. ik ga toch maar is kijken waar en wanneer dit is
![]()
![]()
In the city of Ghent babay!
alleen het word wel een drugsloze avond voor mij dan.
DamienDope zei:Tering zieke line-up, B-Complex, SPL, Bar9.![]()
Ik hoop dan dat ik tijd en geld heb, het lijkt me echt geweldig om daar naar toe te gaan!
Sadpanda zei:waarschijnlijk wel aanwezig.![]()

aanwezig op reverze!Intoxication zei:Niet aanwezig: reverze sportpaleis antwerpen, dikke show![]()
.NorthernLightBE zei:Ik ging eerst niet gaan, vorig feestje in die zaal 2 weken geleden zwaar verneukt door de politie, dubstep feestjes commercieel, veel echt jonge mesnen. Maargoed, ik ga present zijn.
Maar ik heb wel nog geen ticket, like always![]()
NorthernLightBE zei:Fucking hell, 3 maanden regel met xtc. Ik had veel liever dan zonder pillen dubstepic gedaan en nu morgen pille, of op wasted.. Er zijn gewoon te veel feestjes. Ben jij naar dubstepic geweest?

NorthernLightBE zei:Er komt weer een drugscontrole op wasted dat 2uur in beslag gaat nemen, zoals op dubstepic
![]()
Bassix Artificial
minder goe nieuwsolitie gaan komen vanaaft met drugshonden!laat jullie drugs thuis aub anders zal hetzelfde worden als dubstepic en dat willen wij niet.ze zullen lichten aandoen ensound uitzetten en rondwandelen met hub honden
NorthernLightBE zei:Superhomoseksueel.
Ik ga gewoon wat lsd nemen, en mijn ket meenemen en hopen dat de honden dat niet ruiken.
Héé maar nu weet ik wel zeker dat die vriend zijn waarschuwingen voor controles 100% juist zijn, 2x waarschuwing gekregen en 2x erop. Zouden honden ket ruiken?
Lijkt me wel een uitstekende mindset om acid te droppen. Heel de avond para lopen omdat de rozzers elk moment kunnen binnenvallen.NorthernLightBE zei:Ik ga gewoon wat lsd nemen