A
Anonymous
Gast
Ik ben van plan kwart over 11 anderhalve mdma pil te slikken, en strak staan tijdens het vuurwerk! helemaal lijp 
Wat ben jij van plan, qua drugs?
Wat ben jij van plan, qua drugs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zelfde als hem hier,alleen 2grcunt zei:wat pillen, weet niet hoeveel .. zie ik dan wel
en heb in ieder geval 1g sos![]()

speedsieweepy zei:Dit jaar met alcohol en een paar pilletjes het nieuwe jaar in gaan![]()
Bal0n zei:speedsieweepy zei:Dit jaar met alcohol en een paar pilletjes het nieuwe jaar in gaan![]()
Pas wel op he, alcohol en MDMA zijn niet echt gezond te combineren.
speedsieweepy zei:Bal0n zei:speedsieweepy zei:Dit jaar met alcohol en een paar pilletjes het nieuwe jaar in gaan![]()
Pas wel op he, alcohol en MDMA zijn niet echt gezond te combineren.
Ik zal oppassen, ik kijk altijd uit met combinaties hoor
![]()
caravanbezoeker zei:en balon wat is dat nou precies die pl amphetamine en die 2cb of zo hoe ziet het eruit en hoe neem je t in ?? khad er nog nooit van gehoord

caravanbezoeker zei:vaag hoe kom je aan die shit dan kneem niet aan van een dealer... ??
of is die vraag wat te persoonlijk ?
Hoezo kun je nou niet lopen dan ?WildChild zei:ik wil weer lopen man, damn, ik mis de vetste feesten -_-
Colaiuta zei:LSD+Speed=mijn medicijn![]()
Bal0n zei:Sowieso drank en blowerij. En ik denk 2C-B of 4-Fl-Amphetamine.
Bal0n zei:Het zijn beide witte poedertjes. Ik heb een bekende hoeveelheid die ik in water oplos en vervolgens heel mooi kan doseren. 2C-B is een tripmiddel en 4-Fl-Amphetamine is een upper met MDMA'achtige eigenschappen, alleen langer aanhoudend.
4-Fl-Amphetamine heb ik nog nooit gedaan though.
speedsieweepy zei:Hoezo kun je nou niet lopen dan ?WildChild zei:ik wil weer lopen man, damn, ik mis de vetste feesten -_-
caatje zei:tja das minder, maar als je nu in een rolstoel stapt dan heb je wel overal de beste plaatsen. Aangezien je nu een tijdelijke handicap hebt ....