Wat ben jij van plan dit jaar met oud & nieuw?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Gast
Ik ben van plan kwart over 11 anderhalve mdma pil te slikken, en strak staan tijdens het vuurwerk! helemaal lijp :O

Wat ben jij van plan, qua drugs?

uitgaan en voor drugs weet ik het nog niet.. ofwel wordt het veel zuipen en wa smore ma mdma heb ik ook wel eens zin in

hm,ik kreeg t aangeboden voor 2e kerstdag,ben blij dat ik t niet gedaan had.
die paddo' s waren genoeg voor me.
en naar wat ik van de mensen die t wel namen hoorde...was wel wat heftiger dan bij jou.

kga me zelf helemaal klem zuipen. Eerst voorzuipen smiddags en dan naar de kroeg van 5 tot 8 en dan later eff in me caravan chillen. Dan verder zuipen tot 12 uur. Wat coke bij wijze van een opkikkertje en weer verder zuipen en rellen op te dorp..

en balon wat is dat nou precies die pl amphetamine en die 2cb of zo hoe ziet het eruit en hoe neem je t in ?? khad er nog nooit van gehoord

caravanbezoeker zei:
en balon wat is dat nou precies die pl amphetamine en die 2cb of zo hoe ziet het eruit en hoe neem je t in ?? khad er nog nooit van gehoord

Het zijn beide witte poedertjes. Ik heb een bekende hoeveelheid die ik in water oplos en vervolgens heel mooi kan doseren. 2C-B is een tripmiddel en 4-Fl-Amphetamine is een upper met MDMA'achtige eigenschappen, alleen langer aanhoudend.

4-Fl-Amphetamine heb ik nog nooit gedaan though :).

caravanbezoeker zei:
vaag hoe kom je aan die shit dan kneem niet aan van een dealer... ??

of is die vraag wat te persoonlijk ?

Vreemde contactjes met mensen die het zelf maken in een lab :).

voor mij word het vast alcohol en misschien wat speed, vast en zeker ook wel paar hasj jointjes

ik wil weer lopen man, damn, ik mis de vetste feesten -_-

Bal0n zei:
Het zijn beide witte poedertjes. Ik heb een bekende hoeveelheid die ik in water oplos en vervolgens heel mooi kan doseren. 2C-B is een tripmiddel en 4-Fl-Amphetamine is een upper met MDMA'achtige eigenschappen, alleen langer aanhoudend.

4-Fl-Amphetamine heb ik nog nooit gedaan though :).

tja das minder, maar als je nu in een rolstoel stapt dan heb je wel overal de beste plaatsen. Aangezien je nu een tijdelijke handicap hebt ....

tja nieuwjaar,

dat moet wel sos wezen,
miss ook wa snoepjes,
wa tripjes,

eens voor een keer geen pep,

ma allemaal in beperkte mate nat, moet nog kunnen draaien ook, en te scheef gaat dat natuurlijk niet, dus snoepjes en lsd houden voor na het draaien,
daarna flashe, ga dan waarsch naar twee verschillende feestjes,

zal weer memorabel worden, en vooral dan de volgende dag,
met zo'n uitgeflashte kop en geen slaap het verplichte familiebezoek

gewoon een btje drinken en blowen op oud en nieuw zelf dan
oud en nieuw vier ik namelijk 2 keer dit jaar met 2 verschillende groepen vrienden :P
de 2e keer oud en nieuw hoop ik mdma te kunnen regelen
alleen de gast waarvan ik het zou krijgen zei ja die gast waarvan ik het fiks is er momenteel niet :x

Terug
Bovenaan