Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kaalkopje zei:wij krijgen vrienden op bezoek dus zal het wel blowen en zuupen worden
hehe leuk...psytrancer zei:voila, alles geregeld,
g sos, 0.5md, 3 trips, en genoeg drank op de loc zelf,
dit wordt een spetterend oudejaar
Rise en Shine!!psytrancer zei:België,
homecity Gent,
maar voor nieuwjaar afzakken naar brussel en dan tegen de ochtend evnetueel a'pen, i''ll see what the moment brings,
in brusel moek draaien in de chill, dus tot na die set alles rustig te houden, maar daarna, alle remmen los en we vliegen af op de party-dance-trance ervaring die me zowel bekend is,
vind je alleen op psy/goafeestjes, al die bekende gezichtje, iedereen de aant gaan is, géén enkel persoon die stilzit of het zou eens toevalligig boven een box moeten zijn,
af en toe buiten eens chill, wat frisse licht ademen, slokje water nemen (is bijna standaart op goa's da je eigen fles water mee binnen mag brengen, let ook wel op niet teveel water 1.5 op uut ofzo binnen spelen, bestzzn ook studies die bewijzen da je daar evengoe hypertensie van kan rijgen,
alles dus beetje in de gaten houden,
even te zwaar flippen snuifje sos, even te hard aan md-flashe drinkje water en wat rust langs de kant,
als je beetje op jezelf let kunnen dat nog de beste feestjes worden
hehe
Bollie zei:http://nameless-lan.be/fuckingnewyear.JPG
32 xtc pillen
5 gram speed
een popper, sigaretten en een durexje
weliswaar deel ik ook veel uit op nieuwjaar, dit is niet allemaal voor mij alleen hoor![]()

SpacingBen zei:
bij mij alleen toepasbaar voor het eerste..spacekonijn zei:KETAMINE KETAMINE
heerlijk slapen , geen kater , geen hersenbeschadigingen heerlijke drugs in 1 woord ": perfect