7-8€ normale prijs voor in belgiëElektronik_dynamite zei:\mushiemadness zei:voor 1 gram betaal ik verdome 7-8 euro
dat vind ik toch een redelijk normale prijs... voor in belgie
hier in de regio is een gram namelijk ook zoiets
maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het afgelopen jaar flink wat shops zijn gesloten
kk gemeente
minder als 4 ook nog...Jeller zei:7-8€ normale prijs voor in belgiëElektronik_dynamite zei:\mushiemadness zei:voor 1 gram betaal ik verdome 7-8 euro
dat vind ik toch een redelijk normale prijs... voor in belgie
hier in de regio is een gram namelijk ook zoiets
maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het afgelopen jaar flink wat shops zijn gesloten
kk gemeente
kerel dan wordt ge wel al serieus in de zak gezet hoor. meestal betaalt ge toch 4-6€ voor een gram hier.. kdenk da ik meestal 1.8 gram krijg voor een tientje en deftig gerief.. behalve hasj kan soms wat tegenvallen
,idd net hetzelfde hier...Jeller zei:ja ma das al int groot hé..
als ge hier 100 gram bij een goeie dealer koopt betaal je er ook maar 350€ voor goede weed
voor 25gram is het trouwnes meestal 100€ soms wat duurder
Er is geen verschil tussen eigen teelt of de shop want de shops hebbben toch in preciepe ook "eigen teelt" wel door een ander geteelt vaak maar goed ik snap wat je bedoelt, je hebt van die figuren die de meest verneukte wiet kweken :PEmo zei:doet ie dat egt ? hmm, nja maar dan verkoopt ie dat spul van hem wel aan beginners ofzo, want (niet om stoer te doen ofzo) iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ?![]()
Ik shop zelf nooit maar hoor altijd van vrienden dat ze ong 1,5 gram hebben voor 5 euro en pas had iemand 3,5 gram gruis voor 10 euro.mushiemadness zei:ier is de weedbuisness wat dood
veel flikken en shit en meer dealers die het voor gezien houden
daar profiteren de anderen nog wel actieve dealerswel van![]()
voor 1 gram betaal ik verdome 7-8 euro
baarsjesbewoner zei:weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik
Skuff ?baarsjesbewoner zei:weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik