Wat betaal jij voor je coke?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lid 6909
  • Startdatum Startdatum
Eeeeehm bij de een 50 euri voor boingboingspul en bij de ander 55 euri voor boingExtra!

Ligt er dus aan wie van de twee op dat moment kan leveren!

Betrouwbaar adres is niet zo heel moeilijk te vinden betaal zelf 40 voor gr en heb dan super goede meteen van brok dus nix door dealer zelf er over heen gegooit.

20 - halfje
40 - hele
50 - anderhalf

Wel goeie shit, nooit laten testen maar toch altijd beter dan als ik van een andere dealer krijg.

of gewoon voor 50 een hele maar dan krijg je echt top kwaliteit. Dit is alleen voor de "vaste" klanten en hij heeft het niet altijd dus altijd hopen op het goeie :stoned:

halve is 20 euro
hele is (dus) 40 euro
3 halven is 50 euro!
Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!

Vroeger betaalde ik niets, dan kreeg ik een bepaalde hoeveelheid voor iedere keer dat ik over en weer reed. En dat gebeurde vrij vaak, kreeg meestal 10gr ofzo. Tegenwoordig betaal ik tussen de 40 en de 50, voor goeie. Uiteraard. (In Belgïe dus, Antwerpen)

zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?

50 eu voor 1 gram wat ?

12% verdovingsmiddel en 60% coke vind ik te duur .....
iets met versnijdingsmiddelen is niets waard.

:love:

60 eu voor 80% puur is een fair prijs

Toen ik de eerste keer had gesost vroeg ik wat het koste en hoeveel % het was...

hij zei 30€ voor bijna puur... en toen d8 ik...

Shittttt wat heb ik nu door men neus gehaald....

9 op 10 zegt je dealer een hoger % dan het daadwerkelijk is. Als hij het zelf wel al weet.
Als je je coke laat testen, krijg je dan trouwens een percentage of niet?

lysergine25 zei:
zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?

25 voor halve
50 voor hele

op de 10 gram gooit ie 2 gram mannitol, zijn shit is anders moeilijk te nakken uit het sealtje.. dan moet je het echt gaan cutten met een scheermesje, plus zo rechtstreeks snuiven geeft je echt een HARDE klap.. ze leverancier geeft hem shit rechtstreeks van de boot..

en wat ik vaak had was dat ze je 0,8 geven i.p.v. 1 gram, deze gast geeft 1,0-1,1-1,2 voor 50 euro, hij houdt zn klanten wel tevreden

Lang wachten en niet zeker weten of die daadwerkelijk komt en dan alsnog 50 euries betalen. Krijg dan wel echt keihard spul wat nog vochtig/plakkerig is en waarvan je echt al lekker verdoofd bekkie krijgt na een nak.

Of gewoon het middelmatig tot goede spul halen voor 40 euries en maar 15 min. wachten. ;)

25 voor halfje altijd. Is de beste kwaliteit die ik hier tot nu toe gevonden heb, en dat als ik het vergelijk met andere waar ik het voor dezelfde prijs haal, damn... m'n kaken gaan na een paar flinke lijnen al flink heen en weer... een blijvertje dus in mijn telefoonlijst :) Diezelfde persoon verkoopt nu ook heeltjes voor 70 euro... Prijzig, maar schijnt waanzinnig sterk spul te zijn, dus binnenkort maar een keertje proberen!

Die persoon verkoopt voor 25 halfjes en voor 70 euro heeltjes van dezelfde kwaliteit... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Great succes!

Pikachu zei:
Die persoon verkoopt voor 25 halfjes en voor 70 euro heeltjes van dezelfde kwaliteit... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Great succes!

Als jij het zegt... :P Had ie dan allang kunnen doen, maar ik moet toch nog even wachten omdat ie dat spul nog niet binnenheeft. Dan had ie dat al net zo goed kunnen doen lijkt me?..

xpressurself zei:
Lang wachten en niet zeker weten of die daadwerkelijk komt en dan alsnog 50 euries betalen. Krijg dan wel echt keihard spul wat nog vochtig/plakkerig is en waarvan je echt al lekker verdoofd bekkie krijgt na een nak.

Of gewoon het middelmatig tot goede spul halen voor 40 euries en maar 15 min. wachten. ;)

lidocaïne anyone?

ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje

aso zei:
ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje

en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen.

CrimIntent zei:
teveel? teveel? haal het spul dan zelf binnen en distributeer het zelf dan als je het teveel vind..

Ik zeg ook niet dat het ligt aan de mensen die het spel overbrengen. Maar de meeste mensen betalen +/-50€ per G en dat is toch veel als je weet hoe snel het erdoor is :)
Het spul is niet alleen gevaarlijk voor je gezondheid maar ook voor je portemonnee ;)

* Meld dit bericht
* Antwoord met een citaat

* Lees dit eerst a.u.b *

Berichtdoor zommes op 26 jan 2007 05:02
Belangrijk: LEES DE FORUMREGELS

- Dit forum is bedoelt voor alle algemene onderwerpen over drugs en alle drugs die niet specifiek genoemd zijn in de andere fora.

- Algemeen betekend niet achterlijk, dus vragen als: "Kan ik wiet mee naar Turkije smokkelen?", "Hoe maak ik zelf xtc?", "Hoeveel kost wat en waar?", "Wat heb jij in je stash?" en zo voort, zijn niet gewenst.

- Ook het mede-delen van high zijn of high willen zijn leidt tot niets. Het is de bedoeling dat er communicatie ontstaat.

Maar verder:

Have fun mensen!

Wij betalen 100,- voor 2,5 gr. Dat is wel een goeie prijs/kwaliteitsverhouding aangezien het spul ook vrij goed is. Het enige nadeel is wel dat als je met die gast afspreekt en hij zegt dat ie er over een half uurtje is, je ongeveer 1,5uur kunt wachten...

Dat is een marokkaan dus ik altijd tegen hem van; ik weet wel waarom jij altijd te laat komt, jij kijkt naar de stand van de zon maar in de winter is het altijd kei vroeg donker dus dan weet je het allemaal niet meer haha' *lol*

natachadb zei:
aso zei:

en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen.

goede kwaliteit, nooit klachten van niemand gehad rechtstreeks uit suriname :love:

bij een dealer 15 voor een halve, maar dat is crap..
een andere 20 voor een halve, dat is ook matige
een andere 60 e voor een hele maar dan heb je ook knalshit,
duurt bij hem altijd wat langer maar dat is altijd de moeite waard :smoke:

ik betaal €25,- de gram en is hele goede ook.
rechtstreeks van de dealer.
Hij is wel een vriend dus mis. word ik wel gematst

Terug
Bovenaan