Wat bij de wiet te gooien

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Ok ik heb ondertussen al 6 jaar ervaring met blowen.
Ik heb zowel wiet als hasj gerookt en begin 't nu toch wel een beetje "gewoontjes" te vinden.

Daarom de vraag.. wat kan ik goed bij de wiet/hasj gooien om t wat lekkerder/leuker te maken?
Verder is dit misschien ook leuk voor andere (beginnende) blowers om eens wat anders te hebben.

Te testen/Uitgetest:
- Menthol peuken/shag - Best lekker en fris
- Black Devil (vanillepeuk) - vrij weinig effect maar vanille zit ook in de vloei
- Chocolade Vlokken
- Thijm
- Passiebloem
- Salvia
- Vliegenzwam
- lion's tale/wild dagga
- Chuck Norris (geen idee hoe maar ik wil Ownage!)

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Het gaat mij bij deze niet zozeer om het echte effect maar een ander effect.. miss eens een keer salvia bladeren er bij gooien?

Wacky

Badass junkie
waarom bij de wiet. ?
Rook dan gewoon salvia.
Als blowen saai word kun je misschien beter er even mee stoppen :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kunt misschien wat gedroogde vliegenzwam met je wiet mixen. Schijnt een soort euforisch/gemoedelijk effect te geven. Ga het zelf ook proberen, maar pas als dr weer verse vliegenzwammetjes groeien :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
of probeer eens lion's tale/wild dagga erbij te doen. Geeft een ander soort high vind ik. De smaak gaat wel iets achteruit vind ik. Maar tis anders, en wel es de moeite op te proberen als je zin hebt in verandering...

Salvia met wiet kan ook, ander smaakje, dunno of het extra effect geeft. Maar kan je doen om je salvia tolerantie wat omlaag te krijgen :)

Peace!

Riel

Bewuste gebruiker
misschien wat catmint erbij? geeft waarschijnlijk niet zoveel effect als je het rookt.

space scientist

Wijs gebruiker
dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.

Salvia extract in een blow heeft geen zin, bladeren daar in tegen voor me gevoel wel. Geeft een iets ander soort high, maar kon ook placebo zijn. De smaak wordt wel zoiezo lekkerder :stoned:

Allolalie

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.

Salvia extract in een blow heeft geen zin, bladeren daar in tegen voor me gevoel wel. Geeft een iets ander soort high, maar kon ook placebo zijn. De smaak wordt wel zoiezo lekkerder :stoned:

Passiebloem!!! 4LIFE! Volgens mij versterkt het alleen paddo's en dergelijke substanties die met mao-remmers zoals passiebloem opeens harder werken. Wiet dacht ik niet, maar wel lekker.
Vooral als je paddo's hebt genuttigd is een passiebloem wiet jointje hemels.

Maar pas op: "Passiebloem, de gay-drugsverslaving!"

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Haha nja ik heb iig een aantal tips :mrgreen:
en vulling voor drbij

Had ook van iemand gehoord dat je nootmuskaat of thijm er bij kan gooien.. iemand ervaring mee?

ThaReaper

Bewuste gebruiker
kruidnagel is nasty.. heb 1 hijs van zo'n peuk genomen en dat ding meteen weer afgegeven aan de eigenaar.. das echt nog erger als hasjchoco drinken :openmouth:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Hmm ikkie heeft ideetje.. ik ga gewoon eens voor de gein vlokken verkruimelen en onder de joint pleuren :mrgreen: ik ga gewoon van alles proberen en ik post de resultaten hier :beer:

Zie eerste post voor de resultaten die gaan komen, ideetjes van jullie worden ook toegevoegd.

dfssdfde

Badass junkie
Wacky zei:
Als blowen saai word kun je misschien beter er even mee stoppen :)
Inderdaad, voor mij wordt het niet saai want ik doe het bijna nooit.
Ik ken iemand die gewoon blowen wat te normaal vond worden, die is 2 weken gestopt en kon daarna terug ten volste genieten van het blowen :)

eelco_jeweet

Belezen gebruiker
even half off topic:
is het slecht voor je longen wanneer je koffie rookt?

nick had me verpoederde crappy (Zero) hasj vervangen met koffie en daar heb ik toen een jointje van gedraaid. (in brakke toestand)
Zou dit erg slecht zijn of is het misschien een goed alternatief voor tabak? :wink:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
ThaReaper zei:
Hmm ikkie heeft ideetje.. ik ga gewoon eens voor de gein vlokken verkruimelen en onder de joint pleuren :mrgreen: ik ga gewoon van alles proberen en ik post de resultaten hier :beer:

Zie eerste post voor de resultaten die gaan komen, ideetjes van jullie worden ook toegevoegd.

Vlokken! Gij genius! :stoned:

Hoe was het? :P

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Van t weekend ga ik weer nieuwe weed halen.. mijn 3 gr is ineens verdwenen :cry:

Gister wel een joint gerookt met beetje van de vloei van Black Devils er tussen gegrind.. dit keer merkte ik er wel wat van en de vriend waar de wiet van was verklaarde me voor gek omdat ik vloei meegrinde :tearsofjoy:
Of je t nou oprookt of er tussen grind.. t verneukt je longen toch wel :mrgreen:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
je kan wel iets in je HOOFD gooien , waardoor je hash weer anders aankomt

denk dan aan sterke kruiden thee( zelfgekweekt is beter dan supermarkt)

ook kan je een uurtje gaan fitnessen voor je blow

hash is - mits toffe qualiteit- al te gek op zich
een plukje goede tabak + een kop koffie ( met baklava vooraf) is alles wat je nodig hebt/misschien wat vrienden erbij + een ouwe led zeppelin LP dat et dan nog lekkerder smaakt.

:rock:

Merijn

Experimenterende gebruiker
Ik had ooit met vrienden een manderijntje in echt heel dunne (bijna doorzichtige) plakjes gesneden en op een schaaltje o de verwarming gelegt, iig droog het en verkruimel wat overblijft in je jointje.
Wordt je heerlijk energiek stoned van en het is tasty:wink:

buzzrider

Wijs gebruiker
Riel zei:
misschien wat catmint erbij? geeft waarschijnlijk niet zoveel effect als je het rookt.
zelfs geen effect, voor mij toch niet. enkel van de thee word je iets rustiger, en je moet er dan al veel van gebruiken

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
wat ik echt een hele dope mix vind:
een mop +blow

gewoon een droogkloot die ineens een mop begint te vertellen naast je in de shop
ben er best van overtuigd dat je stoneder wordt met een mop

:grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik deed er wel eens jasmijnbloesem bij( te koop bij reformzaakjes als thee) maar dan niet de thee, de pure jasmijnbloesem. weet niet of t erg schadelijk is voor de longen, maar t geeft wat aparts.

Mayan

Bewuste gebruiker
Een weekje stoppen? :)
En als ik een nachtje ben gaan stappen met veel drank van doen, en ik rook me de ochtend erna een jointje voel ik toch even terug de drank draaien.

Al bij al, ik heb nieuwe voornemens, ik rook enkel nog zelfkweek. Dan ga je zowiezo zuiniger zijn, en ga je meer respect krijgen voor het groene waar.
Cannabis is een nuttig kruid, maar de commercialiteit er rond is mij het gewoon niet meer waard.

Bovenaan