Wat bij de wiet te gooien

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Ok ik heb ondertussen al 6 jaar ervaring met blowen.
Ik heb zowel wiet als hasj gerookt en begin 't nu toch wel een beetje "gewoontjes" te vinden.

Daarom de vraag.. wat kan ik goed bij de wiet/hasj gooien om t wat lekkerder/leuker te maken?
Verder is dit misschien ook leuk voor andere (beginnende) blowers om eens wat anders te hebben.

Te testen/Uitgetest:
- Menthol peuken/shag - Best lekker en fris
- Black Devil (vanillepeuk) - vrij weinig effect maar vanille zit ook in de vloei
- Chocolade Vlokken
- Thijm
- Passiebloem
- Salvia
- Vliegenzwam
- lion's tale/wild dagga
- Chuck Norris (geen idee hoe maar ik wil Ownage!)

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Het gaat mij bij deze niet zozeer om het echte effect maar een ander effect.. miss eens een keer salvia bladeren er bij gooien?

Wacky

Badass junkie
waarom bij de wiet. ?
Rook dan gewoon salvia.
Als blowen saai word kun je misschien beter er even mee stoppen :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je kunt misschien wat gedroogde vliegenzwam met je wiet mixen. Schijnt een soort euforisch/gemoedelijk effect te geven. Ga het zelf ook proberen, maar pas als dr weer verse vliegenzwammetjes groeien :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
of probeer eens lion's tale/wild dagga erbij te doen. Geeft een ander soort high vind ik. De smaak gaat wel iets achteruit vind ik. Maar tis anders, en wel es de moeite op te proberen als je zin hebt in verandering...

Salvia met wiet kan ook, ander smaakje, dunno of het extra effect geeft. Maar kan je doen om je salvia tolerantie wat omlaag te krijgen :)

Peace!

Riel

Bewuste gebruiker
misschien wat catmint erbij? geeft waarschijnlijk niet zoveel effect als je het rookt.

space scientist

Wijs gebruiker
dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.