Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja in de ochtend kan je een beetje normaal wat doen. De rest van de dag is het tering warm zweet je veel. En aan het eind van je dag lig je in je bed aan je dekens geplakt.
Ik had me erop ingesteld dat het vandaag warm zou worden. Dat werd het ook, maar het was nog te doen hier (30 graden buiten, 26,5 binnen). Maar heerlijk dat het weer even een stuk koeler wordt.
Heerlijk! Ik kan er niet genoeg van krijgen🌞
Gisteren zelfs gewoon naar een opgietdag in de sauna geweest😅
Vandaag lekker naar het zwembad geweest en daar ben ik nou wel 3-4 keer in de week te vinden🥰
Alleen binnen in mn flat op 4 hoog is het ook 30° nu, maar heb een torenventilator👍
Rustig doseren. Niet te hard van stapel lopen. Scheutje warmte smorgen. Lijntje zwoel in de middag en naar de avond toe een bommetje afkoeling. Zweet het lekker van je af en drink genoeg.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.