Wat de.. Visuals van benzo's :S

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb voor de derde dag last van insomnia, in totaal ong. 4 uur geslapen laatste tijd, heb het wel vaker maar niet zo erg. Dus ik was dat een beetje beu, en nam 100 mg oxazepam om snel in te slapen na een jointje te hebben gerookt. Ik was 100 mg wel gewend toen ik tollerantie had, maar je moet je voorstellen dat ik al maanden lang geen benzotollerantie heb, sinds ik ze slechts sporadisch nodig heb.

Nu is het 2 en halve uur later en ik heb visuals als de tyfus, het lijken het meest op minder kleurrijke lsdvisuals (what the fuck? Afgezien van het feit dat ik niet in m'n kop trip zou ik zweren minstens 80 ug lsd op te hebben.)

Verder trip ik niet ofzo, ik ben super nuchter (behalve sufheid benzo's), alleen heb ik keiharde lsd-achtige visuals. Kan iemand me dit verklaren, kan het aan de wiet liggen (heb tijdje niet geblowd), of kunnen benzo's visuals geven? Ik heb jarenlang benzo's (oxazepam) gebruikt, tot doseringen van 150 mg per dag, dus ik weet echt heel goed wat die dingen met me horen te doen, en ik krijg er nooit visuals, sterker nog ze verdwijnen ervan (Ik heb milde-mattige hppd).

L

Lid 6909

Gast
ja je word duidelijk psychotisch. :grin:
als ik 4 jointjes rook lopen de patronen ook over mijn muur hoor, maar ik maak me er niet zo druk om :)

Oom Klaas

Badass junkie
Benzo en wiet geven mij af en toe wel flashbacks,
maar alleen wiet kan me ook al laten hallucineren.
En aan de slaap zou het ook niet moeten liggen, 4 uur per nacht is nog niet zo weinig dat je ervan gaan hallucineren.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het waren echt geen psychose-achtige delusies/duidelijke hallucinaties zoals in die periode (gefluister, mensen die in m'n huis rondlopen, etc), maar echt duidelijke lsdvisuals - patroontjes, fractals, etc. Verder ging ik totaal niet trippen in m'n hoofd of zo, ik kreeg het gewone, suffig-relaxte oxazepam gevoel

Angramar Temenos

Badass junkie
Elfquest zei:
Misschien triggeren benzo's bij jou op de een of andere manier Lsd flashbacks?

Daar dacht ik ook aan, maar benzo's onderdrukken tripmiddelen meestal juist :confused: en ik heb best wel eens lsd flashbacks gehad, die duurden nooit langer dan een kwartiertje. Kan het zijn dat ze de wiet versterkten door de hoge dosis? 100 mg zonder tollerantie is volgens mij aardig veel.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Van benzo's krijg je geen visuals... dat is de bedoeling tenminste :mrgreen:

Denk het niet, heb die dingen jarenlang geslikt (oxazepam iig wel) volgens recept, ik had op het meest 150 mg per dag (maar toen ook dikke tollerantie + niet meer dan 50 mg in een klap), nu nam ik 100 mg, en ook nog eens verpoederd voor snellere opname (ik wou nogal wanhopig slapen :P )

zazzoo

Bewuste gebruiker
zeg Angramar Temenos, neem je nog andere medicatie, of heb je ooit psychische problemen gehad? Was het een beangstigde ervaring. Persoonlijk zou ik nooit blowen en benzo's gebruiken.
Ik heb hetzelfde ong. meegemaakt toen ik eens wat zolpidem had, die rotzooi wil ik echt niet meer, totale black-outs terwijl mijn tolerantie wat benzo's betreft behoorlijk hoog is.

Angramar Temenos

Badass junkie
zazzoo zei:
zeg Angramar Temenos, neem je nog andere medicatie, of heb je ooit psychische problemen gehad? Was het een beangstigde ervaring. Persoonlijk zou ik nooit blowen en benzo's gebruiken.
Ik heb hetzelfde ong. meegemaakt toen ik eens wat zolpidem had, die rotzooi wil ik echt niet meer, totale black-outs terwijl mijn tolerantie wat benzo's betreft behoorlijk hoog is.

Ik neem op het moment helemaal geen medicatie, ik heb een lange tijd oxazepam gehad (nu een paar maanden niet meer), en een langere tijd geleden heel kort risperdal, maar daar ben ik zo goed als meteen mee gestopt omdat het me totaal een ander persoon maakte en m'n hele belevingswereld zo goed als uitschakelde.. Heel eng.

Ik heb een diagnose van Schizotypische persoonlijkheidsstoornis, Schizoaffectieve stoornis en vroeger had ik ook een diagnose van dysthieme stoornis. Ook vermoedt m'n psych syndroom van asperger, maar daar ben ik (nog) niet op getest.

Verder was het niet beangstigend; Het was opzich zelfs leuk (vond het wel vet om een keer "nuchter" lsd visuals te zien, zonder in m'n hoofd te trippen) behalve dat ik me nogal zorgen maakte over het feit dat ik die visuals helemaal niet hoorde te hebben van benzo's. Ik voelde me de laatste 4 dagen sowieso iewat onwerkelijk en verward, maar dat is nu weer bijna over. Gebeurt elke zoveel tijd.

Wel wil ik erbij toevoegen dat ik absoluut niet dagelijks of zelfs wekelijks blow, en nu ook 0 tollerantie voor oxazepam heb.

Je kunt weldegelijk hallucinaties krijgen van benzo's , je moet maar eens wakker blijven en in je kamer rondkijken. Ik zie er altijd grappige geesten van of van die rare hoofden ect.. Maar dat waren ook benzo's met een hypnotiserende werking , maar denk dat het ook wel mogelijk moet zijn met de kalmerende werking , zeker als je erbij geblowd hebt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Laat maar, het is me al duidelijk, ik ben zelf nogal doorgedraaid de laatste paar dagen.. Krijg te horen dat ik op m'n werk random bier op de bar deed en weggooide :confused: dacht dat mensen steeds bestelden en wegliepen.. kon 2 dagen niet slapen en werd helemaal naar, dacht constant dat ik met een meisje van 21 met wit haar praatte die hannah heete en m'n lang verloren beste vriendin zou zijn.

Had ook constant visuals sinds toen, en raakte verward op school dat de begeleiding een mix van antipsychotica, barbituraten en ketamine in m'n eten stopten, en constant achter m'n rug om de politie belden. Ben nu weer helemaal helder, alleen een beetje leeg, is wel weer goed. Lag aan mij, niet aan de benzo's.

Ik hoop serieus voor je dat het ooit nog goed komt met je.

Angramar Temenos

Badass junkie
blu zei:
Angramar Temenos zei:

Het is nu weer prima met me :P

blu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
blu zei:
Angramar Temenos zei:

Het is nu weer prima met me :P

Ja nu weer wel, maar je weet nooit wanneer zo'n psychose terugkomt terug? Ik zal vast wel weer de zoveelste hier zijn trouwens, maar ik raad je echt aan om te stoppen met het gebruik van hallucinogenen, vooral wiet/hasj :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Voor hoelang? Jonge, accepteer nou gewoon eens dat sommige dingen voor jou niet zijn weggelegd. Wil je echt zo graag drugs gebruiken dat je er psychotische episodes voor overhebt? :confused: Kijk wat je nu in een korte tijd weer meemaakt. Ik zeg niet dat het per definitie door de drugs komt, maar je bent nou eenmaal de zwakste schakel door je psychische gesteldheid AT. Ik zou toch eens overwegen om een periode helemaal niks te gebruiken en te kijken hoe het je dan vergaat.. Bedoel het goed hoor, niet om je af te zeiken maar dat snap je denk ik wel. Lijkt me wel duidelijk te lezen.

En nou ga ik ff eten :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik gok dat het getriggerd werd door de keta (paar dagen daarvoor ZWAAR aan de keta gezeten), en door de wiet paar dagen erna. Tijdje geen keta/wiet. Al doe ik tegenwoordig sowieso bijna nooit wiet, word er enorm para van als ik het vaak doe.

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren :wink:
Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Ik gok dat elke drug die jij gebruikt het wel kan triggeren :wink:
Ik heb een hele atypische reactie op phenethylamines/tryptamines/serotonineagonisten, maar andere psychedelische/hallucinogene/psychoactieve stoffen hetzelfde bij me doen als bij iedereen met een psychische afwijking. Dat heb ik al vaker gemerkt (als ik veel blowde, nu K-hole'de, en bij nog een paar middelen).
Ik vind het wel leuk hoor, dat je er steeds met een intressant lulverhaaltje omheen draait.. :wink:

tomz0r

Badass junkie
Marla Singer zei:
kouwer zei:
Wat een ordinaire vertoning.

Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning... :rolleyes:

Ik ben dat niet hoor. Ik heb mezelf voorgenomen hem gewoon te negeren en dit topic vind ik trouwens niet echt heel belachelijk aangezien het om een echt probleem/vraagstuk gaat. En ik ben overigens niet zo laf dat ik als ik me ergens aan erger mijn frustraties niet met mijn eigen account durf te posten.

En ik vind het overigens ook niet kunnen dat je als mod gelijk met de vinger naar mij wijst. Getuigt weer van subjectiviteit. Structureel zie ik jullie misstappen maken.

Hij is deze gast en dat ben ik niet:
http://valkapot.hyves.nl/

Zie een andere post van hem.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
kouwer zei:
Wat een ordinaire vertoning.

Tomzor laat zich kennen, wat een trieste vertoning... :rolleyes:

Ik ben dat niet hoor. Ik heb mezelf voorgenomen hem gewoon te negeren en dit topic vind ik trouwens niet echt heel belachelijk aangezien het om een echt probleem/vraagstuk gaat. En ik ben overigens niet zo laf dat ik als ik me ergens aan erger mijn frustraties niet met mijn eigen account durf te posten.

En ik vind het overigens ook niet kunnen dat je als mod gelijk met de vinger naar mij wijst. Getuigt weer van subjectiviteit. Structureel zie ik jullie misstappen maken.

Hij is deze gast en dat ben ik niet:
http://valkapot.hyves.nl/

Zie een andere post van hem.

Wel bijzonder dat jullie IP adressen identiek zijn...

tomz0r

Badass junkie
Marla Singer zei:
Wel bijzonder dat jullie IP adressen identiek zijn...

Dat kan niet. Absoluut niet. Ik ben die gast niet en ik zie er niet zo uit. Kijk die hyves maar. Ik zou zoiets echt wel met mijn eigen account durven posten. Volgens mij zeg jij dat om je misstap goed te praten. Als iedereen een eigen ip adres heeft kan mijn ip onmogelijk identiek zijn aan dat ip-adres. Ik ben die gast echt niet, ik zou nooit een foto van AT op mijn hyve zetten. Ik wil niet vals beschuldigd worden en zeker niet door een moderator. Ik vind dit echt belachelijk.

Nu ben ik wel benieuwd naar dat ip adres. Stuur hem eens als hij zogenaamd toch van mij is.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jij weet nog beter dan ik, dat je als persoon onder heeeeel veel verschillende IP adressen kan posten. Toch?

Takketekkie, Supermantatho, Kouwer, TomzOr-, Denizbier, Kookman, Spinme....

Wat maakt een beschuldiging van een moderator zo anders voor je dan?

tomz0r

Badass junkie
Opeens zijn het verschillende IP-adressen. Eerst zei je dat het dezelfde waren. Wat raar. Heel erg raar zelfs. Eerst zei je dat ze indentiek waren.
Van dat rijtje ben ik alleen tomz0r-, en toen was mijn ip nog niet geband. Na die tomz0r- kreeg ik een ipban die nu weer is opgeheven. De helft van die andere accounts is die Timo van Loos kan ik me herinneren. Hij liep hier te spammen en onzin te posten.

Dit is echt fucking belachelijk, als mod mij een beetje vals lopen beschuldigen. Ik ben al die gasten niet. Echt niet. Met verschillende ip's kan je daar ook absoluut niks van zeggen.
Kijk die hyve, ik ben dat niet nogmaals. Ik weet niet wie die gast is.

Dit is diep triest, serieus ik heb er geen woorden voor.

tomz0r

Badass junkie
Nee, ik ben die gast niet en ik wil dat ze dat toegeeft hierzo. Ze heeft me er tenslotte ook van beschuldigd. Kijk die hyve, dat ben ik niet. En al die andere accounts zijn die Timo aka welhallodaar.

tomz0r

Badass junkie
Ze kan geen ipadres posten, ze zegt dat ik verschillende ipadressen gebruik, hoe kan ze dan zeggen dat ik al die accounts heb terwijl van sommigen bekend is dat het Timo (iemand anders) is, ik ben en ken die gast op die hyve niet. Ik kan zelf geen ipadressen kijken maar er zal niks van kloppen. Marla zuigt gewoon uit haar duim om dit goed te praten.

Ik wil dat ze dit toegeeft. Het slaat nergens op. Ze zegt zelf dat het om meerdere ip-adressen gaat en stuurt me ook geen enkele als bewijs als ik er om vraag. Hoe kan ze dan in godsnaam zeggen dat ik het ben?

Lijkt me duidelijk. Eigenwijze kutmod, liever zichzelf beschermen dan fouten toegeven. Belachelijk.
En nu ga ik slapen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oh ja, jij bent natuurlijk "Verdraaid Peace-teken", dat weten we hier inmiddels allemaal wel. Ik "Evil Pussy", precies ongeveer wat jij nu aan iedereen probeert duidelijk te maken toch?

Isn't ironic?

Ga lekker slapen vriend, dat gaat deze "kutmod" ook doen namelijk.... :P

Amaranth

Bewuste gebruiker
Beetje kinderachtig dat dit hier moet gebeuren ._. Als je je beschuldigingen niet hard kunt maken moet je ze niet uitspreken, en al helemaal niet als mod in een topic waar dat eigenlijk helemaal niet voor bedoeld is (no offence), in het midden gelaten wie er nou gelijk heeft.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kan ze keihard maken, het systeem van het forum kan wel ip adressen registreren hoor. Alleen het is niet aan mij om ze openbaar te maken, daar doe ik niet aan.

Sorry, voor je topic AT. Wat mij betreft is de discussie gesloten en kunnen we weer ontopic gaan. :wink:

tomz0r

Badass junkie
Je kan ze helemaal niet keihard maken en het is ook bullshit want ik ben die gast niet. Dat zogenaamde ipadres zou je wel naar mij kunnen sturen zoals ik vroeg als het toch om mijn eigen ipadres zou gaan?
Kijk die hyve. Ik ben dat niet. En die andere accounts waren accounts van Timo. Ik ben het niet en ik weet zelfs wie het wel zijn. Lijkt me duidelijk.

Eerst zeg je dat het ip hetzelfde is en als ik er in pb om vraag draai je er omheen, schrijf je bullshit en zeg je opeens dat ik 10 verschillende ip-adressen gebruik voor al die zogenaamde accounts. Raar, hoe weet je dan dat ik het ben?

Dit is wat mij betreft afgerond, jij blijft blijkbaar beweren dat ik die gast ben die ik niet eens ken (valkapot.hyves.nl). Het heeft dan geen zin meer.

Ontopic.

AT, je hebt enorm geluk dat het een psychose van een paar dagen was. Ik snap niet dat je je psychische gezondheid op het spel zet voor roesmiddelen, dat kan het gewoon niet waard zijn. Ik raad je nog een keer sterk aan om risicobeperkend te leven. Je zit toch ook bij de psychiater? Heb je het er met hem over gehad? Hij kan je misschien overtuigen dat dit niet zo veel zin heeft.
Ik hoop dat je na deze paar keren die je door het oog van de naald bent gekropen inziet dat dit zo niet langer kan. Er zijn veel leukere en in jouw geval zeker minder risicovolle dingen op de wereld dan drugs zijn.

Je kan wel zelf getrokken analyses trekken dat je geen psychoses krijgt van LSD, maar dat is nergens op gebaseerd. Het is een paar keer goed gegaan, maar zelfs stabiele mensen lopen risico's bij LSD. Het is dus absoluut niet risicoloos in jouw geval.

Dit is niet aanvallend bedoeld, maar adviserend. Al kan ik en andere mensen die het je afraden je blijkbaar absoluut niet wakker schudden.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb het vandaag overlegt met m'n psychiater (die weet alles van m'n drugsgebruik), en die zegt inderdaad dat ketamine het heel goed heeft kunnen triggeren. Ik heb natuurlijk een spoedafspraak gemaakt zo snel als dit voorbij was met m'n arts. Ik heb (in overleg met de psych) besloten nu even geen drugs meer te gebruiken.

Bovenaan