Wat doe je als je niet slaapt?

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
In verband met het andere topic(hoe lang ben jij wakker geweest met pep op).
Ik zie dat veel mensen lang wakker zijn.
Ik vroeg me af wat doen jullie dan allemaal snachts?

Ik ga meestal tekenen en muziek luisteren

met vrienden mee, brak zijn, computeren, tv kijken, muziek luisteren, leuke dingen doen. Dat zijn de eerste paar dagen. De laatste paar dagen zijn gevuld met paranoïde gedachten, depressiviteit, uitdroging enz. enz. :o

Beetje met de rest van de (peppende) groep hangen en muziek checken, ouwehoeren, etc. Nooit echt hele actieve dingen eigenlijk..

Ik heb wel eens geprobeerd om lyrics oid. te schrijven terwijl ik strak stond, maar dat is me tot nu toe nooit goed afgegaan (ook al dacht ik soms op dat moment van wel :P ).. Typen wil meestal ook niet meer, afgezien van de typfouten komen er meestal vrij kromme zinnen uit..

ik heb van mezelf al insomnia *juicht* dus ja ik ben het gewoon dat ik niet kan slapen...
als ik alleen ben zit ik uren voor de pc of lees ik wat :p
als ik smane met vrienden ben, ja, dan lullen we wat af of idd muziek luisteren :)

als ik te vroeg in bed lig probeer ik klaar te komen, wat een onmogelijke opgave is .. maar houd je wel bezig! :)

enne, als ik bij vrienden thuis zit gewoon filmpje kijken, muziekje luisteren, wat babbelen.. en heel soms nog wat biets bakken

Ik loop de hele avond loop ik rondjes....enneuh ik loop rondjes....ik loop alleen maar rondjes.......elk rondje is anders :P

Tekenen, muziek beluisteren, naar feestjes gaan, naar het strand gaan, met mijn hond wandelen, bij mijn hond wat zitten praten, tv kijken, playstation, gezelschapspelen of kaarten met vrienden, lezen, schrijven, dansen, pc, fotograferen, enz.. :)

ganzeborden :love: :love:
touren met mn vriendin met de auto :love:
hele dagen en nachten aaneengesloten kletsen (met als gevolg dat mn stem helemaal weg is ineens :s )
bellen (das kut als de rekening komt )
wandelen met de hond
ouwhoeren
sexen :love:

zonde om te slapen als je zoooveel leuke dingen kunt doen toch!! :D

feesten
eens thuis : in men bed paranoïa worden over vanalles, of gwn lekker naar buiten staren en de uren laten passeren, met ochtendstond trug naar stad gaan.

voor vrijdagavonden : gewoon doorgaan tot zondagavond

Hmm. beetje rondtouren in de auto blowend met wat vrienden..:) naar het bos rijden daar een jointje roken.. PC vind ik dan superchill, voor macromedia flash of paintshop vind ik dan erg intressant, heb dan super veel ideeen. en ja gewoon tv kijken. dingen worden allemaal wel leuker met speed op :smoke:

Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
^_^ zei:
Ik loop de hele avond loop ik rondjes....enneuh ik loop rondjes....ik loop alleen maar rondjes.......elk rondje is anders :P

die gast is zoo grappig :p

yeah vind t echt schattig xD

haha jah dat filmpje is masterlijk, ik had hem laatst ook gezien. Weet alleen niet meer of dat nou hier was of op een ander forum. Kan het filmpje ook niet meer vinden :(, dus als iemand linkje weet, tnx :)

-Internetten
-Gitaar spelen
-Muziek downloaden (ga ik naar archieven van top 40´s enzo van 1970 ofzo en dan ga ik die liedjes downloaden om alle hitlijsten van alle jaren compleet te krijgen, alleen raak ik dan steeds kwijt waar ik gebleven ben, kun je uren mee zoet zijn.)
-Teksten schrijven, eigenlijke vage gedichten die je op zou kunnen rappen als je zou willen, over gevoelens, maatschappelijke toestanden
-Opruimen
-Poetsen

lezen wat voor zooi jullie hebben gebruikt terwijl k rustig un jointje ant roken ben en een dikke berg pep heb leggen :D die hard chillen op dikke muziek en w88 tot het weer zaterdahg is om lekker uit te gaan

Hangen
Winamp kijken en GOA luisteren
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Sexen(als het lukt :D )
Teksten schrijven
Rondjes rijden met de auto
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

Dat was het wel weer zo'n beetje

Drientje zei:
Hangen
Mensen die niet vaag zijn wakker bellen (voor stompzinnige dingen die jij op dat moment echt super belangrijk vindt)
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
HEEL lang onder de douche staan(met dit weer niet zo lang, maar in de winter heb ik het altijd koud, zeker met pep op, en dan is douchen gewoon het lekkerste wat er is(in bad gaan ook)
Teksten schrijven
Met de kat kroelen(als ik heel vaag ben vertel ik hem hele verhalen over hoe lief hij wel niet is(en het vervelendste is dat ik me dat nog herinner achteraf en op het moment zelf boeit het je helemaal niks want je bent gewoon van de kaart :) :) )
Veel rondjes lopen en iets bedenken wat je moet gaan doen en op het moment van aankomst op de betreffende plaats, straal vergeten zijn wat je ook alweer ging doen(vervelend want je moet en zal weten wat je ook alweer ging doen dus je blijft lekker bezig)
Nog meer snuiven

:eek: :D speedkikker

van alles :mrgreen:
vaak samen ergens zitten met een stel vrienden..
puzzels maken ( woordzoekers :wink: )
computeren
lezen
tekenen
opruimen
dingen zoeken...
enz..enz...enz..enz.. maakt eigenlijk niet uit wat ik dan doe.. als ik maar iets te doen heb :rolleyes:

Ik doe van alles en nog wat.

kaarten(poker,jokeren en pesten)
muziek luisteren
drinken
wiet roken
stappen
bij vrienden op bezoek
nog een lijntje snuiven

Psycho_Chrono zei:
met vrienden mee, brak zijn, computeren, tv kijken, muziek luisteren, leuke dingen doen. Dat zijn de eerste paar dagen. De laatste paar dagen zijn gevuld met paranoïde gedachten, depressiviteit, uitdroging enz. enz. :o

Hahahahahahahahaha.... lol !! :wave:

paupie zei:
Ellesdee zei:
Psycho_Chrono zei:
^_^ zei:

die gast is zoo grappig :p

yeah vind t echt schattig xD

haha jah dat filmpje is masterlijk, ik had hem laatst ook gezien. Weet alleen niet meer of dat nou hier was of op een ander forum. Kan het filmpje ook niet meer vinden :(, dus als iemand linkje weet, tnx :)

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... e+overdose

:wave:

Re:

Drientje zei:
Hangen
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
Teksten schrijven
Nog meer snuiven

Is dat even lang geleden!

:D

Re: Re:

Drientje zei:
Drientje zei:
Hangen
Nog meer snuiven
Het HELE huis opruimen
Teksten schrijven
Nog meer snuiven

Is dat even lang geleden!

:D

Hahahaha! Zo circuleren er van mij ook nog wel van die ellenlange teksten rond in de archieven van DF... :mrgreen:

Goh vanalles wat me invalt eigenlijk :D Ik begin met een gigantische poets-tik (altijd handig, hoef ik de dag erna met mijn kater niet meer veel te doen) Verder muziek luisteren, achter de pc. Zolang ik me maar ergens mee kan bezighouden! Film kijken of zo vind ik vreselijk. En wat ik ook helemaal super vind met speed op, alleen kan ik er gewoonweg niet mee stoppen is GUITAR HERO :rock: :rockband: :lol:

Dit is alleen niet meer relax als je flink hard gaat, van het concentreren op al die kleurtjes, bolletjes en lijntjes op tv, slaat na een paar uur je hard flink over en zie je dus alleen nog maar lijntjes en bolletjes zogauw je je ogen dichtdoet of ff lekker wilt "chille". Maar ach de tijd krijg je der goed mee om :stoned:

Maar dit zijn vooral de dingen als ik alleen ben. Met andere is het vooral heel veel kletsen en muziek luisteren en rondjes lopen :) En met mijn vriend alleen, tja, 12-14 uur achter elkaar sex of zo :love:

spijt hebben van die laatste lijn
roken
muziek luisteren
achter de pc hangen
beetje door het huis heen slenteren
plafond staren

heb ook n keer uit verveling in iedere kast/lade thuis gekeken wat er in lag en er n lijstje van gemaakt

en een keer heel pokemon op mn gameboy uitgespeeld zonder tijdsbesef

net terug uit de stad........huis sleutel kwijt,gedoe met schoenen en pak betalen.....taxi is geregeld....bla bla bla....k k zooi,.....ik ga maar anders wordt je meisje boos.....hahhahaha....doei

Re:

Trip Unit zei:
Dat.

Of als ik de slaap niet kan vatten computeren, tweaken, masturberen, of gewoon de shit doen die ik normaal gesproken ook doe. Als ik vrijdag de slaap niet kan vatten zal ik zaterdag gewoon door moeten werken. Het liefst zonder bij te pakken nog. Strak werken is niet chill.

Olle

Terug
Bovenaan