Extisi zei:Ik blow ook met mijn vriend.
Ik geef hem een Blow-Job.![]()
Amaranth zei:Iemand nog suggesties als je in je eentje blowt, en niet thuis kan zijn tijdens het blowen in verband met ouders? Want ik verveelde me echt dood daarstraks, maar had al de hele middag zin in een joint.
Amaranth zei:Iemand nog suggesties als je in je eentje blowt, en niet thuis kan zijn tijdens het blowen in verband met ouders? Want ik verveelde me echt dood daarstraks, maar had al de hele middag zin in een joint.
TrippyShit zei:Chillen op de bank, smokersfilm op of relaxte muziek, lachkicks hebben, onzin lullen, spacen.
Of piemeltrekken&snoepjes eten natuurlijk![]()
iraqio zei:dit klinkt misschien heel obvious :P maar bedoel je nou tijdens t roken of tijdens je space?
Eristoff zei:iraqio zei:dit klinkt misschien heel obvious :P maar bedoel je nou tijdens t roken of tijdens je space?
Ik denk dat er bedoeld wordt tijdens je knetter bent![]()
Oom Klaas zei:Eristoff zei:iraqio zei:dit klinkt misschien heel obvious :P maar bedoel je nou tijdens t roken of tijdens je space?
Ik denk dat er bedoeld wordt tijdens je knetter bent![]()
De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:Eristoff zei:Ik denk dat er bedoeld wordt tijdens je knetter bent![]()
De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
dan inhaleer ik dus
Oom Klaas zei:De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:De titel zegt dat niet, daar staat wat doen tijdens blowen dus wanneer je nog die joint aan 't roken bent.
dan inhaleer ik dus

Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
HE .?
Oom Klaas zei:stevenkeuh zei:Oom Klaas zei:Ik kan nooit zoveel doen in die 5 minuten![]()
Multitask je?
HE .?
HA .?

Niko zei:Meestal kijken we een film met veel platte humor een paar goeie zijn:
Harold and Kumar (je moet deze films van Harold and Kumar echt zien)
Scary movie
Jay and Silent Bob
etc..
Soms gaan we ook telefoongrappen uithalen of mensen wakker bellen om 4uur s'ochtends.
Tjah, verder luisteren we muziek en gaan we ff mexen![]()
Niko zei:Soms gaan we ook telefoongrappen uithalen of mensen wakker bellen om 4uur s'ochtends.
ExceptionalInsight zei:Ik deed tijdens het blowen juist het liefst zo weinig mogelijk.
loadrunner zei:Met een hele serieuse blik een pizza bestellen en zo nuchter mogelijk overkomen, de persoon die het eerste lacht betaalt de pizza.