Wat gebeurt er als...

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Sup peeps.

Ik ben 16 jaar en blow nu zo'n 3 jaar. Na een tijd wordt blowen gewoon minder, het is niet meer zoals vroeger. Als ik vroeger stoned was, werd m'n lichaam gewoon helemaal zwaar en kon ik gewoon niet meer opstaan. Als ik m'n ogen dicht deed en naar muziek luisterde, space'de ik hem gewoon echt hard. 'Tis niet meer wat 't is, mensen die al een aantal jaren blowen zullen dit wel herkennen. Ik heb ook nooit een badtrip gehad, 't lijkt me vet een badtrip mee te maken, KON ik maar een badtrip meemaken :confused:

Nou vraag ik me af, wat zou ik gebeuren als ik bv gewoon in 1x 10 of 15euro wiet in een spacecake opat. Als ik gewoon een joint met iemand rook ('een joint' = gewoon 2,50 aan wiet), ben ik goed stoned. Wat zou er gebeuren als je gewoon expres veel te veel wiet als spacecake zou eten? Badtrip, kotsen? Of hem gewoon tering hard space, hallucineren :grin: ?

Ik heb trouwens zat avonden gehad waar ik binnen zat en de ene joint na de andere werd gerollt..na een tijd kan je gewoon niet meer hijsen door keelpijn, niet omdat ik 'té stoned' ben.

Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er? :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Misschien eens tijd voor een andere drug? Wiet is voor mij ook niet meer wat het vroeger was, daarom gebruik ik het bijna niet meer. Wat je beschrijft, over dat écht lekker stoned zijn, niet meer op kunnen staan enzo, dat is er al lang niet meer (Inmiddels 7 jaar geleden). Op lange termijn gaan ook de nadelen hun rol spelen en dan is het gewoon niet leuk meer. Zo heel af en toe eens een jointje is wel lekker, maar inderdaad niet meer zoals toen.
Een bad trip is niet iets wat je per sé moet willen, dat overkomt je gewoon. Spacecake heb ik nooit gegeten, heeft ook nooit echt mijn interesse gewekt, dus ik zou niet weten wat voor 'trip' je daarvan krijgt, dus ook niet bij een belachelijke hoeveelheid :þ

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Als ik vroeger stoned was, werd m'n lichaam gewoon helemaal zwaar en kon ik gewoon niet meer opstaan. Als ik m'n ogen dicht deed en naar muziek luisterde, space'de ik hem gewoon echt hard.

Dat mis ik ook :(

Heb nu 2 dagen niet gerookt of geblowd, eens kijken wat ik merk van de 4:20 wiet+pijpje :grin:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
Sup peeps.
KON ik maar een badtrip meemaken :confused:

dude, ik weet niet wat jij je bedenkt bij een bad trip. Maar het is alles behalve wat je ooit een keer wilde meemaken

maar als je echt flink bad wilt gaan
10 shotjes halen bij de kroeg en daarna een flinke joint roken...
denk dat je dan wel succes hebt ..

veel succes :P

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm, dus je wilt een bad trip meemaken?
Probeer eens een hoge (500ug) lsd op een feestje, bad trip gegarandeerd :wink:

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Achjah bad gaan van wiet had ik weleens gehad toen ik net begon met smoken en een shotje kreeg van iemand, ik zag gewoon paars enzo en t voelde kut, maar was er in 2 seconden weer uit. Volgens mij is dat zo'n hasjtrip ofzo waar ik weleens over gelezen had, maar je weet gewoon niet wat er met je aan de hand is, waardoor je het als bad gaan ervaart ofzo. Het is iig heel andere koek dan badgaan in paddo/lsd trip.

mattskovic

Wijs gebruiker
probeer eens een waterfall bong van 2liter flessen :tongueout:
daar ben ik tijdje geleden erg slecht opgegaan :flushed:

of probeer iets anders dan wiet he.salvia enzo :)

greetz mattskovic

TrippyShit

Badass junkie
bad op wiet is niet zo bijzonder, helemaal niet als je wel is bad bent gegaan op een tripmiddel.
Je voelt je gewoon ziek, nogal kut, ligt of zit ergens, kotst een keer, zweet een beetje, drinkt wat en dan ist meestal wel weg. 1x toen k beginner was wel is echt bad gegaan op wiet. Dat ik echt dacht als ik dit overleef stop ik :P 2uur zwetend en kotsend op een wc gezeten die 10cm breed en 10meter hoog leek, achteraf wel grappig, haha

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Bad gaan van wiet is easy.. haal 5gr. strip alle wiet van de takken en stop de takken in je joint.
Als je dat op hebt kun je je niet meer gezond voelen :mrgreen:

Paddoboy

Belezen gebruiker
Als je auto ziekte hebt
gewoon dikke juanna rollen en dan in een oto zitten
dat is pas bad gaan,
kokhalzen voor shizzle

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ehh.. mijn doel van blowen is niet om een bad trip te krijgen hoor? :P

Ik bedoelde ermee te zeggen dat het me vet lijkt een keer mee te maken, omdat ik het nog nooit heb gehad en ook niet meer kan krijgen denk ik van wiet.. Zo graag wil ik het niet hoor, alleen het lijkt me gewoon vet om zo hard te kunnen gaan van wiet..dat je er een badtrip van krijgt :P

10 shotjes en een dikke joint? Nee dit werkt niet, dit probeert ik toch al elk weekend 2 jaar achter elkaar... :wave:

Andere drug? Groot gelijk..wiet is niet meer wat 't was en echt fucking duur vergeleken met bijvoorbeeld XTC. Alleen XTC kan je dan alleen om de 1-3 maanden doen..

fs180

Belezen gebruiker
je wordt misselijk
kats fokking misselijk :wave:

stop een poos met blowen, en dan weer is een joint opsteken, dan weet je wat je mist

033Amnesia

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Dude als je wilt trippen, neem dan tripspul! Paddo's, lsd, whatever, ik vind alleen wel dat je een beetje vreemde instelling hebt.

Nee, jullie vatten het op als een vreemde instelling.

Ik lees weleens topics over mensen die bv echt hallucineren van wiet. Mijn vraag is, waarom kan ik dit niet? Kan ik zo'n stadium van stonedheid niet bereiken, door bijvoorbeeld een overdreven grote hoeveelheid spacecake te eten?

Geloof me ik blow niet om een badtrip te krijgen, ik bedoel hiermee te zeggen dat sommige mensen gewoon zo stoned worden na 1 joint dat ze dan al een badtrip krijgen, die worden dus wel ECHT knetterstoned. Ik kan zoveel blowen als ik wil maar ik heb nooit een badtrip gekregen. Ik doel naar dat ECHTE knetterstone'de, niet naar een badtrip ofzo.

Trouwens, als ik mijn beginpost lees, zie ik maar 1 vraag.

Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er?

En er is gewoon NIEMAND die hierop heeft geantwoord. Alleen maar "waarom zou je een badtrip willen krijgen?!?" of dergelijke.. reageer dan maar gewoon op m'n vraag, en niet 't verhaal vantevoren.. dan moet je niet zeggen dat ik een vreemde instelling heb want m'n vraag was niet hoe ik een bad trip kan krijgen.

phy

Bewuste gebruiker
Geloof me ik blow niet om een badtrip te krijgen, ik bedoel hiermee te zeggen dat sommige mensen gewoon zo stoned worden na 1 joint dat ze dan al een badtrip krijgen, die worden dus wel ECHT knetterstoned. Ik kan zoveel blowen als ik wil maar ik heb nooit een badtrip gekregen. Ik doel naar dat ECHTE

Noem het dan geen bad trip.

Als je wil 'hallucineren' dan zou ik toch naar potentere middeltjes gaan kijken.
Paddootjes, LSD.

fs180

Belezen gebruiker
033Amnesia zei:
ExceptionalInsight zei:
Dude als je wilt trippen, neem dan tripspul! Paddo's, lsd, whatever, ik vind alleen wel dat je een beetje vreemde instelling hebt.

Nee, jullie vatten het op als een vreemde instelling.

Ik lees weleens topics over mensen die bv echt hallucineren van wiet. Mijn vraag is, waarom kan ik dit niet? Kan ik zo'n stadium van stonedheid niet bereiken, door bijvoorbeeld een overdreven grote hoeveelheid spacecake te eten?

Geloof me ik blow niet om een badtrip te krijgen, ik bedoel hiermee te zeggen dat sommige mensen gewoon zo stoned worden na 1 joint dat ze dan al een badtrip krijgen, die worden dus wel ECHT knetterstoned. Ik kan zoveel blowen als ik wil maar ik heb nooit een badtrip gekregen. Ik doel naar dat ECHTE knetterstone'de, niet naar een badtrip ofzo.

Trouwens, als ik mijn beginpost lees, zie ik maar 1 vraag.

Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er?

En er is gewoon NIEMAND die hierop heeft geantwoord. Alleen maar "waarom zou je een badtrip willen krijgen?!?" of dergelijke.. reageer dan maar gewoon op m'n vraag, en niet 't verhaal vantevoren.. dan moet je niet zeggen dat ik een vreemde instelling heb want m'n vraag was niet hoe ik een bad trip kan krijgen.
kijk een post boven je
je gaat er niet van trippen je wordt gewoon heel lang erg misselijk, tis ook anders al blowen, meer overheersend
maar als jij je geroepen voelt om het te doen, ga je gang

petaahh

Newbie
probeer echteen waterfall bong ik dé dat met een grote groep vrienden er moet er wel een nuchter blijven want je moet hem snel door paasen als je een plastic slappe fles gebruikt (river cola)dan kan iemand die leeg knijpen in je longen maar je moet wel uit ademen in de fles en dan snel door paasen zo konden er wel 3 hijsen uit (eerste heel zwaar (je gaat echt plat)tweede veel lichter en de derde als een paar hijsjes van een joint) ik heb echt liggen hallucineren en zo je gaat plat geheid en als het niet werk herhaal je het een keer of 2/3

greetz petaahh :stoned:

DiiNA

Newbie
Geloof mij een bad trip is niet fijn!
JE denkt zo van waar ben ik beland en waarom moest ik doen, wanneer kom ik uit deze shit!
1e keer blowen van mij was gelijk bad trip xD
033Amnesia zei:
Sup peeps.

Ik ben 16 jaar en blow nu zo'n 3 jaar. Na een tijd wordt blowen gewoon minder, het is niet meer zoals vroeger. Als ik vroeger stoned was, werd m'n lichaam gewoon helemaal zwaar en kon ik gewoon niet meer opstaan. Als ik m'n ogen dicht deed en naar muziek luisterde, space'de ik hem gewoon echt hard. 'Tis niet meer wat 't is, mensen die al een aantal jaren blowen zullen dit wel herkennen. Ik heb ook nooit een badtrip gehad, 't lijkt me vet een badtrip mee te maken, KON ik maar een badtrip meemaken :confused:

Nou vraag ik me af, wat zou ik gebeuren als ik bv gewoon in 1x 10 of 15euro wiet in een spacecake opat. Als ik gewoon een joint met iemand rook ('een joint' = gewoon 2,50 aan wiet), ben ik goed stoned. Wat zou er gebeuren als je gewoon expres veel te veel wiet als spacecake zou eten? Badtrip, kotsen? Of hem gewoon tering hard space, hallucineren :grin: ?

Ik heb trouwens zat avonden gehad waar ik binnen zat en de ene joint na de andere werd gerollt..na een tijd kan je gewoon niet meer hijsen door keelpijn, niet omdat ik 'té stoned' ben.

Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er? :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zal dan serieus antwoorden op je vraag :)

Dat ECHTE knetterstonede kun je niet meer bereiken met blowen, althans op het tempo dat je het nu doet. Blow een eens paar weken niet, en probeer dan eens al het boven genoemde.

Over de space cake: Ja dit zou kunnen werken, maar op enkele mensen na, word je bij grote dosissen alleen maar ziek. Je tript hierbij misschien wel, maar altijd negatief ( in mijn ervaring en omgeving).

Tot enkele maanden geleden kon ik het ook niet, echt trippen op wiet.
Nu kan ik het zelfs bij 'gewone' hoeveelheden. Werkt alleen als ik paar uur niet gerookt heb en de wiet ( bij hasj ook nog nooit gelukt) puur rook.

Hoewel trippen op wiet heel anders is dan dat op LSD of paddo's is het wel aangenaam, op z'n tijd.
Het is veel controleerbaarder en heeft meer positieve vibe's. Binnen een half uur ben je er weer uit, maar dat is met enkele hits weer opgelost.

Wietje

Belezen gebruiker
Je bent 16, get high on life, laat wiet voor alsje wat ouder bent..

*edit, te laat, laat maar .

Bovenaan