Wat gebruikt doordeweeks ??

Deranged

Badass junkie
Al is het natuurlijk wel zo dat het dan meestal de mensen zelf zijn die worden gebruikt waardoor ze er geen tijd voor hebben.

Maar dat maakt het dus ook interessant om te kijken wat voor reacties hierop zouden kunnen komen.

Weekend of doordeweeks zegt mij persoonlijk niet zo heel veel en het liefst nog allebei ook.

Als je mij zou vragen of ik in het weekend wat heb gebruikt is mijn antwoord dus: doordeweeks ook wel ja.

En jij?

Deranged

Badass junkie
Ik heb het over het echte spul maar het is een begin.

Dit is ook zeker niet bedoeld voor die mensen die ik weleens zie die denken dat 'nicotine' alleen al boeiend genoeg zou zijn om überhaupt te posten, tenzij het een synoniem is voor 'longen'.

Deranged

Badass junkie
Ik heb veel ergere dingen gedaan op de middelbare school vroeger dus je hoeft je nergens voor te schamen, dat doe ik wel voor je.

Topic gaat alleen wel over het heden dus.

Immo

Badass junkie
Doordeweeks gebruik ik eigenlijk nooit, dus mij zal je in ieder geval niet veel in dit topic zien.

Deranged

Badass junkie
Doordeweeks gebruik ik eigenlijk nooit, dus mij zal je in ieder geval niet veel in dit topic zien.

Dat had ik nou nooit achter je gezocht.

Dopezilla

Badass junkie
Doordeweeks gebruiken is iets wat ik eigenlijk zo veel mogelijk probeer te vermijden. Al moet ik zeggen dat ik in het verleden wel eens gesmokkeld heb.

Normaal gesproken drink ik niet eens doordeweeks.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Af en toe een jointje, liefst elke dag maar dat doe ik niet. Daar word ik eigenlijk feitelijk soms best wel gefrustreerd door; die dagen dat ik niet blow.

Alcohol af en toe ook wel eens & binnenkort toch eens pepavondjes houden :openmouth:

-spaceman-

Badass junkie
Dopezilla zei:
Doordeweeks gebruiken is iets wat ik eigenlijk zo veel mogelijk probeer te vermijden.

Voor mij is het de gouden regel; Ik gebruik geen drugs doordeweeks.
Ik drink wel is een paar biertjes ofzo. Misschien een paar trekjes van een joint maar zeker geen hardere middelen. Een weekend vol aan de drugs vind ik lang genoeg...

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Zit nu aan de speed en keta, dalijk even naar me beste vriend en hem zijn verjaardag beetje vieren met een haze jointje en dan om 12 uur mijn verjaardag vieren met een hazejointje.

En ik schat dat er nog een paar goeie lijntjes keta bij gaan komen tijdens het roken van de haze jointjes :wave:

Beanhead

Badass junkie
Flip Trip zei:
Zit nu aan de speed en keta, dalijk even naar me beste vriend en hem zijn verjaardag beetje vieren met een haze jointje en dan om 12 uur mijn verjaardag vieren met een hazejointje.

En ik schat dat er nog een paar goeie lijntjes keta bij gaan komen tijdens het roken van de haze jointjes :wave:

Hmm hash onder ket... :hearteyes:

cropp

Badass junkie
Deranged zei:
Ik heb het over het echte spul maar het is een begin.
nou ga je me niet vertellen dat je alcohol en thc niet als drugs beschouwd, want zo als jij en ik weten word je bijna nergens zo wazig van als van die combo...

ot: alcohol en wiet :P

Viper

Newbie
Heb het vandaag nog aardig rustig gehouden, 2 jointjes. Maar morgen weer aan de pep ookal heb ik beloofd rustiger te doen. Eerste post btw. Hallo allemaal :wave:

pawelonius

Belezen gebruiker
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<

Chris Pontius

Badass junkie
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Maar Deranged is dan ook echt een coke-junk...

Biertje

Bewuste gebruiker
Een ras echte cokeliefheber, hij snuift al 9 strepen puur jwz. Rechtstreeks uit Peru, maar meestal uit Colombia.

Deranged

Badass junkie
pawelonius zei:
@ deranged,
Dit topic is inderdaad alleen voor crack en heroïne.

De rest is niet voor echte mannen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ben er de hele week bij ouwe, dat weet je toch ...

soort zoekt soort, you can run ...

but you can't hide.

Dus deze week weer fanatiek aan de dope, dextro (67%), valium La roche, bromo Sandoz en heel veel visoliepillen omega 3 eitjes, vitamines en wat rijkelijk gesmeerde oliejoint zonder die ranzige tabak.

Dat was het wel opscheppen houden we niet van, maar in het wekend houden we dit tempo gewoon aan. Dus ik ben er full time bij, altijd nonstop 24/7/12/365 dagen per jaar.

:hearteyes:

:wave:

gamezz

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer LSD was op een woensdag avond.dag erna school ,
flink afwezig in de les zitten en sterven bij sport

Bovenaan