Doordeweeks gebruik ik eigenlijk nooit, dus mij zal je in ieder geval niet veel in dit topic zien.
Deranged zei:Doordeweeks gebruik ik eigenlijk nooit, dus mij zal je in ieder geval niet veel in dit topic zien.![]()
Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
Dopezilla zei:Doordeweeks gebruiken is iets wat ik eigenlijk zo veel mogelijk probeer te vermijden.

Flip Trip zei:Zit nu aan de speed en keta, dalijk even naar me beste vriend en hem zijn verjaardag beetje vieren met een haze jointje en dan om 12 uur mijn verjaardag vieren met een hazejointje.
En ik schat dat er nog een paar goeie lijntjes keta bij gaan komen tijdens het roken van de haze jointjes![]()
nou ga je me niet vertellen dat je alcohol en thc niet als drugs beschouwd, want zo als jij en ik weten word je bijna nergens zo wazig van als van die combo...Deranged zei:Ik heb het over het echte spul maar het is een begin.
Maar Deranged is dan ook echt een coke-junk...pawelonius zei:@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Dit topic is inderdaad alleen voor crack en heroïne.pawelonius zei:@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<