Als ik maar van de wereld benWil wel eens weten wat jullie in het weekend gebruikt hebben ?
Ik heb het tam gehouden 2 pilletjes op een feestje ....
en jullie??
Wil graag een keer oxycodon proberen, wat is jou advies?methadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruik
Ja benzos voel ik niks van raar genoeg, waar ik wel de weg van raken is ketamethadon, of andere opiaten wen je naar mijn ervaringen pas aan naar een tijd dagelijks gebruik, als ik 1 keer in de twee maanden heroine zou roken, zou ik het echt wel laten hoor, dan heeft het meer bijwerkingen dan dat het zo plezierig is wanneer je 3 of 4 dagen in de week gebruikt
Heb perongeluk ipv odmt wat een opeaat is 5-‘eom-dmt beteldJa benzos voel ik niks van raar genoeg, waar ik wel de weg van raken is keta
Heb perongeluk ipv odmt wat een opeaat is 5-‘eom-dmt beteld,… klein berschilletje
Ja ikn het t zelde met miauw, dat is miijn vakkuik, pep doet me zoveel minder wls ik me had voorgesteld. Dacht fck ik ik haal 2 g pet voor een weekend intentsAch... zo lang je met mate gebruikt...
Maar ik heb vrijdag prima geslapenJa ikn het t zelde met miauw, dat is miijn vakkuik, pep doet me zoveel minder wls ik me had voorgesteld. Dacht fck ik ik haal 2 g pet voor een weekend intents
Als je iets in een bericht bent vergeten kun je dat bericht aanpassen. Het is niet de bedoeling dat je steeds meerdere berichten na elkaar plaatst.Maar ik heb vrijdag prima geslapen