Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Yaizer zei:
Ketamine...alweer vannacht.

Dit keer kwam ik erg diep, ging steeds meer opschroeven kwa dosis en heb aparte dingen mee gemaakt.
Wat voor aparte dingen heb je dan meegemaakt?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Beetje K-hole achtig, moeilijk te beschrijven.

Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".

Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.

Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.

Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.

Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.

Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
4-FA en 2C-B afgelopen zaterdag, zeer leuke combo :) (alhoewel ik overduidelijk meer 'ervaring' moet opdoen met bijnemen, want daar bak ik echt niks van :P)

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
benniesmitters zei:
Bijnemen werkt sws nooit echt lekker hoor. Al helemaal niet met 4f vind ik.
Bijnemen gaf wel (enigszins) het gewenste effect, het was alleen (veel) te laat gedaan waardoor het niet optimaal was. De 4-fa was al aan het uitwerken toen ik nog een keer 2c-b bijnam, zat toen voor mijn tent op het campingterrein van het festival waar ik was, en na een tijdje begon ineens het gras te bewegen i.p.v. dat de 4-fa rush weer terug kwam. Tja, dan moet er ook 4-fa bijgenomen worden om enigszins het effect te counteren :rolleyes:.

Wat mij wel opviel is dat toen ik uren (zeker 6 uur) na het bijnemen, toen de 2c-b al een tijdje leek te zijn uitgewerkt maar de 4-fa nog volop actief was en ik besloot mijzelf maar eens in slaap te blowen :stoned:, ineens de bomen weer begonnen te bewegen en ik weer aan het trippen was. Ik dacht dat 2C-B na een paar uur wel klaar was, maar niet dus blijkbaar.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Yaizer zei:

Het was geen doodservaring of iets dergelijks. Ik was de dosis aan het opschroeven en wilde eigenlijk eigenlijk tot het punt komen tot een soort "trip".

Ik lag in bed en begon mijn lichaam minder te voelen. Toen ben ik totaal stil gaan liggen en begon ik met mediteren om in een soort trance te raken. Dit lukte.

Ik begon eerst mijn lichaam proberen los te laten. Dus dat ik mijn lichaam niet meer voel. Dit had ik nodig om verder te kunnen gaan. Dit lukte en ik begon langzaam aan met mijn gedachtens naar beneden te gaan. Heel diep onder de grond. Hier kwam ik dus in een kleine gang (2 meter) met deuren. Hier was ook iemand aanwezig. Toen dacht ik weer: "Oh dit is echt heel diep" en was ik weer in een klap terug. Kon ook weer mijn ogen openen en alles draaiden een beetje.

Dus moest weer opnieuw beginnen, lukte weer en elke keer kwam ik ergens anders. Het is mij drie keer gelukt waarvan 2 keer ongeveer 30 seconden daar was (en weer terug gehaald omdat ik te enthiousast werd) en één keer was ik er denk ik 5 minuten in. Die van 5 minuten was heel bijzonder. Ik ging echt door mijn gedachtens heen en zag echt rare werelden.

Het was allemaal erg...wazig. Het was alleen niet het volledige effect. Ik had meer nodig om daar makkelijker te blijven want alleen met meditatie om in een trance te raken lukte het maar als ik één keer te enthiousast werd of dacht aan de normale wereld was het meteen over.

Een goed begin, ik ga zeker in de toekomst hier meer mee experimenteren. Jammer dat ik er niet vol in kon gaan maar de tijd is dus nog niet rijp.
Best wel interessant. :)

Toen je daar dan in die gang met deuren was, lijkt dat dan ook letterlijk dat je daar bent, net zoals in je normale beleving? Of is dat dan wat wazig/dromerig?

Ik herken dat nadenken over de situatie en er dan uitklappen van trippen en lucide dromen. Met trippen bijvoorbeeld lijkt het heel erg zo te zijn dat je bepaalde dimensies (of niveau's van bewustzijn, hoe je het maar wilt noemen) alleen maar kunt binnengaan als je geen interne dialoog met jezelf hebt en niet in buitensporige emotionele verwondering raakt. Alles lijkt steeds daar op te wijzen: blijf alleen bij simpel observeren en kijk als het ware dwars door die gedachten heen, alsof ze transparant en vooral: niet van jou zijn. Alleen dan kun je die visuele dimensies binnengaan en daar langer blijven. Grappig en heel erg interessant dat dit bij meerdere middelen zo lijkt te zijn, ook al hebben ze heel andere uitwerkingen. :) Uiteindelijk komt het dus toch steeds weer uit op meditatie. Maar zoals je zegt werkt het waarschijnlijk ook goed om wat meer te nemen als de meditatie nog niet zo stabiel is. Ik denk dat als je wat meer neemt, je direct wat dieper doorschiet in die wereld en het dan moeilijker is voor je gedachten om zich ergens op te fixeren en het zo makkelijker is om je niet 'terug omhoog te denken' als het ware. Tenminste, zo gaat dat bij mij met psychedelica.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Net een analoog van adrenaline pfff geen fijn spul maar was ook niet recreatief :wink:
Wat een opgejaagd gevoel geeft dat (doh) , en evenwichtsorgaan doet nog raar.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Die gang met deuren was echt diep in mijn gedachtens. Het was voor mijn gevoel dan ook niet "het" diepste deel van mijn gedachtens maar ik voelde dat een niveau lager dit wel was. Een bron van energie was er daar maar ik kon er niet komen, was nooit mogelijk met de dosis (of misschien de drug in het algemeen). De niveau hoger was ik zelf in. Er waren deuren en door één deur kon ik net doorheen kijken (rechtsvoor) en was een lange gang met....ja gewoon een rare abstracte gang.

Toen ik er voor de tweede keer in ging en steeds niveau's lager ging zag ik een stuk of 10 niveau's allemaal het zelfde. Het was een duitse verlaatte bioscoop. Het ging hier niet om de bioscoop maar op de vibe die de bioscoop uitstraalde. Het ging om het algemeen. Het was duister, angstig maar acceptabel voor mij. De niveau's waren trouwens mij, ik. Dus ik zelf zit ook niet perfect in elkaar en er zitten nog dwarsbomingen in mijn onderbewustzijn. Dit werd duidelijk gemaakt hierdoor. Hier ga ik misschien toch wat doen. Misschien door middel van meditatie even kijken wat dit betekende.

Mijn laatste keer duurde natuurlijk wat langer. Hier was er geen persoon als ik aanwezig maar kwam ik in gewoon in een ruimte die geometrisch / cirkel-achtig binnenstebuiten stond. Heel moeilijk te beschrijven en eigenlijk niet te beschrijven. Hier gebeurde ook paar dingen maar deze waren wat meer onbelangerijk voor mijn gevoel.

Het klinkt allemaal heel heftig als ik het zo schrijf maar het viel reuze mee. Ik heb het over een tijdsbestek van 30 seconden á 1 minuut. Ik kon niet verder gaan omdat realistische dingen mij hier tegen van hield en mijn gedachtens nog niet tot staat waren om mij volledig af te sluiten van de realiteit die wij kennen. Oefening baart kunst zeggen ze en ik hoop dat ik hier ooit dan wel is waar controle over krijgt.

Zo dit zal misschien erg zweverig klinken voor sommige maar so be it. :grin:

Mindless zei:
Yaizer zei:

Best wel interessant. :)

Toen je daar dan in die gang met deuren was, lijkt dat dan ook letterlijk dat je daar bent, net zoals in je normale beleving? Of is dat dan wat wazig/dromerig?

Ik herken dat nadenken over de situatie en er dan uitklappen van trippen en lucide dromen. Met trippen bijvoorbeeld lijkt het heel erg zo te zijn dat je bepaalde dimensies (of niveau's van bewustzijn, hoe je het maar wilt noemen) alleen maar kunt binnengaan als je geen interne dialoog met jezelf hebt en niet in buitensporige emotionele verwondering raakt. Alles lijkt steeds daar op te wijzen: blijf alleen bij simpel observeren en kijk als het ware dwars door die gedachten heen, alsof ze transparant en vooral: niet van jou zijn. Alleen dan kun je die visuele dimensies binnengaan en daar langer blijven. Grappig en heel erg interessant dat dit bij meerdere middelen zo lijkt te zijn, ook al hebben ze heel andere uitwerkingen. :) Uiteindelijk komt het dus toch steeds weer uit op meditatie. Maar zoals je zegt werkt het waarschijnlijk ook goed om wat meer te nemen als de meditatie nog niet zo stabiel is. Ik denk dat als je wat meer neemt, je direct wat dieper doorschiet in die wereld en het dan moeilijker is voor je gedachten om zich ergens op te fixeren en het zo makkelijker is om je niet 'terug omhoog te denken' als het ware. Tenminste, zo gaat dat bij mij met psychedelica.
(Op Mindless)

Amateurtje

Wijs gebruiker
Zonet een latje coca door mn holte gepruimd...de voorbije weken (drie denk) geen enkele drugs aangeraakt..voel me nu wel woozy...heerlijk

mikoz

Bewuste gebruiker
Zaterdag, iets van 10 bier verspreid over 8 uur en daarna rood nijntje 2c-b. Oooh wat was dat vet :hearteyes:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ZERO- zei:
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.

Ik krijg harddrugs voorgeschreven om het zuipen en blowen te vermijden.

Waarmee ik maar wil zeggen: als jouw vrienden allemaal een microdosis LSD namen en naar huis zijn gegaan, maar jij daarna onverdroten drie flessen wijn, een krat Duvel en een pond hasj hebt weggewerkt en vervolgens eerst de boel hebt ondergekotst en daarna kort en klein geslagen: RESPECT. Ik moet bekennen: ik heb die skills zelf niet en ik zou de boel waarschijnlijk uit de hand laten lopen.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.

Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tommie_K zei:
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.

Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.

Ik ben een sporadische coke gebruiker en pas enkele keren gebruikt in jaren tijd. Ik koop zelf nooit eigenlijk, ik snuif wat mee met vrienden die het soms hebben. En als t niet meer voor handen zou zijn vind ik t ook prima.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Gisteren 25 gram hollandia, viel me een beetje tegen helaas :(. Denk dat het aan de setting lag en met de hoeveelheid mensen die mee tripte

Yaizer

Bewuste gebruiker
Alcohol, wiet en een lijntje pep vannacht.

Schokkend 3 uur na het lijntje knock-out gegaan en 9 uur slaap te pakken gekregen. Nooit eerder gebeurd. Misschien komt het toch doordat alcohol en wiet de overhand kreeg. Vooral wiet ver uit.

En de warme stoombad maakte me ook pittig wazig.

Helenas

Bewuste gebruiker
Gisteravond/nacht weer eens 2cb gedaan. Wat is dat toch ontzettend mooi! Echt een verschil met 2ce. Ik had zo'n 20 mg

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Tommie_K zei:
ZERO- zei:

Ik krijg harddrugs voorgeschreven om het zuipen en blowen te vermijden.

Waarmee ik maar wil zeggen: als jouw vrienden allemaal een microdosis LSD namen en naar huis zijn gegaan, maar jij daarna onverdroten drie flessen wijn, een krat Duvel en een pond hasj hebt weggewerkt en vervolgens eerst de boel hebt ondergekotst en daarna kort en klein geslagen: RESPECT. Ik moet bekennen: ik heb die skills zelf niet en ik zou de boel waarschijnlijk uit de hand laten lopen.
Je hoeft niet zo wijs te doen hoor. Ik heb afgelopen periode geen stimulerende middelen gebruikt ivm de negatieve invloed die dat op mijn stemming heeft (kan hebben).

OT: Nu heb ik vakantie en is alles chill en afgelopen zaterdag lekker ghb.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Truffels.

De ervaring was...eh bijzonder...denk ik. We waren in de kamer. Het leek alsof het huis ergens anders was, alsof we de deur open deden en er letterlijk "niets" was. Alleen het huis that sit.

Ook flink doorgeslagen met de lachgas, beide personen (ik en L) rond de 21 lachgas patronen gedaan (per persoon) in een tijdsbestek van 3 uur. We wilden alleen maar terug naar die enorm harde space.

Achteraf: Psychedelisch? Nee, misschien een kwartier van de hele trip. Dit was gewoon een hele andere trip. Het was alleen maar doorslaan en harder en harder gaan. Achteraf een hele positieve trip alleen had hem toch wat "psychedelischer" en "diepgaander" willen hebben. Heb hard getript maar totaal anders als alle andere truffel trips die ik heb gehad.

Vrijdag dmt en blijf er zo blij mee zijn :grin: :grin:

Yaizer

Bewuste gebruiker
lijntje keta begin van de avond en voor de rest veel veel wiet, alcohol en klein beetje pep.
Nu even lekker door internet rondzwerven en daarna lekker een lange slaap maken! :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
benniesmitters zei:
Vanmiddag wat keta gehad, kom verdomme maar niet in die k hole.. Ben zo benieuwd hoe dat is. Nu een jointje met wat bier :stoned:
Is nog best lastig te bereiken met snuiven ja. Hoe doseer je precies en hoeveel als ik vragen mag?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
benniesmitters zei:
Vanmiddag wat keta gehad, kom verdomme maar niet in die k hole.. Ben zo benieuwd hoe dat is. Nu een jointje met wat bier :stoned:
Is nog best lastig te bereiken met snuiven ja. Hoe doseer je precies en hoeveel als ik vragen mag?

Begin steeds met een lijn van 100mg in een neusgat en 50 in de ander. En dan elke 10 min 50mg bijnemen en dat afwisselen met neusgaten tot ik de coördinatie niet meer heb om dat te doen. Ga vanmiddag mn laatste restjes opmaken met een vriend. Zitten te denken om gewoon 250mg in een keer te doen, 125mg beide neusgaten. Maar ben bang dat dat weer teveel word en je out gaat..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
benniesmitters zei:
Begin steeds met een lijn van 100mg in een neusgat en 50 in de ander. En dan elke 10 min 50mg bijnemen en dat afwisselen met neusgaten tot ik de coördinatie niet meer heb om dat te doen. Ga vanmiddag mn laatste restjes opmaken met een vriend. Zitten te denken om gewoon 250mg in een keer te doen, 125mg beide neusgaten. Maar ben bang dat dat weer teveel word en je out gaat..
Ik heb wel eens 250mg in een keer gesnoven van goede keta en ging toen out.

Wat voor mij wel goed werkt is ergens tussen de 150 en 200 in een keer pakken en dan zo'n 10 min later nog een keer 50mg.

Het is een beetje zoeken naar wat voor jou goed werkt, maar die eerste dosis moet redelijk hoog zijn in ieder geval. Als je vaak moet gaan bijdoseren kom je er niet.

Bovenaan