Wat heeft iedereen tegen coke?

Hallo daar..
Nouja, ik wil dus al een tijdje coke proberen, twijfel nog steeds, alhoewel de grens inmiddels bijna weg is, en ik het gewoon een keer wil doen.. Maargoed, nu ben ik een beetje rond gaan neuzen in het cokeforum, en ik zie bijna niks dan negatieve dingen.. Is het dan echt zo slecht voor je? Ik ken namelijk een aantal mensen die het een paar keer hebben gebruikt, en die kunnen er nu gewoon van af blijven.. Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten).. Dus nu mijn vraag enzo.. Zou het echt zoveel kwaad kunnen als ik aankomend weekend een paar sleutelpuntjes(2?) neem? Ik ben wel zo een van; nieuwe drugs proberen, dan geen andere rotzooi erbij, en goed eten en slapen etc.. Wat raden jullie me aan? En vooral; wat raden jullie me af? :wink: Hoop echt wat nuttige reacties te krijgen, maar iig bedankt voor het lezen van mn blabla topic.. ^^

henkie84

Bewuste gebruiker
Als ik voor mezelf spreek vind ik het grote nadeel van coke de prijs/kwaliteit verhouding. Het effect is inderdaad wel aangenaam, maar het is me het niet altijd waard om 25, (of op leuke avonden) 50 euri per gram neer te tellen. Ik denk dat als je van je zelf niet al te verslavingsgevoelig bent het niet zo'n probleem is om het af en toe te doen. Zelf laat ik het tegenwoordig links liggen vanwege de prijs; doe mij maar een pilletje af en toe :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Das het hele probleem met de coke:

De dealers zuigen hard ...
Ze versnijden de anuspoeder tot poep ..,
De verslavingsdrang is ziekelijk ...
Het effect van standaard anuspoeder is middelmatig ...
Het verpest de sfeer ...

Ik zou best wel een grammetje 70% op het strand weg willen snuiven met wat leuke DF 'ers ...... lekker biertje erbij

:hearteyes:

Lost

Experimenterende gebruiker
ik kan alleen dit zeggen:

ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel

Tja moet ik nog meer zeggen?

dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen?

ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF

Addick

Bewuste gebruiker
Ik kon het altijd wel laten liggen.
Alleen op de dag zelf dat ik snoof en hij uitwerkte,wou ik altijd weer opnieuw halen en veel ook.

En ik had op dat moment ook afleiding van andere drugs,al heel lang geen coke meer gedaan.

Het wel te doen recreatief gebruik,denk alleen wel dat je als je eenmaal verslaafd bent het heel moeilijk is om er af te komen.

pilsner

sleutelpuntjes

Zo een vraag over hoe je met cocaine om moet gaan, ik zal uit ervaring schrijven!

Kijk gewoon wat het met je doet, en als jij een puntje wilt nemen dan doe je dat toch gewoon, misschien is het wel een puntje manitol, of inositol!

Cocaine is lekker wanneer je er goed mee om kan gaan, maar het maakt veel van je leven kapot, zie het als een bijzaak en geen hoofd zaak!

Met mate (n) en wees voorzichtig bij wie en wat je haalt, anders snuif je straks taurine ipv tl balken!

succes en ga er goed mee om ! :wave:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
wel of niet doen?
dat ligt uiteindelijk bij jezelf, en zoals je al aangeeft in je post wil je het een keer proberen.
ik zou zeggen probeer het rustig een keer, hoop wel dat je dan goeie kwaliteit hebt anders is het zonde van de ervaring!

zelf vindt ik de prijs te hoog, de kwaliteit veel te schommelend en de rush tekort! geef mij maar een lekkere pil maar das persoonlijk!

dus probeer het rustig en geniet ervan!
:smoke: :wave:

Rapido

de eerste paar keer vond ik er amper iets tot bijna NIKS aan

wrm bleef ik het doen?
omdat ik het herhaaldelijk gratis kreeg :tongueout:
als ik me verveelde en zin had om hetgene waar iedereen zoveel geld voor overhad ook eens in mijn neusgaten te laten rondvliegen, moest ik het gwn vragen
toen vond ik echt alles wat met die stomme lijn te maken had, 1 grote grap

als het niet gratis was had ik het effect nooit leren kennen...
mss wel een lijntje hier of daar meegesnoven, maar dat zou totaal niet genoeg zijn geweest om het effect te leren gebruiken (in mijn geval)

hoewel ik het (soms) nog altijd chill vind om het te doen met (bepaalde) vrienden...
hoop ik voor U dat je LUISTERT als iemand zegt dat ALS je van plan bent om het meerdere keren te doen, je je MOND HOUDT tegen vrienden!!!
niet alleen is het dan pas vele leuker om te doen(!), maar bespaar je 9 op de 10 ook een hoop gezever tussen elkaar!!
en dan blijven je vrienden je vrienden.

btw, 17?? ... sowieso geen bekwame keuze dat je maakt ... sorry

Antondebeuker

Coke ain't no joke a wise man once said.
Geloof me, er zijn leukere drugs om mee te expirimenteren, die zijn ook nog eens heul veul goedkoper, minder verslavend, en voegen bovendien iets toe aan je leven.
Regel een paar trips en ga met vrienden die nieuwe planeet ontdekken die je achtertuin geworden is. Veel toffer dan die overpriced en overrated cokerush van een kwartiertje.
Het is totaal niet zoals xtc, lijkt er in de verste verte niet op. Waarschijnlijk voel je amper wat van die coke.
En de kwaliteit is vaak om te janken zo slecht.
Ik wil niet als je pappie en mammie klinken hoor, maar je vraagt het, dus bij deze. Lees deze pagina, vergelijk met andere drugs en doe daar je voordeel mee.
Ik garandeer je in elk geval dat je NOOIT spijt zal krijgen dat je geen coke hebt gebruikt.

BADJASMAN

Belezen gebruiker
Je zegt dat je 17 bent he ?
Dan raad ik het je ten zeerste af
als je geen vaste inkomsten hebt.
( m.a.w. netto/maand : 1500 E++ )

Detroit303

Bewuste gebruiker
Konijntje:x zei:
Hallo daar..
Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten

Hm, het lijkt me dat je al genoeg dope in je systeem hebt zitten. Je serotinepeil zal binnekort wel om zeep zijn. Spaar nog even je dopamine..

xpressurself

Bewuste gebruiker
het valt allemaal reuze mee, als jij gewoon een beetje je gezonde kop erbij kan houden en niet erin doordraaft kan er weinig tot niks mis gaan. Drugs zijn alleen gevaarlijk icm mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Ik ben nu 18, heb het 2 jaar gelede voor het eerst gedaan en vandaag ook zeker al 5 tot 6 weken niet meer gesnove, absoluut geen behoefte/drang ernaar.

Ten eerste; dank voor de reactie :)
Ten tweede; Wie bepaalt er dat iemand van 17 geen goede beslissingen kan nemen?.. Ik denk dat er inderdaad veel 17-jarigen zijn die hun eigen grenzen niet kennen, en die te expirimenteel zijn, maar, ik denk dat dat echt heel persoonlijk is.
Wat ik vergeten was in het topic te zetten, is dat ik niet wil expirimenteren met hallicugenen, en daardoor blijft er een stuk minder over om te proberen geloof ik. Maargoed, ik snap uit de reacties dus dat mensen niet zulke goede ervaringen met coke hebben, maar vraag me dan wel af of je een verslaving niet gedeeltelijk zelf in de hand hebt? En ik denk ook wel dat als ik verslavingsgevoelig zou zijn, ik intussen wel verslaafd zou zijn aan wiet/xtc, wat volgens mij niet zo is. (Heb na 3 jaar xtc gebruik nog steeds maar 1 pil nodig, dit is ook mijn grens, zodra ik meer nodig zou hebben zou ik er gewoon helemaal mee stoppen).. Nouja, reageer lekker verder, ik vind het een zeer intressant onderwerp om over te lezen :)

jcutter

Badass junkie
Ik zou een vaste richtlijn gaan aanhouden. Ik snuif 1x in het half jaar, wanneer je dit steeds verzet naar bevoorbeeld: 1x 3 maanden. Dan ben je al gevaarlijk bezig. Coke is net als een paar koppen koffie die je leegt drinkt; het stelt weinig voor, maar daarom is het juist ook zo verslavend. Het is gewoon erg lekker om te snuiven en de zin om te gaan snuiven is er al er snel hoor..Dus pas op!

xpressurself

Bewuste gebruiker
wat wel waar is, is dat coke wel een stuk verslavender is dan xtc of wiet, die drang om door te snuiven is er al heel gauw. Maar als je daar een beetje goed op let kan er niet zo veel mis gaan, het is LAAANG niet zo verslavend als bijv. heroine.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Ik heb niets tegen coke. Dus niet iedereen heeft wat tegen coke.

Je bent er zelf bij als je een lijntje neemt. Je kunt dus niet de coke het op de schuld geven als je zelf niet sterk in de schoenen staat. Je blijft zelf verantwoordelijk.

Dus... fuck it.

Um

Belezen gebruiker
de meeste mensen die ik sprak die erg tegen coke zijn, zijn meestal mensen die problemen hebben gehad met het goedje en daarom er nu zo tegen zijn

en omdat het de enige drugs is waarvan je zeker weet dat het teveel wordt versneden als je het gewoon ergens koopt, ik vind hier althans geen kwalitatieve coke die iets voorstelt

jcutter

Badass junkie
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb niets tegen coke, het is gewoon lekker, maar om er weer af te komen iz soms zo'n gezeik.... dat is er bij mij op tegen. verder zelf uitmaken wat je doet :wink:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
1 gram coke 40 euro +- eerste versneden door boeren in zuid amerika, daarna wordt het versneden door guerrillas, komt naar nederland en wordt versneden door grote dealers, kleine dealers dan moet je hem in je neus doenm omdat het leuk is
met 40 euro kun je veel betere dingen doen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het gewoon veels te duur, zeker in verhouding met wat je er voor terug krijgt.... De down after is overigens ook geen pretje!

Snuifdoos

Belezen gebruiker
voor mij is coke:

te kort
te duur
en bovenal:
versneden. Omdat het zo duur is, is versnijden verleidelijk. easy money.

Waar ik woon is het gewoon erbarmelijk van kwaliteit, en daarom heb ik de zoektocht opgegeven. Ik hou het bij de goeie ouwe Vaderlandsche Schpeed. Dat moet door veel minder hebberige handjes gaan. Kwaliteit is makkelijker te vinden.

Als ik coke heb, ben ik er ook de hele tijd mee bezig, ofwel lijnen leggen, ofwel snuiven. Zit er voordurend mee in mn gedachten. Als er vrienden bijzitten vind ik de gesprekken ook dikwijls plat, oppervlakkig en overbodig. Van coke ga ik mezelf ook eerder een klootzak vinden. Arroganter en egoïstischer.

Met speed snuif ik een lijn, en gaat het spul aan de kant voor een paar uur, terwijl ik leuke dingen kan doen. Betere gesprekken met vrienden, hoewel 't ook wel es kan tegenvallen =)

Flugeltje

Wijs gebruiker
- De drang die je hebt na je eerste snuif, mentaal echt slecht voelen omdat je niet meer hebt....
- Het is zo'n ego drugs, waarvan het grootste snulletje stoere praat begint te vertellen, all coke
- Het is zo fucking duur
- Zoals Lysergine zegt: de meeste coke dealers zijn klootzakken
- Coke is dikwijls versneden
- Je wordt er paranoide van + die hartkloppingen zijn vreselijk
- Het gevoel op zich kan ik ook niet apprecieren
- Coke heeft al zoveel levens verpest, en mensen die ooit leuk waren, gevoelloos gemaakt.
- Bankrekeningen geplunderd, terwijl andere criminelen er stinkend rijk mee werden
..............................

Coke is the devil :smilingimp:

Geef mij maar ghb en lsd, en soms eens een speedje of xtctje

jcutter123 zei:
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P

Alles wat ons lief was hebben wij daar verloren.....
Door de coke kunnen wij leven en de pijn dragen....

juist jah, na tien jaar blowen had ik er geen zin meer in, ben van de een op de andere dag gestopt. Na vier jaar hard sossen wou ik ook stoppen, had er genoeg van, vijf jaar later walg ik nog steeds van mezelf omdat ik het simpelweg niet laten kan... Snuif nou maar beter niks behalve frisse lucht, maarja iedereen moet zijn eigen fouten maken helaas

have fun

Nomore

Newbie
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
Ik hebt niets tegen expirimenteren en af en toe bij een feestje ..
je kan de vele jongeren bv die er mee beginnen ook niet er van afhouden .
Het begint vaak met blowen..je komt via via in aanraking met mensen die eook andere dingen gebruiken. T begint met een feestje hier en daar.

En soms blijf thet dara ook bij.: prima. helaas kan niet iedereen dat zeggen , t is net als met drank: niet iedereen eindigd in het park als alcoholist.
Het spul is, net als sigaretten en drank, nu eenmaal verslavend gevoelig.

Hier op t forum ook diverse verhalen van diverse typen gebruikers.
Ik voel mee met degenen die verslaafd zijn.Er zou een aparte hoofd topic in t index voor moeten komen? !

En voor degene die het nog steeds als alleen maar lekker , leuk, geil, spannend, luxe , decadent etc is : ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zelf moet het zonder neusschot stellen, gelukkgi is mijn serovtonine huishouding weer wat op orde.
Ik kan van coke niet meer genieten, daarvor heb teveel gebruikt: iets lijkt er in het genotsgevoel daarvan voorgoed kapot gemaakt: het geeft accuut een klote gevoel al bij de 1e snuif, da' s meer psychisch denk ik.
Ik word gelijk hebberig en streef de ene na de ander bevrediging na: roken, alcohol, weer een snuif, sex ..totaal gene voldoening constant op zoek naar de volgende bevredidging. wat dat betreft ben ik er gewoon helemal klaar mee, het is niet anders.

Blowen na 2 hijsjes al helemaal van de kaart en wil maar 1 ding: mijn bed in, terwijl een periode van mijn leven stond ik er mee op en ging ik er mee naar bed,,t had amper effect ( meer ) .

Een pilletje 1 keer per jaar: dat gaat weer wel, al sta ik letterlijk al 1.5 jaar droog.
\
Mijn contacten gedeleted uit mijn telefoon. toch een paar weken terug voor iemand wat geregeld...in de kroeg, zelf niet naar getaand. In bepaalde kroegen gebruiker er best wel wat de ik ken. Ook in mijn eigen vrienden kring..maar snos feestjes dat doen we niet meer open en bloot.

Ik wil zeggen: je kan het niet zomaar uit je leven bannen.

DR. Sosa

Newbie
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.

Deranged

Badass junkie
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.

Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.

En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.

Nomore

Newbie
DR. Sosa zei:
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.

leuk theorie...toch in de realiteit raken er velen aan verslaafd, en geloof me: aan geld voor dope of dope is echt wel te komen , hoe dan ook ..

Nomore

Newbie
Deranged zei:
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. uote]

ach de een noemt het 'sos' de ander... WHAT'S IN A NAME?

tuurlijk triest die junky's ..je kan je beter richten op de kracht in mensen ipv dat veroordelende vingertje.
Misschien heb je geen idee hoe het is om verslaafd te zijn?

jcutter

Badass junkie
Ik wil binnenkort mezelf eens gaan verdiepen in het roken van crack en heroine :) Kijken of mijn karakter dan nog steeds zo sterk is :P

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.

Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.

En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.

:confused: dat kan je dan wel over elke drugs zeggen

Deranged

Badass junkie
:confused: Ik heb het idee dat jij op een of andere manier toch behoorlijk de plank misslaat met die opmerking maar ken gebeuren, volgende keer beter.

Bovenaan