Wat ipv alcohol?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Blyatman

Badass junkie
Hoezo? :laughing:

Dopamine krijg je ook als je beweegt, een hobby uitoefent, een doel stelt en behaald, mediteert, etc. etc. etc. Als je alcohol steeds gebruikt om je nog even goed te kunnen voelen, betekent dat niet dat er per se iets mis is met je en dat je medicatie moet hebben, maar dat je bepaalde dingen moet veranderen.

Ik lees hier de laatste tijd op DF ook heel veel over verveling en saaiheid door de lockdown. Verveling betekent denk ik twee dingen:

1. Dat je intelligent bent. Dat je geest uitdaging zoekt.
2. Dat je in je hoofd zit.

Je kunt dan in mijn ogen drie dingen doen:

1. Nieuwe uitdagingen zoeken voor je vrije tijd (hobby of iets dergelijks)
2. Afleiding van de verveling zoeken middels middelengebruik en andere activiteiten die afleiden van dat gevoel, etc. (meestal slechte)
3. Of je kunt uit je hoofd gaan. Je bewustzijn van je hoofd (denken) naar je lichaam (voelen/ervaren) brengen. Dit doe je met meditatie, yoga, sporten, (natuur)wandelingen, etc.

Verveling kan alléén maar als je in je hoofd zit.

Er zijn zoveel opties. De boel verdoven of oppeppen met drugs is er maar 1 en niet een erg slimme als je als mens wilt groeien. Al doen we het allemaal natuurlijk weleens.

kijk mijn schattige 3D wooden Seahorse puzzel, want ik verveelde mij. En dit heeft mij tevens op een nieuw spoor gezet: 3D houten of metalen bouwsels maken (uiteraard militair getint met wapens/voertuigen/tanks) 🤣

483E8B92-FB0D-499E-B801-92A542C9C0DC.jpeg

Rivalrie

Badass junkie
Hoezo? :laughing:

Dopamine krijg je ook als je beweegt, een hobby uitoefent, een doel stelt en behaald, mediteert, etc. etc. etc. Als je alcohol steeds gebruikt om je nog even goed te kunnen voelen, betekent dat niet dat er per se iets mis is met je en dat je medicatie moet hebben, maar dat je bepaalde dingen moet veranderen.

Ik lees hier de laatste tijd op DF ook heel veel over verveling en saaiheid door de lockdown. Verveling betekent denk ik twee dingen:

1. Dat je intelligent bent. Dat je geest uitdaging zoekt.
2. Dat je in je hoofd zit.

Je kunt dan in mijn ogen drie dingen doen:

1. Nieuwe uitdagingen zoeken voor je vrije tijd (hobby of iets dergelijks)
2. Afleiding van de verveling zoeken middels middelengebruik en andere activiteiten die afleiden van dat gevoel, etc. (meestal slechte)
3. Of je kunt uit je hoofd gaan. Je bewustzijn van je hoofd (denken) naar je lichaam (voelen/ervaren) brengen. Dit doe je met meditatie, yoga, sporten, (natuur)wandelingen, etc.

Verveling kan alléén maar als je in je hoofd zit.

Er zijn zoveel opties. De boel verdoven of oppeppen met drugs is er maar 1 en niet een erg slimme als je als mens wilt groeien. Al doen we het allemaal natuurlijk weleens.
Ik ben mij aan het storten in crypro's. Heb al 500 euro verdiend in 2 weken 😁

LadyLike

Newbie
Ik ben mij aan het storten in crypro's. Heb al 500 euro verdiend in 2 weken 😁

ik heb 2000 verdiend op tesla aandelen. Saaaaaai.

wandel elke avond 1,5 uur.

Alles op Netflix wel gezien.

sleep overdag 3 bedrijven, stapel kinderen etc door de lockdown heen. Wil ‘s avonds gewoon effe niks en een leeg hoofd ipv gedachten die over elkaar heen buitelen.

Rivalrie

Badass junkie
ik heb 2000 verdiend op tesla aandelen. Saaaaaai.

wandel elke avond 1,5 uur.

Alles op Netflix wel gezien.

sleep overdag 3 bedrijven, stapel kinderen etc door de lockdown heen. Wil ‘s avonds gewoon effe niks en een leeg hoofd ipv gedachten die over elkaar heen buitelen.
Ik verveel mij kapot. Niks geeft energie

ZiggyStardust

Bewuste gebruiker
Zou appelsap aanraden, genoeg suikers om actief te blijven, houd je wakker tot 12 uur.
Geeft gezelligheid door de heerlijk smaak. Geen kater. Lijkt op whiskey, dus geeft Lekker sfeertje.

(Kan wel verslavend werken)

De Apotheker

Badass junkie
Maar even serieus.....
Wat je zoekt bestaat niet.

Klinkt eerder iets om uit een nieuwe hobby of bezigheid te halen. In drugs ga je die niet vinden, enkel een verminderd reukvermogen en een kamer die stinkt naar a-pihp.

BraboF

Bewuste gebruiker
Ik haal mijn energie uit contact met mensen. Festivals, uit eten, thuis feestjes, familie.... kan allemaal niet...
Pff hier hetzelfde. De afgelopen 3 jaar ongeveer 80 feestjes/festivals gehad. En nu? Helemaal niks.
Blij als je savonds even een drankje bij een maat kan doen.....onee wacht even....dat mag zo ook al niet meer..:rage:

• Sad
Waarderingen: Juun

Rivalrie

Badass junkie
Pff hier hetzelfde. De afgelopen 3 jaar ongeveer 80 feestjes/festivals gehad. En nu? Helemaal niks.
Blij als je savonds even een drankje bij een maat kan doen.....onee wacht even....dat mag zo ook al niet meer..:rage:
Ja echt hè.... heb Netflix, disney+ en prime ook al uitgespeeld.

adieu

Bewuste gebruiker
2F-DCK klinkt heel geschikt, maar net als met andere drugs is wekelijks of vaker gebruik echt niet aan te raden.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan